Volkswagen Golf rok modelowy 2017 po liftingu
Dodano: 12. 11. 2016
Tagi: Volkswagen, Volkswagen Golf, Kobieta za kierownicą, Kobiecy samochód, Volkswagen Golf VII, Lifting
Tagi: Volkswagen, Volkswagen Golf, Kobieta za kierownicą, Kobiecy samochód, Volkswagen Golf VII, Lifting
Jeden z najbardziej kultowych modeli samochodów, Volkswagen Golf, został poddany liftingowi. Na pierwszy rzut oka nie widać większych zmian, bowiem zmian stylistycznych w Golfie jest niewiele. Natomiast producent postawił przede wszystkim na modyfikacje techniczne.
Volkswagen Golf rok modelowy 2017 to w porównaniu z poprzednikiem zmodyfikowany przedni i tylny zderzak, nowe reflektory halogenowe z diodowymi światłami do jazdy dziennej, nowe reflektory LED-owe zamiast ksenonowych, nowe błotniki z przodu, nowe tylne lampy w technologii LED (seryjne we wszystkich wersjach), a także nowe – wzory obręczy kół z lekkich stopów oraz lakiery.
Wnętrze Golfa 2017 wzbogacają ponadto nowe panele dekoracyjne i wzory tapicerki. Liczba wersji wyposażenia w gamie nie ulega natomiast zmianie.
1.5 TSI Evo/150 KM wchodzi do gry
Golfa siódmej generacji wyposażono w zmodernizowane silniki TSI z rodziny EA211. Debiutuje benzynowa jednostka turbo – 1.5 TSI Evo. Jest to czterocylindrowy motor o mocy 150 KM, wyposażony w system odłączania cylindrów czyli ACT. Pojawi się również wersja BlueMotion z silnikiem osiągającym moc 130 koni.
Volkswagen zaaplikował także dodatkową porcję mocy Golfowi GTI – będzie on teraz rozwijał 230 oraz 245 koni mechanicznych (odmiana GTI Performance). Nowa 7-biegowa przekładnia DSG – jako bardziej efektywna – stopniowo zastąpi w Golfie wszystkie skrzynie DSG 6-biegowe.
Sterowanie gestami
Nowości w zmodernizowanym Golfie najszybciej można zauważyć we wnętrzu. To dlatego, że model 2017 roku ma nowe i w coraz większym stopniu cyfrowe wskaźniki oraz elementy obsługi. Ich głównym elementem jest układ Active Info Display oraz pierwszy w Volkswagenie system multimedialny sterowany gestami – czyli wersja Discover Pro.
Zrezygnowano w niej z tradycyjnych przycisków i pokręteł, a cała obsługa odbywa się przy pomocy dotykowego ekranu oraz pięciu pól znajdujących się po jego lewej stronie. Na pionowej listwie na lewo od ekranu umieszczono pola uruchamiające funkcje zbiorcze: Menu, Home, On/Off, "głośniej" i "ciszej". Chodzi o to, by podstawowe czynności jak np. zwiększenie lub zmniejszenie głośności radia kierowca mógł wykonać błyskawicznie.
To samo dotyczy się komendy Home, dzięki której kierowca może w ułamku sekundy z dowolnej sekcji wrócić do menu głównego.
Asystent jazdy w korku
Na bazie systemów Lane Assist (utrzymuje auto na obranym pasie ruchu) oraz ACC (automatyczna regulacja odległości od poprzedzającego samochodu) Volkswagen opracował do wszystkich Golfów z przekładnią DSG system wspomagający poruszanie się w korku. Dodana funkcja znacznie ułatwia uciążliwą jazdę polegającą na ciągłym podjeżdżaniu i ponownym hamowaniu. Przemieszczanie się w korku staje się zarazem bezpieczniejsze, ponieważ system pomaga kierowcy uniknąć kolizji polegających na najechaniu na tył pojazdu poprzedzającego.
Dzięki współdziałaniu wielu systemów asystujących Golf po raz pierwszy porusza się w omawianym trybie częściowo automatycznie. Asystent jazdy w korku działa do prędkości 60 km/h.
