Nowy Superb Laurin & Klement – czyli wersja na bogato
Jak zapowiada czeski producent, nowa Skoda Superb w najlepiej wyposażonej wersji Laurin & Klement będzie dostępna zaraz od początku sprzedaży nowego Superba. Premiera w salonach – czerwiec 2015.
Na wyposażenie wersji Superb L&K składają się m.in. 18-calowe koła ze stopu metali lekkich o wzorze Pegasus, reflektory bi-ksenonowe z funkcją adaptacyjnego oświetlenia drogi AFS oraz światła dzienne w technologii LED. Reflektory przeciwmgłowe mają funkcję doświetlania zakrętów (Corner).
Skoda Superb
Z tyłu umieszczono natomiast lampy w technice LED, LED-owe jest również oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Elektrycznie regulowane, składane i przyciemniane lusterka zewnętrzne mają lampki LED do oświetlenia progów.
We wnętrzu nowego Superba L&K obicia foteli i kanapy wykonano ze skóry. Do wyboru jest kolorystyka brązowa lub beżowa. Trójramienną kierownicę wielofunkcyjną – umożliwiającą obsługę radia, telefonu i komputera pokładowego – pokryto czarną skórą, podobnie jak i gałkę dźwigni zmiany biegów.
Skoda Superb
Nowe listy dekoracyjne są pokryte czarnym lakierem fortepianowym. Zdobi je dyskretny napis "Laurin & Klement". Oznaczenie topowej wersji wyposażenia w gamie Superba znajduje się także na aluminiowych listwach progowych oraz na oparciach foteli i kanapy.
Całe oświetlenie wnętrza jest wykonane w technice LED (lampka w podsufitce z oświetleniem do czytania z przodu oraz z tyłu, podświetlenie klamek drzwi, lampki przestrzeni na nogi, lusterko w osłonach przeciwsłonecznych), podobnie jak oferowane w standardzie nastrojowe podświetlenie typu ambiente. Jego tonacja zmienia się w zależności od wybranego w danym momencie trybu jazdy.
Skoda Superb
Zalety adaptacyjnego zawieszenia
Seryjnie wersja L&K ma adaptacyjne zawieszenie Dynamic Chassis Control (DCC) wraz w wyborem profilu jazdy Driving Mode Select. Wspomniana funkcja umożliwia kierowcy zmianę charakterystyki zawieszenia na: normalne, sportowe lub komfortowe. Ponadto, za pomocą wyboru profilu jazdy można ustawić tryb Eco lub preferencje indywidualne.
Seryjnie nowy Superb L&K posiada ponadto dwustrefową klimatyzację Climatronic. Na życzenie można zamówić natomiast – po raz pierwszy w modelu tej marki – automatyczną klimatyzację trójstrefową. Oprócz tego reprezentacyjna limuzyna znad Wełtawy otrzymała praktyczny schowek na parasol – i to w obu drzwiach przednich.
Fotel kierowcy i pasażera w wersji Superb L&K można ustawić elektrycznie w dogodnej pozycji wraz z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego. Zintegrowana funkcja pamięci zachowuje wybrane ustawienie pozycji dla fotela kierowcy.
Wysoką jakość dźwięku w Superbie L&K oferuje seryjnie zamontowany zestaw dźwiękowy Canton. Dysponuje on 12 głośnikami o mocy wyjściowej 610 watów.
Maksymalnie 280 koni pod maską
Dla wersji Superb L&K oferowanych jest łącznie pięć silników do wyboru: trzy benzynowe oraz dwa wysokoprężne. Zależnie od rodzaju jednostki samochód ma napęd przedni lub na cztery koła, a także ręczną lub automatyczną skrzynię biegów z podwójnym sprzęgłem (DSG).
Benzyniakiem o największej mocy jest konstrukcja 2.0 TSI, która generuje do 280 koni mechanicznych oraz maksymalnie 350 Nm momentu obrotowego. Omawiany motor występuje tylko w kombinacji z sześciostopniową skrzynią DSG i napędem na cztery koła. Kierowca osiąga "setkę" w czasie około 5,8 sekundy, a maksymalnie może jechać z prędkością do 250 km/h.
Dla Superba L&K przewidziano ponadto jednostki 2.0 TSI 220 koni (w połączeniu z sześciostopniową przekładnią DSG) oraz 1.8 TSI 180 koni – w wersji z ręczną skrzynią biegów, bądź z DSG.
