Porsche Cayman GT4 - najszybszy Cayman w historii
Dodano: 06. 02. 2015
Tagi: Supersamochody, Porsche, Porsche Cayman, Premiera motoryzacyjna, Porsche Cayman GT4
Tagi: Supersamochody, Porsche, Porsche Cayman, Premiera motoryzacyjna, Porsche Cayman GT4
Cayman GT4 to kolejne Porsche z rodziny GT i pierwsza odmiana tego typu bazująca na modelu Cayman. Do jego budowy posłużyły podzespoły stosowane w Porsche 911 GT3.
Silnik, podwozie, układ hamulcowy i aerodynamika modelu Cayman GT4 zostały skonfigurowane pod kątem uzyskania maksymalnej dynamiki jazdy. Do jej napędu służy 6-cylindrowy bokser o pojemności 3,8 litra i mocy 385 KM, zapożyczony z Porsche 911 Carrera S. Za przeniesienie siły napędowej odpowiada 6-biegowa skrzynia manualna z aktywnymi poduszkami zawieszenia silnika.
Cayman GT4 przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,4 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 295 km/h. Tak doskonałe osiągi pozwalają temu modelowi na przejechanie północnej pętli toru Nürburgring w czasie 7 minut i 40 sekund.
Z zewnątrz Cayman GT4 różni się od pozostałych odmian coupe z centralnie umieszczonym silnikiem. Trzy charakterystyczne wloty powietrza z przodu i masywne, zamocowane na stałe tylne skrzydło należą do pakietu aerodynamicznego, zaprojektowanego z myślą o zapewnieniu maksymalnej siły docisku.
Kierowca i pasażer siedzą w sportowych fotelach pokrytych kombinacją skóry i Alcantary. Nowa sportowa kierownica zapewnia optymalną kontrolę nad pojazdem, a jej kompaktowe wymiary sprzyjają zwinnemu prowadzeniu.
Na życzenie Cayman GT4 może zostać wyposażony w elementy dodatkowo zwiększające jego torowe walory. Lista opcji obejmuje ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy PCCB1, w pełni kubełkowe fotele wykonane z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknami węglowymi (CFRP), specjalny pakiet Sport Chrono z aplikacją Track Precision oraz pakiet Club Sport.
Światowa premiera Porsche Cayman GT4 odbędzie się na początku marca, podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych w Genewie.
Silnik, podwozie, układ hamulcowy i aerodynamika modelu Cayman GT4 zostały skonfigurowane pod kątem uzyskania maksymalnej dynamiki jazdy. Do jej napędu służy 6-cylindrowy bokser o pojemności 3,8 litra i mocy 385 KM, zapożyczony z Porsche 911 Carrera S. Za przeniesienie siły napędowej odpowiada 6-biegowa skrzynia manualna z aktywnymi poduszkami zawieszenia silnika.
Cayman GT4 przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,4 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 295 km/h. Tak doskonałe osiągi pozwalają temu modelowi na przejechanie północnej pętli toru Nürburgring w czasie 7 minut i 40 sekund.
Kierowca i pasażer siedzą w sportowych fotelach pokrytych kombinacją skóry i Alcantary. Nowa sportowa kierownica zapewnia optymalną kontrolę nad pojazdem, a jej kompaktowe wymiary sprzyjają zwinnemu prowadzeniu.
Na życzenie Cayman GT4 może zostać wyposażony w elementy dodatkowo zwiększające jego torowe walory. Lista opcji obejmuje ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy PCCB1, w pełni kubełkowe fotele wykonane z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknami węglowymi (CFRP), specjalny pakiet Sport Chrono z aplikacją Track Precision oraz pakiet Club Sport.
Światowa premiera Porsche Cayman GT4 odbędzie się na początku marca, podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych w Genewie.
Autor: .
Źródło: Informacja prasowa
Źródło: Informacja prasowa
0
Komentarze do:Porsche Cayman GT4 - najszybszy Cayman w historii
Dodaj komentarz
- Podobne
- Porsche 718 Cayman z 4-cylindrowym silnikiem turbo
- Nowy Porsche Boxster w Polsce
- Vision Mercedes-Maybach 6: luksus ostateczny
- Mercedes AMG GT R - z piekła rodem
- Aston Martin V12 Vantage S - dusza wyścigowca
- Super Maybach co kul się nie boi
Cayman S ADV.1 - po prostu pięknie!
Porsche Cayman po subtelnym liftingu
Porsche Cayman - oficjalnie
Nowe Porsche 911 Turbo
4x4 Audi BMW Edycja Limitowana Edycje specjalne Fiat Fiat 500 Hatchback Kobiecy samochód Kobieta Kobieta za kierownicą Mercedes Mini Odjechane Premiera motoryzacyjna Renault Toyota Tuning Volkswagen
Więcej »