Suzuki V-Strom 650XT - uniwersalny turystyk
Dodano: 12. 11. 2014
Tagi: Suzuki, Premiera motoryzacyjna, Kobieta na motocyklu, Suzuki V-Strom, Motocykl turystyczny, Suzuki V-Strom 650XT
Tagi: Suzuki, Premiera motoryzacyjna, Kobieta na motocyklu, Suzuki V-Strom, Motocykl turystyczny, Suzuki V-Strom 650XT
Suzuki wprowadza na rynek nową wersję turystycznego motocykla: V-Strom 650XT. Model V-Strom zadebiutował 12 lat temu i zyskał uznanie wśród zwolenników maszyn o podwójnym przeznaczeniu.
Wersja XT charakteryzuje się szprychowymi kołami z aluminiowymi obręczami i bezdętkowymi oponami, bardziej “przygodową” stylizacją i szerszą gamą przydatnych akcesoriów.
Konstrukcja motocykla bazuje lekkiej, ale sztywnej podwójnej ramie aluminiowej (Twin-Spar). Przypominający dziób przód motocykla nawiązuje do ducha przygody i legendarnego motocykla DR-Z, który uczestniczył w rajdzie Paryż-Dakar pod koniec lat ‘80.
Ponadto 650XT w wyposażeniu dodatkowym może być wyposażony w nowo zaprojektowany kufer centralny i kufry boczne.
Jednostka napędowa to Czterosuwowy, chłodzony cieczą silnik V-Twin o pojemności 645 cm3, który współpracuje z 6-biegowa przekładnią z zazębieniem stałym.
Suzuki V-Strom 650XT posiada także między innymi szybę z trójstopniową regulacją wysokości, tylne zawieszenie, którego regulacja nie wymaga użycia narzędzi oraz system ABS.
Masa własna motocykla to – 215 kg. Jak zapewnia producent wysokość siedzenia (835 mm) w stosunku do położenia kierownicy umożliwia przyjęcie wyprostowanej pozycji, ograniczającą zmęczenie jazdą na długich trasach. Wyprostowana pozycja zapewnia także dużą swobodę ruchów i pozwala kierowcy lepiej czuć motocykl. Wąskie siedzenie umożliwia łatwe oparcie stóp na ziemi.
Wersja XT charakteryzuje się szprychowymi kołami z aluminiowymi obręczami i bezdętkowymi oponami, bardziej “przygodową” stylizacją i szerszą gamą przydatnych akcesoriów.
Konstrukcja motocykla bazuje lekkiej, ale sztywnej podwójnej ramie aluminiowej (Twin-Spar). Przypominający dziób przód motocykla nawiązuje do ducha przygody i legendarnego motocykla DR-Z, który uczestniczył w rajdzie Paryż-Dakar pod koniec lat ‘80.
Jednostka napędowa to Czterosuwowy, chłodzony cieczą silnik V-Twin o pojemności 645 cm3, który współpracuje z 6-biegowa przekładnią z zazębieniem stałym.
Suzuki V-Strom 650XT posiada także między innymi szybę z trójstopniową regulacją wysokości, tylne zawieszenie, którego regulacja nie wymaga użycia narzędzi oraz system ABS.
Masa własna motocykla to – 215 kg. Jak zapewnia producent wysokość siedzenia (835 mm) w stosunku do położenia kierownicy umożliwia przyjęcie wyprostowanej pozycji, ograniczającą zmęczenie jazdą na długich trasach. Wyprostowana pozycja zapewnia także dużą swobodę ruchów i pozwala kierowcy lepiej czuć motocykl. Wąskie siedzenie umożliwia łatwe oparcie stóp na ziemi.
Autor: ED
Źródło: Suzuki
Źródło: Suzuki
0
Komentarze do:Suzuki V-Strom 650XT - uniwersalny turystyk
Dodaj komentarz
- Podobne
- 2016 Triumph Thruxton and Thruxton R - do zakochania jedenk krok!
- Motocyklowa torba transportowa dla zwierzaka
- Nowy Suzuki V-Strom 1000 w aplikacji na smartfony i tablety
- Honda Rebel - kultowy model w nowej odsłonie
- Jak wybrać dobry skuter na początek?
- Nowy Harley-Davidson Roadster dołącza do rodziny Sportster
Suzuki V-Strom 650 ABS na 2012 rok
Suzuki SV650 Scrambler - edycja limitowana
Suzuki GSXR600 - landrynka!
Custom bike: 1986 Suzuki GSX-R750 jako Icon 1000 Major
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »