Suzuki SV650 2016 - nadjechała nowa generacja!
Nowe Suzuki SV650 to chyba największa niespodzianka podczas trwających targów EICMA. SV-ka to jeden z bardziej kultowych modeli japońskiego producenta, który zadebiutował w 1999 roku.
SV650 na rok 2016 zostało poddane sporym modyfikacjom, jak podaje Suzuki podwozie posiada około 70 nowych części, a silnik - około 60 nowych elementów.
Sercem maszyny nadal pozostaje jednostka V2 o pojemności 645 ccm, ale spełnia już normy emisji spalin Euro4. Silnik generuje 76 KM i 63 Nm momentu obrotowego. Modele produkowane w latach 2003-2008 (K3-K6) dysponowały mocą 72 KM i 65 Nm @ 7000 obr/min.
Deklarowany poziom spalania paliwa to 3,84 l/100 km (pojemność zbiornika - 13,8 litrów).
Nowe SV650S posiada system łatwego rozruchu Suzuki Easy Start oraz asystenta niskich obrotów Low RPM Assist.
Nowa rama kratownicowa jest zbudowana z lekkiej stali, dzięki czemu zapewnia odpowiednią sztywność motocykla. Maszyna gotowa do jazdy waży 197 kg.
Za hamowanie odpowiadają dwie pływające tarcze 290 mm i dwutłoczkowe zaciski z przodu, z tyłu natomiast tarcza 240 mm. W Europie dostępny będzie model SV650A wyposażony w ABS od firmy Nissina.
Siedzisko znajduje się na wysokości 785 mm, co powinno ucieszyć osoby o niższym wzroście.
Nowe Suzuki SV650 dostępne będzie w czterech wersjach kolorystycznych: biały, czarny, niebieski, czerwony. Producent nie podał ceny, ale zapowiedział, że nowej maszyny możemy się spodziewać późną wiosną lub na początku lata przyszłego roku.
SV650 na rok 2016 zostało poddane sporym modyfikacjom, jak podaje Suzuki podwozie posiada około 70 nowych części, a silnik - około 60 nowych elementów.
Sercem maszyny nadal pozostaje jednostka V2 o pojemności 645 ccm, ale spełnia już normy emisji spalin Euro4. Silnik generuje 76 KM i 63 Nm momentu obrotowego. Modele produkowane w latach 2003-2008 (K3-K6) dysponowały mocą 72 KM i 65 Nm @ 7000 obr/min.
Nowe SV650S posiada system łatwego rozruchu Suzuki Easy Start oraz asystenta niskich obrotów Low RPM Assist.
Nowa rama kratownicowa jest zbudowana z lekkiej stali, dzięki czemu zapewnia odpowiednią sztywność motocykla. Maszyna gotowa do jazdy waży 197 kg.
Za hamowanie odpowiadają dwie pływające tarcze 290 mm i dwutłoczkowe zaciski z przodu, z tyłu natomiast tarcza 240 mm. W Europie dostępny będzie model SV650A wyposażony w ABS od firmy Nissina.
Siedzisko znajduje się na wysokości 785 mm, co powinno ucieszyć osoby o niższym wzroście.
Nowe Suzuki SV650 dostępne będzie w czterech wersjach kolorystycznych: biały, czarny, niebieski, czerwony. Producent nie podał ceny, ale zapowiedział, że nowej maszyny możemy się spodziewać późną wiosną lub na początku lata przyszłego roku.
Autor: E. Domańska
Źródło: motorcyclenews, asphaltandrubber
Źródło: motorcyclenews, asphaltandrubber
0
Komentarze do:Suzuki SV650 2016 - nadjechała nowa generacja!
Dodaj komentarz
- Podobne
- Suzuki SV650 Rally - koncepyjna maszyna w stylu retro
- Motocyklowa torba transportowa dla zwierzaka
- Odświeżone Suzuki SV650S na rok 2014
- Jak wybrać dobry skuter na początek?
- 2016 Triumph Thruxton and Thruxton R - do zakochania jedenk krok!
- Nowości motocyklowe na targach w Poznaniu
Suzuki SV650 Scrambler - edycja limitowana
Suzuki GSXR600 - landrynka!
Custom bike: 1986 Suzuki GSX-R750 jako Icon 1000 Major
Dla pań i panów: kolekcja BMW Motorrad 2015
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »