SKODA VisionS - nadchodzi hit sprzedaży?
W internetach śmieją się ze Skody ile wlezie mniej lub bardziej cenzuralnie. Generalnie wszystko zmierza do tego, że do tego czesko-niemieckiego produktu powinno dodawać się w zestawie startowym kapelusz, wędkę i książeczkę do nabożeństwa. W sieci śmichy chichy a parkingi pokazują jak jest naprawdę. W ubiegłym roku Skoda była najchętniej wybieraną marką na polskim rynku. Prosto z salonu pod strzechę Kowalskiego wyjechały 44 524 auta.
Na marcowych Międzynarodowych Targach Samochodowych w Genewie Skoda zaprezentuje swój nowy samochód koncepcyjny - Vision S, wskazując szerokiej publiczności jak może wyglądać przyszły SUV marki, mamy dziwne przeczucie, że nad Wisłą będzie to hit sprzedaży.
Na marcowych Międzynarodowych Targach Samochodowych w Genewie Skoda zaprezentuje swój nowy samochód koncepcyjny - Vision S, wskazując szerokiej publiczności jak może wyglądać przyszły SUV marki, mamy dziwne przeczucie, że nad Wisłą będzie to hit sprzedaży.
VisionS pokazuje, jak przyszły model marki, który będzie większy od bardzo udanej Skody Yeti, może wyglądać: mierzący 4,7 metra długości, 1,91 metra szerokości i 1,68 metra wysokości samochód koncepcyjny robi bardzo duże wrażenie. Skoda VisionS dysponuje trzema rzędami siedzeń, hojnie obdarzając przestrzenią sześciu pasażerów.
Zobacz także: Twoi bliscy zawsze z Tobą - zdjęcia na kokpicie »
Zobacz także: Twoi bliscy zawsze z Tobą - zdjęcia na kokpicie »
Design Skody VisionS z zewnątrz ucieleśnia nowy, emocjonujący charakter marki: wszystkie krawędzie i linie są wyraziste, precyzyjne i ostre. Krystaliczne elementy wystroju nadają karoserii charakteru. Gra pomiędzy światłem a cieniami wzmacnia efekt uderzająco wyrzeźbionych płaszczyzn.
Maska kreatywnie wykorzystuje tworzywa, a jej wyraziste kontury zbiegają się w kierunku logo marki. Oblicze projektu tworzą szeroki grill i cztery zwężające się, wysoko umiejscowione światła wykonane z diod LED, podkreślając terenowo-rekreacyjny charakter modelu. Logo i pionowe żebra grilla wykończone są krystalicznymi elementami – w ten sposób Skoda oddaje hołd bogatej czeskiej tradycji szkła kryształowego. Profil boczny ŠKODY VisionS także ilustruje silny charakter SUV-a. Ostro zarysowana linia „tornado”, biegnąca na wysokości klamek przez całą długość nadwozia, nadaje karoserii przejmującego wrażenia mocy. Nadkola o niestandardowym kształcie podkreślają terenowe przeznaczenie modelu.
Boczne przetłoczenie formuje głęboką wnękę nad progiem. Gwałtownie opadająca linia dachu z długim spojlerem i ostro zarysowanym tyłem nadaje wrażenie prędkości nawet, gdy samochód stoi.
Boczne przetłoczenie formuje głęboką wnękę nad progiem. Gwałtownie opadająca linia dachu z długim spojlerem i ostro zarysowanym tyłem nadaje wrażenie prędkości nawet, gdy samochód stoi.
Zobacz także: Skoda Superb Black Crystal - dla sroczek
»
Tył Skody VisionS został zaprojektowany bardzo skrupulatnie. Odważnie zarysowany dyfuzor jest otoczony parą dużych rur wydechowych, nadając temu SUV-owi masywną, pewną siebie prezencję na drodze. Logo ŠKODA i wąskie tylne światła zamknięte w dynamicznie wykrojonych, krystalicznych obudowach spoczywają tuż poniżej dolnej linii tylnego okna. Słupek C – charakterystyczny dla Skody, zaczynający się na tylnych światłach – biegnie do płaskich świateł odblaskowych zamontowanych na zderzaku.
Jak widzicie, w Skodzie pewni są sukcesu i kwieciście opisują koncept. Osobiście trzymam za nich kciuki, swego czasu przy okazji zmiany samochodu model Rapid był u nas brany pod uwagę, niestety była to miłość wyłącznie do tego co na zewnątrz. Wnętrze...cóż wydawało się totalnie plastikowe, niezbyt przyjemne, jasne w wersji topowej z pewnością odczucia byłyby inne, ale to nie była też opcja "po kosztach" raczej złoty środek. Mam nadzieję, że uda się połączyć świetny design, dobrą jakość i nie powalającą z nóg cenę. Czekamy na Genewę!
Jak widzicie, w Skodzie pewni są sukcesu i kwieciście opisują koncept. Osobiście trzymam za nich kciuki, swego czasu przy okazji zmiany samochodu model Rapid był u nas brany pod uwagę, niestety była to miłość wyłącznie do tego co na zewnątrz. Wnętrze...cóż wydawało się totalnie plastikowe, niezbyt przyjemne, jasne w wersji topowej z pewnością odczucia byłyby inne, ale to nie była też opcja "po kosztach" raczej złoty środek. Mam nadzieję, że uda się połączyć świetny design, dobrą jakość i nie powalającą z nóg cenę. Czekamy na Genewę!
Autor: K. Szreder
0
Komentarze do:SKODA VisionS - nadchodzi hit sprzedaży?
Dodaj komentarz
- Podobne
- Skoda Rapid po liftingu
- Skoda Kodiaq Sportline: sportowy wygląd dla tych, którzy chcą się wyróżnić
- Nowa Octavia RS: najmocniejsza seryjna Octavia w historii
- Octavia III po liftingu - pierwsze oficjalne zdjęcia
- Skoda Kodiaq oficjalnie
- Pierwsze zbliżenie na Skodę Kodiaq
Skoda VisionS w pełnej krasie
Skoda Fabia i Citigo w edycji Colour - pozytywne kury!
R200 Non-Fiction - ku pamięci!
Nowa Fabia Combi – Praktyczna "czeszka"
4x4 Audi BMW Edycja Limitowana Edycje specjalne Fiat Fiat 500 Hatchback Kobiecy samochód Kobieta Kobieta za kierownicą Mercedes Mini Odjechane Premiera motoryzacyjna Renault Toyota Tuning Volkswagen
Więcej »