Volkswagen Golf rok modelowy 2017 to w porównaniu z poprzednikiem zmodyfikowany przedni i tylny zderzak, nowe reflektory halogenowe z diodowymi światłami do jazdy dziennej, nowe reflektory LED-owe zamiast ksenonowych, nowe błotniki z przodu, nowe tylne lampy w technologii LED (seryjne we wszystkich wersjach), a także nowe – wzory obręczy kół z lekkich stopów oraz lakiery.
Wnętrze Golfa 2017 wzbogacają ponadto nowe panele dekoracyjne i wzory tapicerki. Liczba wersji wyposażenia w gamie nie ulega natomiast zmianie.
1.5 TSI Evo/150 KM wchodzi do gry
Golfa siódmej generacji wyposażono w zmodernizowane silniki TSI z rodziny EA211. Debiutuje benzynowa jednostka turbo – 1.5 TSI Evo. Jest to czterocylindrowy motor o mocy 150 KM, wyposażony w system odłączania cylindrów czyli ACT. Pojawi się również wersja BlueMotion z silnikiem osiągającym moc 130 koni.
Sterowanie gestami
Nowości w zmodernizowanym Golfie najszybciej można zauważyć we wnętrzu. To dlatego, że model 2017 roku ma nowe i w coraz większym stopniu cyfrowe wskaźniki oraz elementy obsługi. Ich głównym elementem jest układ Active Info Display oraz pierwszy w Volkswagenie system multimedialny sterowany gestami – czyli wersja Discover Pro.
Zrezygnowano w niej z tradycyjnych przycisków i pokręteł, a cała obsługa odbywa się przy pomocy dotykowego ekranu oraz pięciu pól znajdujących się po jego lewej stronie. Na pionowej listwie na lewo od ekranu umieszczono pola uruchamiające funkcje zbiorcze: Menu, Home, On/Off, "głośniej" i "ciszej". Chodzi o to, by podstawowe czynności jak np. zwiększenie lub zmniejszenie głośności radia kierowca mógł wykonać błyskawicznie.
To samo dotyczy się komendy Home, dzięki której kierowca może w ułamku sekundy z dowolnej sekcji wrócić do menu głównego.
Asystent jazdy w korku
Na bazie systemów Lane Assist (utrzymuje auto na obranym pasie ruchu) oraz ACC (automatyczna regulacja odległości od poprzedzającego samochodu) Volkswagen opracował do wszystkich Golfów z przekładnią DSG system wspomagający poruszanie się w korku. Dodana funkcja znacznie ułatwia uciążliwą jazdę polegającą na ciągłym podjeżdżaniu i ponownym hamowaniu. Przemieszczanie się w korku staje się zarazem bezpieczniejsze, ponieważ system pomaga kierowcy uniknąć kolizji polegających na najechaniu na tył pojazdu poprzedzającego.
Dzięki współdziałaniu wielu systemów asystujących Golf po raz pierwszy porusza się w omawianym trybie częściowo automatycznie. Asystent jazdy w korku działa do prędkości 60 km/h.
Autor: .
Źródło: samar
Źródło: samar
0
Komentarze do:Volkswagen Golf rok modelowy 2017 po liftingu
Dodaj komentarz
- Podobne
- Nowy Golf - już dzisiaj można składać zamówienia
- Odświeżony Golf zadebiutuje w listopadzie
- Golf GTI Clubsport na 40. urodziny legendy
- Octavia III po liftingu - pierwsze oficjalne zdjęcia
- Volkswagen hashtagPinkBeetle - zawirował świat!
- 290-konny Golf GTI Clubsport w salonach
Volkswagen Golf VII 4Motion - wersja 4x4 na start!
Volkswagen Golf VII GTI - mały mocarz
VW Golf GTI - dziewczyny lubią brąz!
Volkswagen Golf R od Hamman Japan - biała dama na sterydach
4x4 Audi BMW Edycja Limitowana Edycje specjalne Fiat Fiat 500 Hatchback Kobiecy samochód Kobieta Kobieta za kierownicą Mercedes Mini Odjechane Premiera motoryzacyjna Renault Toyota Tuning Volkswagen
Więcej »