Suzuki Inazuma debiutuje na polskim rynku
Długo oczekiwany model Suzuki Inazuma debiutuje na polskim rynku. Ten motocykl, którego nazwa pochodzi od japońskiego słowa oznaczającego „błyskawicę”, ma elektryzującą stylistykę i charakter idealnie sprawdzający się w mieście.
Nowa „250-tka” to ciekawa propozycja dla początkujących, młodych, a także niewysokich kierowców. Zgodnie z nowymi przepisami można nią jeździć z kategorią A2, a ponadto dzięki wysokości siedzenia wynoszącej 780 mm jest komfortowa i zapewnia dobrą kontrolę nad motocyklem.
Napędzana dwucylindrowym, rzędowym silnikiem konstrukcja Inazumy jest lekka i zwarta. Jednostka napędowa cechuje się doskonałym momentem obrotowym w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych zarówno podczas jazdy w terenie zabudowanym, jak i za miastem.
Stylistyka Inazumy czerpie z modelu B-King. Śmiało zarysowane lampy kierunkowskazów wtopione w nadwozie podkreślają atrakcyjny wygląd. Nieosłonięte elementy konstrukcji motocykla są otoczone przez chromowane rury wylotowe z przodu i duże tłumiki z tyłu.
Charakterystyczny element motocykla stanowi także wystający z wąskiej obudowy o płaskich powierzchniach reflektor przedni o ostrym zarysie. Umieszczona nad reflektorem przednim czarna osłona otacza górną część zespołu wskaźników. Siedzenie o wyraźnie dynamicznym zarysie unosi się od zbiornika paliwa ku tyłowi.
Cena modelu Inazuma wynosi 17 900 zł.
Dane Techniczne
Typ silnika | 4-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, SOHC |
Pojemność skokowa | 248 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 53,5 mm x 55,2 mm |
Skrzynia biegów | 6-przełożeniowa o stałym zazębieniu |
Długość całkowita | 2145 mm |
Szerokość całkowita | 760 mm |
Wysokość całkowita | 1075 mm |
Rozstaw kół | 1430 mm |
Prześwit | 165 mm |
Wysokość siedzenia | 780 mm |
Masa własna | 183 kg |
Zawieszenie Przód | Widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Zawieszenie Tył | Wahacz wleczony, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Hamulce | Przedni: Tarczowy Tylny: Tarczowy |
Opony Przód | 110/80-17M/C (57H), bezdętkowe |
Opony Tył | 140/70-17M/C (66H), bezdętkowe |
Pojemność zbiornika paliwa | 13,3 litra |
Suzuki Inazuma debiutuje na polskim rynku
Dodaj komentarz
- Podobne
- 1240 Suzuki Hayabusa NOS od FCR - i nie ma mocnych!
- Powiedz kiedy się urodziłaś, a powiemy jaki motocykl do Ciebie pasuje...
- Custom bike: Suzuki Hayabusa na niezwykłych kołach
- Jak wybrać dobry skuter na początek?
- Suzuki SV650 Rally - koncepyjna maszyna w stylu retro
- Suzuki Shell Moto Szkoła 2016 - zapisz się już dziś!
Suzuki SV650 Scrambler - edycja limitowana
Suzuki GSXR600 - landrynka!
Custom bike: 1986 Suzuki GSX-R750 jako Icon 1000 Major
Suzuki GSX-R 750 inspirowany Pontiakiem Trans Am