Peugeot 308 GTi - mały, ale wariat
308 GTi by Peugeot Sport - tak nazywa się nowa wersja kompaktowego modelu 308, który chce wprowadzić zamieszanie w segmencie hot hatchy.
Samochód jest napędzany silnikiem 1.6 THP S&S dostępnym w dwóch wariantach mocy: 250 KM i 270 KM. Dzięki rekordowo niskiemu jak na ten segment stosunkowi masy do mocy, wynoszącemu jedynie 4,46 kg/KM, 308 GTi 270 przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 6 sekund i pokonuje 1000 metrów ze startu zatrzymanego w 25,3 sekundy.
Z kolei odmiana 308 GTi 250 zalicza sprint do „setki” w 6,2 sekundy, a na pokonanie 1000 metrów ze startu zatrzymanego potrzebuje 25,6 sekundy. Emisja CO2 w jednostce produkowanej zgodnie z normą Euro6, wyposażonej w system Stop&Start, wynosi zaledwie 139 g/km, co odpowiada spalaniu na poziomie 6,0 l/100 km.
Napęd jest przenoszony za pośrednictwem manualnej, 6-stopniowej skrzyni biegów, która została odpowiednio wzmocniona, aby sprostać 330 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Peugeot 308 GTi 270 jest wyposażony w samoblokujący mechanizm różnicowy Torsen i opony Michelin Super Sport na 19-calowych obręczach kół Carbone. W układzie hamulcowym 308 GTi 270 zastosowano tarcze o średnicy 380 mm z przodu, z polakierowanymi na czerwono zaciskami Peugeot Sport oraz tarcze o średnicy 268 mm z tyłu.
Z zewnątrz, 308 GTi wyróżnia się sportowym „lookiem”, na który składa się obniżone o 11 mm zawieszenie oraz odmienny kolor przodu i tyłu nadwozia. Sportowe jest również wnętrze samochodu. Dodatkowo, w wersji 308 GTi 270 dostępne będzie dwukolorowe nadwozie, stanowiące połączenie ognistego odcienia czerwieni Ultimate z czernią Perla Nera.
Samochód jest napędzany silnikiem 1.6 THP S&S dostępnym w dwóch wariantach mocy: 250 KM i 270 KM. Dzięki rekordowo niskiemu jak na ten segment stosunkowi masy do mocy, wynoszącemu jedynie 4,46 kg/KM, 308 GTi 270 przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 6 sekund i pokonuje 1000 metrów ze startu zatrzymanego w 25,3 sekundy.
Z kolei odmiana 308 GTi 250 zalicza sprint do „setki” w 6,2 sekundy, a na pokonanie 1000 metrów ze startu zatrzymanego potrzebuje 25,6 sekundy. Emisja CO2 w jednostce produkowanej zgodnie z normą Euro6, wyposażonej w system Stop&Start, wynosi zaledwie 139 g/km, co odpowiada spalaniu na poziomie 6,0 l/100 km.
Peugeot 308 GTi 270 jest wyposażony w samoblokujący mechanizm różnicowy Torsen i opony Michelin Super Sport na 19-calowych obręczach kół Carbone. W układzie hamulcowym 308 GTi 270 zastosowano tarcze o średnicy 380 mm z przodu, z polakierowanymi na czerwono zaciskami Peugeot Sport oraz tarcze o średnicy 268 mm z tyłu.
Z zewnątrz, 308 GTi wyróżnia się sportowym „lookiem”, na który składa się obniżone o 11 mm zawieszenie oraz odmienny kolor przodu i tyłu nadwozia. Sportowe jest również wnętrze samochodu. Dodatkowo, w wersji 308 GTi 270 dostępne będzie dwukolorowe nadwozie, stanowiące połączenie ognistego odcienia czerwieni Ultimate z czernią Perla Nera.
Autor: .
Źródło: Informacja prasowa
Źródło: Informacja prasowa
0
Komentarze do:Peugeot 308 GTi - mały, ale wariat
Dodaj komentarz
- Podobne
- Renault Twingo GT - bo małe jest piękne!
- Kobiety doceniły Peugeota 2008 w konkursie miesięcznika Twój Styl
- Najpiękniejsze wnętrze należy do Peugeota 308!
- Sportowy Peugeot 308 R zadebiutuje we Frankfurcie
- Peugeot 208 GTI R2 - mały rajdowiec
- Nowy Golf - już dzisiaj można składać zamówienia
Peugeot 308 - oficjalnie!
Peugeot 3008 - Qashqai uważaj!
Peugeot Exalt - podgrzewanie atmosfery
Ukraińska fantazja - do ślubu, na wieczór panieński...
4x4 Audi BMW Edycja Limitowana Edycje specjalne Fiat Fiat 500 Hatchback Kobiecy samochód Kobieta Kobieta za kierownicą Mercedes Mini Odjechane Premiera motoryzacyjna Renault Toyota Tuning Volkswagen
Więcej »