Suzuki Burgman 125 ABS 2014 - nadeszła trzecia generacja
Nowy Burgman 125 ABS napędzany jest lekkim i kompaktowym silnikiem o pojemności 125cm3 i dużej elastyczności zwłaszcza w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych.
Chłodzony cieczą silnik zblokowany jest z przekładnią CVT. Przedni widelec teleskopowy z tłoczyskami o średnicy 33mm zapewnia komfortową jazdę także na drogach o niezbyt równej nawierzchni. Regulowane zawieszenie tylne wyposażone jest w regulację napięcia wstępnego sprężyn.
Siedzenie Nowego Burgmana 125 ABS jest położone na najniższej wysokości (735mm) w swojej klasie co wraz z ergonomicznie ukształtowaną podłogą i wąską przednią częścią siedzenia ułatwia pewne podparcie nogą po zatrzymaniu skutera.
W porównaniu z poprzednią generacją w Nowym Burgmanie 125 zwiększono wysokość szyby czołowej (o 110mm) przez co polepszeniu uległ ochrona przed wiatrem. Nowy Burgman 125 wyposażony jest w układ ABS współpracujący z tarczami hamulcowymi o średnicy 240mm.
Zestaw wskaźników wyświetla informacje dotyczące ilości dostępnego paliwa a także średniego zużycia paliwa, przebiegu dziennego (zakres A i B) oraz konieczności wymiany oleju.
Wyświetlacz LCD został wkomponowany między analogowym prędkościomierzem i obrotomierzem. W górnej części wyświetlacza umieszczony jest zegar. Umieszczona pod obrotomierzem specjalna kontrolna ECO informuje prowadzącego o oszczędnym trybie jazdy.
Nowy Burgman 125 ABS wyposażony jest w nowe, podwójne lampy przednie i podwójne lampy tylne. Nowoczesne, dynamiczne ukształtowane elementy poszycia nowego skutera podkreślają jego sportowe geny.
Dane techniczne
Silnik | 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, SOHC |
Średnica x skok tłoka | 57.0 mm x 48.8 mm |
Pojemność skokowa | 125 cm3 |
Stopień sprężania | 11.6:1 |
Zasilanie | Wtrysk paliwa |
Przeniesienie napędu | Przekładnia CVT |
Długość | 2055 mm |
Szerokość | 740 mm |
Wysokość | 1355 mm |
Rozstaw osi | 1465 mm |
Prześwit | 130 mm |
Wysokość siedzenia | 735 mm |
Masa własna | 159 kg |
Zawieszenie Przednie | Teleskopowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Zawieszenie Tylne | Sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Hamulce Przedni/Tylny | Tarczowy/ Tarczowy |
Opony Przednie | 110/90-13 |
| Tylne 130/70-12 |
Zapłon | Elektroniczny |
Poj. zbiornika paliwa | 10.5 L |
Źródło: Suzuki
Suzuki Burgman 125 ABS 2014 - nadeszła trzecia generacja
Dodaj komentarz
- Podobne
- 2016 Triumph Thruxton and Thruxton R - do zakochania jedenk krok!
- Jak dobrze spakować się na podróż motocyklem?
- Obalamy stereotypy i wyjaśniamy kwestie kobiety na motocyklu
- Jak wybrać dobry skuter na początek?
- Nowe BMW C 650 Sport i nowe BMW C650 GT
- Suzuki GSX-R1000 Premium Color Special Edition dostępny w Polsce
Kalendarz na rok 2014 od Confederate Motorcycles
Suzuki SV650 Scrambler - edycja limitowana
Suzuki GSXR600 - landrynka!
Custom bike: 1986 Suzuki GSX-R750 jako Icon 1000 Major