Oldskulowy jednoślad THE HEIST nowością sezonu 2015
Dodano: 21. 04. 2015
Tagi: Chopper, Premiera motoryzacyjna, Kobieta na motocyklu, THE HEIST, Cleveland Motorcycles
Tagi: Chopper, Premiera motoryzacyjna, Kobieta na motocyklu, THE HEIST, Cleveland Motorcycles
Basowy dźwięk silnika, niskie zawieszenie, chromowane wykończenia, brak zbędnych osłon. Cleveland Motorcycles, amerykański producent jednośladów, prezentuje nowość na sezon motocyklowy 2015. THE HEIST to softowa wersja choppera, który mimo niewielkiej pojemności 125 cm3, dostarcza wiele emocji.
Plastikowy i bez „duszy”?
Moda na jednoślady o pojemności 125 cm3 pojawiła się wraz ze zmianą przepisów, które umożliwiły poruszanie się tego typu motocyklami posiadaczom prawa jazdy kategorii B. Rynek zalała cała fala modeli, które bardzo szybko zyskały niezbyt pochlebne opinie ze względu na często tandetne, „plastikowe” wykonanie.
Dziś sytuacja ta zmienia się. Dowodem są kolejne propozycje, bardziej dojrzałe i przemyślane, których posiadanie naprawdę nie jest powodem do wstydu. Przykładem jest chopper THE HEIST, który wyszedł z linii produkcyjnej amerykańskiej firmy Cleveland Motorcycles.
Ci motocyklowi pasjonaci z Ohio działają od 2009 roku proponując modele wyróżniające się zarówno jakością, jak i niecodziennym designem. W ich stajni znajdziemy motocykle niedrogie, o mniejszych silnikach, ale takiej konstrukcji, aby jazda dawała - jeżeli nie dziką, to przynajmniej dużą dawkę rozrywki.
„Wyjęty z tych oldskulowych filmów”
THE HEIST wyróżnia niskie zawieszenie oraz rama typu „hard tail”, czyli resorowanie tylne pod siedzeniem. Taka forma nadaje motocyklowi absolutnie wyjątkowy charakter. - Smukła linia, wyciągnięty zbiornik paliwa, brak zbędnych osłon… To wszystko sprawiło, że model ten odniósł sukces na 15 rynkach świata i szczerze liczymy, że Polska będzie 16-tym, na którym spotka się z podobnym uznaniem – mówi Darek Rakowski z firmy Lidor będącej wyłącznym dealerem motocykli THE HEIST w Wielkopolsce.
THE HEIST trudno nazwać masówką i pewnie to w dużej mierze decyduje o popularności tego modelu. Wrażenie robi wygląd, niepowtarzalny i rzadki, przyciągający uwagę i wzbudzający zainteresowanie. Jak skomentował model THE HEIST jeden z klientów Cleveland Motorcycles: „Niezłe, co? Jest jak wyjęty z tych oldskulowych filmów o kolesiach, którzy jeżdżą, bo chcą czuć wolność”.
THE HEIST w liczbach
Możemy snuć piękne opowieści o wyjątkowym designie, unikatowej formie, niepowtarzalnej konstrukcji. Takie cechy posiada wiele motocykli. To, co interesuje przyszłego posiadacza to, oprócz wyglądu i wygody, przede wszystkim parametry „pod maską”. W jaką moc wyposażono THE HEIST?
Na początek to 4-suwowy, jednocylindrowy silnik chłodzony powietrzem. Pojemność 125 cm3 o mocy ok. 8,2 KW pozwala rozwinąć prędkość do ok. 110 km/h. Skrzynia biegowa oczywiście manualna, 5-cio biegowa. Teleskopowe, hydrauliczne zawieszenie ze sprężynami gwarantuje wygodną jazdę, a tarczowe hamulce – bezpieczne hamowanie jednośladu.
- Dodatkowym atutem modeli tej marki jest możliwość praktycznie dowolnej przebudowy motocykla i dostosowania go pod własne potrzeby oraz wyobrażenia – dodaje Darek Rakowski. Rzeczywiście, waga pojazdu suchego wynosi 128 kg. Nie ma więc przeszkód by nie poszaleć z kilkoma, dodatkowymi akcesoriami. A jest w czym wybierać. Zacznijmy od wydechów – zdecydować się można na podstawowy „Frameline” lub bardziej drapieżny „Long”, który w zależności od wygłuszenia zapewni albo głęboki bas, albo dźwięk głośny i surowy. Zwróćmy też uwagę na przednie, 2-tłocznikowe zaciski Bremo poprawiające wygląd motocykla i jakość hamowania. Inne przykłady to grubościenna kierownica „Window” o wymiarach 7/6 cala lub niezły dodatek, gdy chcemy poprawić osiągi – zębatka tylna 38 gwarantująca wzrost mocy maksymalnej.
THE HEIST to pierwszy model Cleveland Motorcycles sprowadzony na polski rynek. Czy spotka się z uznaniem zwolenników jednośladów o mniejszych silnikach? Przyjemny dla oka design połączony z jakością i sensowną ceną może sugerować, że tak. Czas pokaże.
THE HEIST w Wielkopolsce oferuje firma Lidor w Motorowni Motocykle. Cena motocykla wynosi około 12 tysięcy złotych. Gwarancja to 2 lata lub 6 tysięcy kilometrów.
