Suzuki Bandit 1250S ABS zmiany na rok 2015
Suzuki zaprezentowało odświeżoną wersję cieszącego się dużym powodzeniem wśród miłośników dwóch kółek modelu – Bandit 1250S ABS. Jeśli chodzi o stylistykę motocykl otrzymał nowe owiewki, które owijają się wokół boków chłodnicy, z wlotem powietrza tuż poniżej reflektorów.
Jak zapewnia producent nowe owiewki, nie tylko poprawiają aerodynamikę, ale zapewniają również kierowcy więcej ochrony przed wiatrem i więcej komfortu w czasie jazdy.
Sercem nowego Bandit 1250S ABS jest chłodzony cieczą silnik o pojemności skokowej 1255 cm3, wyposażony we wtrysk paliwa i układ rozrządu DOHC. Moc silnika jest przenoszona przez sześciostopniową skrzynię biegów o przełożeniach dobranych tak, by zapewnić zarówno świetne przyspieszenia, jak i płynną jazdę w warunkach drogowych.
Bandit został wyposażony w układ podwójnej przepustnicy SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) i wtrysk paliwa ze sterowaniem w pętli zamkniętej, co zapewnia błyskawiczną i precyzyjną reakcję na otwarcie przepustnicy. Co więcej płynne dostarczanie mocy, przekład się na obniżenie spalania i oraz większą czystość spalin.
Maszyna wyposażona jest z przodu podwójne pływające tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe. Z tyłu znajduje się tarcza o średnicy 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem.
Cyfrowo sterowany system zapobiegający blokowaniu kół przy hamowaniu (ABS) monitoruje prędkość kół i dostosowuje maksymalną siłę hamowania do aktualnej przyczepności, jaką zapewnia droga.
Nowy Bandit 1250S ABS będzie oferowany w trzech wersjach kolorystycznych: czarnej, czerwonej i białej.
Jak zapewnia producent nowe owiewki, nie tylko poprawiają aerodynamikę, ale zapewniają również kierowcy więcej ochrony przed wiatrem i więcej komfortu w czasie jazdy.
Sercem nowego Bandit 1250S ABS jest chłodzony cieczą silnik o pojemności skokowej 1255 cm3, wyposażony we wtrysk paliwa i układ rozrządu DOHC. Moc silnika jest przenoszona przez sześciostopniową skrzynię biegów o przełożeniach dobranych tak, by zapewnić zarówno świetne przyspieszenia, jak i płynną jazdę w warunkach drogowych.
Maszyna wyposażona jest z przodu podwójne pływające tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe. Z tyłu znajduje się tarcza o średnicy 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem.
Cyfrowo sterowany system zapobiegający blokowaniu kół przy hamowaniu (ABS) monitoruje prędkość kół i dostosowuje maksymalną siłę hamowania do aktualnej przyczepności, jaką zapewnia droga.
Nowy Bandit 1250S ABS będzie oferowany w trzech wersjach kolorystycznych: czarnej, czerwonej i białej.
Autor: ED
Źródło: Suzuki
Źródło: Suzuki
0
Komentarze do:Suzuki Bandit 1250S ABS zmiany na rok 2015
Dodaj komentarz
- Podobne
- Motocyklowa torba transportowa dla zwierzaka
- Jak wybrać dobry skuter na początek?
- Suzuki SV650 Rally - koncepyjna maszyna w stylu retro
- Suzuki SV650 2016 - nadjechała nowa generacja!
- 2016 Triumph Thruxton and Thruxton R - do zakochania jedenk krok!
- Nowości motocyklowe na targach w Poznaniu
Suzuki SV650 Scrambler - edycja limitowana
Suzuki GSXR600 - landrynka!
Custom bike: 1986 Suzuki GSX-R750 jako Icon 1000 Major
Dla pań i panów: kolekcja BMW Motorrad 2015
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »