Renault Fluence Z.E. - elektryczna piękność
Renault rozpoczyna ofensywę na rynku samochodów elektrycznych. Model Fluence Z.E zapowiadano już kilka miesięcy temu, auto właśnie zostało zaprezentowane w seryjnym wcieleniu.
Sedan Fluence Z.E. będzie jednym z pierwszych, w pełni elektrycznych pojazdów segmentu C na rynku. Pod jego maską znajdzie się 95-konny motor elektryczny produkujący maksymalny moment obrotowy 226 Nm. Zainstalowane na pokładzie akumulatory litowo-jonowe będzie można całkowicie naładować przy pomocy zwykłego gniazdka prądu w czasie od 6 do 8 godzin, co pozwoli na przejechanie 160 kilometrów. Szybkie ładowanie (w około 30 minut) możliwe będzie dopiero w 2012 roku, gdy tylko powstanie odpowiednia infrastruktura.
Fluence mierzy 4, 75m. Jest dłuższy od swoich nie ekologicznych braci o ponad 13cm, jednak objętość bagażnika zmalała do 300litrów taka sytuacja spowodowana jest montażem litowo-jonowych baterii za tylnymi siedzeniami. Auto w wyposażeniu fabrycznym ma mieć m.in.: n, system Bluetooth, dwustrefową, automatyczną klimatyzację oraz automatycznie włączające się reflektory i wycieraczki oraz nawigację.
Lusterka pomalowane na czarno, niebieskie lampy przednie i tylnie, obramowanie lamp przeciwmgielnych, piękne alufelgi to to, co nie pozwoli nam zniknąć w tłumie.
Elektryczne Renault Fluence będzie budowane obok konwencjonalnych braci zasilanych benzyną i olejem napędowym w tureckiej fabryce OYAK, a do sprzedaży w Europie wejdzie w 2011 roku.
Samochód można już wstępnie zamawiać na stronie internetowej renault-ze.com
Sedan Fluence Z.E. będzie jednym z pierwszych, w pełni elektrycznych pojazdów segmentu C na rynku. Pod jego maską znajdzie się 95-konny motor elektryczny produkujący maksymalny moment obrotowy 226 Nm. Zainstalowane na pokładzie akumulatory litowo-jonowe będzie można całkowicie naładować przy pomocy zwykłego gniazdka prądu w czasie od 6 do 8 godzin, co pozwoli na przejechanie 160 kilometrów. Szybkie ładowanie (w około 30 minut) możliwe będzie dopiero w 2012 roku, gdy tylko powstanie odpowiednia infrastruktura.
Fluence mierzy 4, 75m. Jest dłuższy od swoich nie ekologicznych braci o ponad 13cm, jednak objętość bagażnika zmalała do 300litrów taka sytuacja spowodowana jest montażem litowo-jonowych baterii za tylnymi siedzeniami. Auto w wyposażeniu fabrycznym ma mieć m.in.: n, system Bluetooth, dwustrefową, automatyczną klimatyzację oraz automatycznie włączające się reflektory i wycieraczki oraz nawigację.
Elektryczne Renault Fluence będzie budowane obok konwencjonalnych braci zasilanych benzyną i olejem napędowym w tureckiej fabryce OYAK, a do sprzedaży w Europie wejdzie w 2011 roku.
Samochód można już wstępnie zamawiać na stronie internetowej renault-ze.com
Autor: K. Szreder
Źródło: mototarget.pl
Źródło: mototarget.pl
1
Komentarze do:Renault Fluence Z.E. - elektryczna piękność
Dodaj komentarz
Renault Fluence Z.E. - elektryczna piękność
arthas // 20.05.2010 00.47swietne autko ;] artykuł na 5 +
- Podobne
- Odjazdowe elektryczne Renault Twizzy już w Polsce
- Kolorowy zawrót głowy na targach motoryzacyjnych w Detroit
- Renault Twingo GT - bo małe jest piękne!
- Twingo Hipanema - boho nadal w modzie!
- Duma i Uprzedzenie czyli Alpine Vision Concept
- Renault Mégane 2015 na chwilę przed debiutem
Renault Clio 4 po zmianach i nowy diesel o mocy 110 KM
Renault Clio RS Waldow - i mały i wariat
Renault Kadjar - witaj w rodzinie
Renault Twingo - w nowej odsłonie
4x4 Audi BMW Edycja Limitowana Edycje specjalne Fiat Fiat 500 Hatchback Kobiecy samochód Kobieta Kobieta za kierownicą Mercedes Mini Odjechane Premiera motoryzacyjna Renault Toyota Tuning Volkswagen
WiÄ™cej »