Plastikowy i bez „duszy”?
Moda na jednoślady o pojemności 125 cm3 pojawiła się wraz ze zmianą przepisów, które umożliwiły poruszanie się tego typu motocyklami posiadaczom prawa jazdy kategorii B. Rynek zalała cała fala modeli, które bardzo szybko zyskały niezbyt pochlebne opinie ze względu na często tandetne, „plastikowe” wykonanie.
Ci motocyklowi pasjonaci z Ohio działają od 2009 roku proponując modele wyróżniające się zarówno jakością, jak i niecodziennym designem. W ich stajni znajdziemy motocykle niedrogie, o mniejszych silnikach, ale takiej konstrukcji, aby jazda dawała - jeżeli nie dziką, to przynajmniej dużą dawkę rozrywki.
„Wyjęty z tych oldskulowych filmów”
THE HEIST wyróżnia niskie zawieszenie oraz rama typu „hard tail”, czyli resorowanie tylne pod siedzeniem. Taka forma nadaje motocyklowi absolutnie wyjątkowy charakter. - Smukła linia, wyciągnięty zbiornik paliwa, brak zbędnych osłon… To wszystko sprawiło, że model ten odniósł sukces na 15 rynkach świata i szczerze liczymy, że Polska będzie 16-tym, na którym spotka się z podobnym uznaniem – mówi Darek Rakowski z firmy Lidor będącej wyłącznym dealerem motocykli THE HEIST w Wielkopolsce.
THE HEIST trudno nazwać masówką i pewnie to w dużej mierze decyduje o popularności tego modelu. Wrażenie robi wygląd, niepowtarzalny i rzadki, przyciągający uwagę i wzbudzający zainteresowanie. Jak skomentował model THE HEIST jeden z klientów Cleveland Motorcycles: „Niezłe, co? Jest jak wyjęty z tych oldskulowych filmów o kolesiach, którzy jeżdżą, bo chcą czuć wolność”.
THE HEIST w liczbach
Możemy snuć piękne opowieści o wyjątkowym designie, unikatowej formie, niepowtarzalnej konstrukcji. Takie cechy posiada wiele motocykli. To, co interesuje przyszłego posiadacza to, oprócz wyglądu i wygody, przede wszystkim parametry „pod maską”. W jaką moc wyposażono THE HEIST?
Na początek to 4-suwowy, jednocylindrowy silnik chłodzony powietrzem. Pojemność 125 cm3 o mocy ok. 8,2 KW pozwala rozwinąć prędkość do ok. 110 km/h. Skrzynia biegowa oczywiście manualna, 5-cio biegowa. Teleskopowe, hydrauliczne zawieszenie ze sprężynami gwarantuje wygodną jazdę, a tarczowe hamulce – bezpieczne hamowanie jednośladu.
- Dodatkowym atutem modeli tej marki jest możliwość praktycznie dowolnej przebudowy motocykla i dostosowania go pod własne potrzeby oraz wyobrażenia – dodaje Darek Rakowski. Rzeczywiście, waga pojazdu suchego wynosi 128 kg. Nie ma więc przeszkód by nie poszaleć z kilkoma, dodatkowymi akcesoriami. A jest w czym wybierać. Zacznijmy od wydechów – zdecydować się można na podstawowy „Frameline” lub bardziej drapieżny „Long”, który w zależności od wygłuszenia zapewni albo głęboki bas, albo dźwięk głośny i surowy. Zwróćmy też uwagę na przednie, 2-tłocznikowe zaciski Bremo poprawiające wygląd motocykla i jakość hamowania. Inne przykłady to grubościenna kierownica „Window” o wymiarach 7/6 cala lub niezły dodatek, gdy chcemy poprawić osiągi – zębatka tylna 38 gwarantująca wzrost mocy maksymalnej.
THE HEIST to pierwszy model Cleveland Motorcycles sprowadzony na polski rynek. Czy spotka się z uznaniem zwolenników jednośladów o mniejszych silnikach? Przyjemny dla oka design połączony z jakością i sensowną ceną może sugerować, że tak. Czas pokaże.
THE HEIST w Wielkopolsce oferuje firma Lidor w Motorowni Motocykle. Cena motocykla wynosi około 12 tysięcy złotych. Gwarancja to 2 lata lub 6 tysięcy kilometrów.
Autor: .
Źródło: Informacja prasowa
Źródło: Informacja prasowa
0
Komentarze do:Oldskulowy jednoślad THE HEIST nowością sezonu 2015
Dodaj komentarz
- Podobne
- 2016 Triumph Thruxton and Thruxton R - do zakochania jedenk krok!
- Motocyklowa torba transportowa dla zwierzaka
- Honda Rebel - kultowy model w nowej odsłonie
- Nowy Harley-Davidson Roadster dołącza do rodziny Sportster
- Nowa Yamaha Tracer 700 - już oficjalnie!
- Energica Eva - kuszący elektryczny streetfighter
Spider Chopper, czyli Royal Enfield inaczej
Ducati Monster 1200 R nowy model na 2016 rok
Dla pań i panów: kolekcja BMW Motorrad 2015
EICMA: KTM 1050 Adventure na 2015 rok
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »