Strona główna » Serwis główny » Aktualności » Rosyjski przemysł motoryzacyjny na zakręcie?

Rosyjski przemysł motoryzacyjny na zakręcie?

Voolkswagen
Dodano: 10. 09. 2014
Tagi: Volkswagen

Przez najbliższych dziesięć dni modele Volkswagen Polo i Tiguan oraz Skoda Octavia i Fabia nie zjadą z taśmy produkcyjnej w zakładzie znajdującym się w Kałudze 180 kilometrów od Moskwy.

Eksperci twierdzą, że powodów zmniejszenia produkcji należy doszukiwać się w mniejszym zainteresowaniu zakupem owych modeli na rynku Rosyjskim. A wszystko za sprawą sankcji nakładanych przez Zachód, które w bezpośredni sposób zaczynają odczuwać "zwykli" mieszkańcy. Niższe dochody to ograniczone do minimum wydatki.

Voolkswagen
Voolkswagen
Voolkswagen
Od stycznia do czerwca sprzedano o 14 procent mniej aut. Z fabryki w Kałudze do końca 2014 roku miało wyjechać 150 000 tysięcy aut, już teraz wiadomo, że będzie to liczba o 30 000 tysięcy mniejsza.
To nie jedyne problemy w Rosyjskiej branży motoryzacyjnej. AutoWAZ producent samochodów marki Łada zapowiedział, zwolnienia menadżerów i specjalistów. Pracę stracić może ponad 2 tysiące osób.
Autor: K. Szreder
0
Komentarze do:

Rosyjski przemysł motoryzacyjny na zakręcie?

Dodaj komentarz

Nick:
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować tutaj »
Wpisz kod z obrazka: