Strona główna » Serwis główny » Aktualności » SMS-owy szok - skuteczna kampania Volkswagena?

SMS-owy szok - skuteczna kampania Volkswagena?

kampania Volkswagen
Dodano: 11. 06. 2014
Tagi: Volkswagen, Kampania Społeczna

Na świecie powstaje tysiące kampani społecznych, które mają na celu uświadomienie nam, kierowcom jak niebezpieczne może być korzystanie z telefonu w czasie jazdy. Czy są skuteczne? Chyba jednak nie, skoro co rusz w mediach prezentowane są rozbite auta a w ręku ofiary telefon komórkowy. A gdyby tak użyć silnego bodźca? Widzowie jednego z kin w HongKongu z pewnością trzy razy pomyślą zanim użyją smartfona w czasie jazdy.

kampania Volkswagen
kampania Volkswagen
kampania Volkswagen

Za pomoca nadajnika umieszczonego w kinie, do wszystkich przebywających na sali wysłano sms. Gdy przenieśli swój wzrok z ekranu na wyświetlacze pojazd nagle wjechał w drzewo, rozległ się pisk opon i dźwięk tłuczonego szkła. Akcja została przeprowadzona na zlecenie Volkswagena.
Autor: K. Szreder
0
Komentarze do:

SMS-owy szok - skuteczna kampania Volkswagena?

Dodaj komentarz

Nick:
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować tutaj »
Wpisz kod z obrazka: