Zespoły fabryczne Hondy odsłoniły modele CRF 2017
Zupełnie nowe modele Honda CRF450R i CRF450RX 2017 zostały ujawnione na MXGP Holandii przez fabrycznych kierowców Hondy Evgeny Bobrysheva i Gautiera Paulina z Team HRC i Honda Gariboldi Tim Gajser.
Obie premiery pokazał General Manager HRC na MXGP Roger Harvey i Honda Motor Europe Off-Road Manager Davy Dousselaere.
Paddock MXGP był trafnym miejscem na premierę po tym jak fabryczne CRF450RW zdominowały Mistrzostwa Świata w 2016 roku z 17 finałami top-three, 15 zwycięstwami i 19 podium Grand Prix w tym siedmioma zwycięstwami ogólnymi.
Startujący z nr 243, Tim Gajser i jego CRF450RW posiada przewagę 99 punktów w Mistrzostwach Świata na zaledwie trzy pozostałe Grand Prix, przyszły Mistrz Świata MX2 tworzy nową historię.
Znaczną część tych doświadczeń włożono w rozwój pierwszego od ośmiu lat budowanego "od podstaw" CRF450R. Pojazd jest wyposażony w silnik inspirowany przez HRC z 11-procentowym wzrostem mocy top-end, nowej aluminiowej ramie i 49mm widelcami Showa. Wyposażony jest również zbiornik paliwa z tytanu w standardzie, zupełnie nowe tworzywa sztuczne dla radykalnie nowego wyglądu. W opcji po raz pierwszy z rozrusznikiem elektrycznym.
W CRF450RX, Honda ma teraz również maszynę gotową na zawody enduro. Bazuje na CRF450R, litera X oznacza zawieszenie zgodne z specyfikacją enduro, przełączane mapy silnika, większy zbiornik paliwa, 18-calowe tylne koło, podnóżek i rozrusznik elektryczny w standardzie. Obie nowe maszyny zostaną w ten weekend zaprezentowane na torze Assen.
Jak mówi Pan M.Uchiyama, Large Project Leader (LPL) 17YM CRF450R: "To jest pełna zmiana modelu dla CRF450R. Nic nie zostało przeoczone, byliśmy nieugięci w naszym dążeniu do zapewnienia klientom pojazdu, które znajduje się na czele peletonu. Naszym celem było stworzenie maszyny z wyjątkową wydajnością silnika, wyjątkową przyczepnością tylnego koła i nisko położonym środkiem ciężkości - aby stworzyć lepsze o 5% przyspieszenia niż w poprzednim modelu. Rozwój wspierała fraza "Absolute Holeshot”.
Pełne specyfikacje produktu 2017 CRF450R i CRF450RX na: www.hondanews.eu
Obie premiery pokazał General Manager HRC na MXGP Roger Harvey i Honda Motor Europe Off-Road Manager Davy Dousselaere.
Paddock MXGP był trafnym miejscem na premierę po tym jak fabryczne CRF450RW zdominowały Mistrzostwa Świata w 2016 roku z 17 finałami top-three, 15 zwycięstwami i 19 podium Grand Prix w tym siedmioma zwycięstwami ogólnymi.
Znaczną część tych doświadczeń włożono w rozwój pierwszego od ośmiu lat budowanego "od podstaw" CRF450R. Pojazd jest wyposażony w silnik inspirowany przez HRC z 11-procentowym wzrostem mocy top-end, nowej aluminiowej ramie i 49mm widelcami Showa. Wyposażony jest również zbiornik paliwa z tytanu w standardzie, zupełnie nowe tworzywa sztuczne dla radykalnie nowego wyglądu. W opcji po raz pierwszy z rozrusznikiem elektrycznym.
W CRF450RX, Honda ma teraz również maszynę gotową na zawody enduro. Bazuje na CRF450R, litera X oznacza zawieszenie zgodne z specyfikacją enduro, przełączane mapy silnika, większy zbiornik paliwa, 18-calowe tylne koło, podnóżek i rozrusznik elektryczny w standardzie. Obie nowe maszyny zostaną w ten weekend zaprezentowane na torze Assen.
Jak mówi Pan M.Uchiyama, Large Project Leader (LPL) 17YM CRF450R: "To jest pełna zmiana modelu dla CRF450R. Nic nie zostało przeoczone, byliśmy nieugięci w naszym dążeniu do zapewnienia klientom pojazdu, które znajduje się na czele peletonu. Naszym celem było stworzenie maszyny z wyjątkową wydajnością silnika, wyjątkową przyczepnością tylnego koła i nisko położonym środkiem ciężkości - aby stworzyć lepsze o 5% przyspieszenia niż w poprzednim modelu. Rozwój wspierała fraza "Absolute Holeshot”.
Pełne specyfikacje produktu 2017 CRF450R i CRF450RX na: www.hondanews.eu
Autor: .
Źródło: Mototarget
Źródło: Mototarget
0
Komentarze do:Zespoły fabryczne Hondy odsłoniły modele CRF 2017
Dodaj komentarz
- Podobne
- Fernando Alonso daje wycisk nowej Hondzie NSX
- Marquez i Pedrosa testowali Hondę Civic Type R
- MotoGP: Smith i Crutchlow podpisali kontrakty na sezon 2016
- Sportowe plany Hondy na sezon 2014
- Honda Gymkhana - finałowe zmagania już we wrześniu w Warszawie
- Honda Fun and Safety w Radomiu
Róż i już! Słodkości na dwóch kółkach
MotoGP: Rossi wygrywa Grand Prix Hiszpanii.
MotoGP - Grand Prix Ameryk: Marqueza ponownie zwycięża. Pech Rossiego, Pedrosy i Dovizioso
MotoGP 2016: GP Argentyny
Alonso F1 Formuła 1 Hamilton Kobieta Kobieta za kierownicą Kwalifikacje Lorenzo Marquez MotoGP Pedrosa Rosberg Rossi Stoner Vettel Webber Wyniki Wyścig Wyścigi Wyścigi motocyklowe
Więcej »