Subaru czy to jeszcze ty?
Chyba każdy z nas ma w głowie takie samochody legendy. Pada hasło i od razu masz konkretny widok przed oczami. Kiedy pada słowo Garbus moim oczom ukazuje się czerwony Volkswagen z kwiatami zawieszonymi na lusterku. Gdy pada hasło Impreza skojarzenie jest wyłącznie jedno - granatowy, niebieski lakier do tego złote felgi, włosy stające dęba i ciarki na plecach. Tyle wyobrażeń bo rzeczywistość wszystko weryfikuje.
W Nowym Jorku debiutuje kolejna generacja Subaru Imprezy w wersji hatchback i sedan. I większego szału nie ma, bo auto stało się tak uniwersalne, że aż trochę nijakie. Kolejna generacja Imprezy debiutuje na nowej platformie - Subaru Global Platform. Cóż to oznacza w praktyce? Konstrukcję sztywniejszą o 70% dzięki czemu auto ma być bardziej precyzyjne, łatwiejsze do prowadzenia i gwarantujące wyższy komfort jazdy.
Hatchback to wymiary: 4460 mm długości, 1777 szerokości i 1455 mm wysokości Sedan: 4625 mm długości, 1777 mm szerokości, 1455 mm wysokości, rozstaw osi to 2670 mm dla obu wersji. We wnętrzu bez porywu serca, raczej znany nam minimalizm. Na liście wyposażenia 8-calowy wyświetlacz systemu multimedialnego, który można zintegrować ze smartfonem a także systemy bezpieczeństwa współpracujące z kamerą EyeSight. W opcji dostępny automatyczny hamulec uruchamiany podczas zbliżania się do przeszkody z tyłu auta.
Pod maską 2-litrowy bokser generujący 152 KM, który współpracuje z standardowo z przekładnią manualną, ale w opcji znajdzie się bezstopniowa przekładnia Lineatronic. Ani ceny, ani osiągi nie są jeszcze znane.
W Nowym Jorku debiutuje kolejna generacja Subaru Imprezy w wersji hatchback i sedan. I większego szału nie ma, bo auto stało się tak uniwersalne, że aż trochę nijakie. Kolejna generacja Imprezy debiutuje na nowej platformie - Subaru Global Platform. Cóż to oznacza w praktyce? Konstrukcję sztywniejszą o 70% dzięki czemu auto ma być bardziej precyzyjne, łatwiejsze do prowadzenia i gwarantujące wyższy komfort jazdy.
Pod maską 2-litrowy bokser generujący 152 KM, który współpracuje z standardowo z przekładnią manualną, ale w opcji znajdzie się bezstopniowa przekładnia Lineatronic. Ani ceny, ani osiągi nie są jeszcze znane.
Autor: K. Szreder
1
Komentarze do:Subaru czy to jeszcze ty?
Dodaj komentarz
Subaru czy to jeszcze ty?
alekssaa // 25.03.2016 13.36Jak wiadomo to już kultowe auto, ale czy przypomina te stare dobre auta? Pewnie nie, a jeśli idę z duchem czasu to serce oddałam Infiniti Q30 i jego możliwościom personalizacji, a radość z prowadzenia jest rewelacyjna, i fajne jest to że nie muszę iść na kompromis jeśli chodzi o Q30.
- Podobne
- To Audi? Nie! To BMW? Nie! To Subaru!
- Nowe Subaru WRX STI - sportowe w każdym calu
- Subaru WRX - oficjalnie!
- Tuning tygodnia - Subaru Impreza STI
- Subaru BRZ Premium Sport - o klasę wyżej
- Subaru Forester i seksowny zapaśnik sumo w standardzie?
Subaru WRX Vader Style - władca ciemności
Subaru WRX STI - jaka to melodia?
Subaru WRX - wyjście z cienia
Subaru Impreza STI - uroczy paliwożerca
4x4 Audi BMW Edycja Limitowana Edycje specjalne Fiat Fiat 500 Hatchback Kobiecy samochód Kobieta Kobieta za kierownicą Mercedes Mini Odjechane Premiera motoryzacyjna Renault Toyota Tuning Volkswagen
Więcej »