SMS-owy szok - skuteczna kampania Volkswagena?
Na świecie powstaje tysiące kampani społecznych, które mają na celu uświadomienie nam, kierowcom jak niebezpieczne może być korzystanie z telefonu w czasie jazdy. Czy są skuteczne? Chyba jednak nie, skoro co rusz w mediach prezentowane są rozbite auta a w ręku ofiary telefon komórkowy. A gdyby tak użyć silnego bodźca? Widzowie jednego z kin w HongKongu z pewnością trzy razy pomyślą zanim użyją smartfona w czasie jazdy.
Za pomoca nadajnika umieszczonego w kinie, do wszystkich przebywających na sali wysłano sms. Gdy przenieśli swój wzrok z ekranu na wyświetlacze pojazd nagle wjechał w drzewo, rozległ się pisk opon i dźwięk tłuczonego szkła. Akcja została przeprowadzona na zlecenie Volkswagena.
Za pomoca nadajnika umieszczonego w kinie, do wszystkich przebywających na sali wysłano sms. Gdy przenieśli swój wzrok z ekranu na wyświetlacze pojazd nagle wjechał w drzewo, rozległ się pisk opon i dźwięk tłuczonego szkła. Akcja została przeprowadzona na zlecenie Volkswagena.
Autor: K. Szreder
0
Komentarze do:SMS-owy szok - skuteczna kampania Volkswagena?
Dodaj komentarz
- Podobne
- Futro w upale - kampania PETA
- Hybrydy w Polsce: ile kosztuje oszczędzanie?
- Volkswagen zawiezie kibiców na mecz!
- Volkswagen proponuje by pies wyprowadził się sam
- Polki chcą być mobilne. Ale co to dla nich oznacza?
- Na kłopoty najlepsza jest kiełbasa!
Jeep Compas II w nowej odsłonie
LOCA Bikes - dobre bo krajowe!
Rolls-Royce Dawn przepych kontrolowany!
Klopsik - wiecznie uśmiechnięty pies!
BMW Badanie rynku Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo na drodze Bezpieczeństwo w podróży Bezpieczna podróż Bezpieczna podróż ze zwierzakiem Gadżety Impreza Kobieta Kobieta za kierownicą Odjechane Podróże Policja Prawo Prawo jazdy Przepisy Rower Rowerzyści
Więcej »