Topowym silnikiem wysokoprężnym jest natomiast 190-konna konstrukcja 2.0 TDI, występującą w wersji z przednim napędem i ręczną skrzynią biegów lub z DSG, albo w połączeniu: DSG oraz napęd na cztery koła.
150-konny silnik 2.0 TDI można natomiast zamówić w konfiguracji z napędem 4x4 i z ręczną skrzynią biegów, albo z napędem na przednią oś w konfiguracji z ręczną skrzynią biegów lub z DSG.
Na wyposażenie wersji Superb L&K składają się m.in. 18-calowe koła ze stopu metali lekkich o wzorze Pegasus, reflektory bi-ksenonowe z funkcją adaptacyjnego oświetlenia drogi AFS oraz światła dzienne w technologii LED. Reflektory przeciwmgłowe mają funkcję doświetlania zakrętów (Corner).
Skoda Superb
Z tyłu umieszczono natomiast lampy w technice LED, LED-owe jest również oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Elektrycznie regulowane, składane i przyciemniane lusterka zewnętrzne mają lampki LED do oświetlenia progów.
Skoda Superb
Nowe listy dekoracyjne są pokryte czarnym lakierem fortepianowym. Zdobi je dyskretny napis "Laurin & Klement". Oznaczenie topowej wersji wyposażenia w gamie Superba znajduje się także na aluminiowych listwach progowych oraz na oparciach foteli i kanapy.
Całe oświetlenie wnętrza jest wykonane w technice LED (lampka w podsufitce z oświetleniem do czytania z przodu oraz z tyłu, podświetlenie klamek drzwi, lampki przestrzeni na nogi, lusterko w osłonach przeciwsłonecznych), podobnie jak oferowane w standardzie nastrojowe podświetlenie typu ambiente. Jego tonacja zmienia się w zależności od wybranego w danym momencie trybu jazdy.
Skoda Superb
Zalety adaptacyjnego zawieszenia
Seryjnie wersja L&K ma adaptacyjne zawieszenie Dynamic Chassis Control (DCC) wraz w wyborem profilu jazdy Driving Mode Select. Wspomniana funkcja umożliwia kierowcy zmianę charakterystyki zawieszenia na: normalne, sportowe lub komfortowe. Ponadto, za pomocą wyboru profilu jazdy można ustawić tryb Eco lub preferencje indywidualne.
Seryjnie nowy Superb L&K posiada ponadto dwustrefową klimatyzację Climatronic. Na życzenie można zamówić natomiast – po raz pierwszy w modelu tej marki – automatyczną klimatyzację trójstrefową. Oprócz tego reprezentacyjna limuzyna znad Wełtawy otrzymała praktyczny schowek na parasol – i to w obu drzwiach przednich.
Fotel kierowcy i pasażera w wersji Superb L&K można ustawić elektrycznie w dogodnej pozycji wraz z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego. Zintegrowana funkcja pamięci zachowuje wybrane ustawienie pozycji dla fotela kierowcy.
Wysoką jakość dźwięku w Superbie L&K oferuje seryjnie zamontowany zestaw dźwiękowy Canton. Dysponuje on 12 głośnikami o mocy wyjściowej 610 watów.
Maksymalnie 280 koni pod maską
Dla wersji Superb L&K oferowanych jest łącznie pięć silników do wyboru: trzy benzynowe oraz dwa wysokoprężne. Zależnie od rodzaju jednostki samochód ma napęd przedni lub na cztery koła, a także ręczną lub automatyczną skrzynię biegów z podwójnym sprzęgłem (DSG).
Benzyniakiem o największej mocy jest konstrukcja 2.0 TSI, która generuje do 280 koni mechanicznych oraz maksymalnie 350 Nm momentu obrotowego. Omawiany motor występuje tylko w kombinacji z sześciostopniową skrzynią DSG i napędem na cztery koła. Kierowca osiąga "setkę" w czasie około 5,8 sekundy, a maksymalnie może jechać z prędkością do 250 km/h.
Dla Superba L&K przewidziano ponadto jednostki 2.0 TSI 220 koni (w połączeniu z sześciostopniową przekładnią DSG) oraz 1.8 TSI 180 koni – w wersji z ręczną skrzynią biegów, bądź z DSG.
Topowym silnikiem wysokoprężnym jest natomiast 190-konna konstrukcja 2.0 TDI, występującą w wersji z przednim napędem i ręczną skrzynią biegów lub z DSG, albo w połączeniu: DSG oraz napęd na cztery koła.
150-konny silnik 2.0 TDI można natomiast zamówić w konfiguracji z napędem 4x4 i z ręczną skrzynią biegów, albo z napędem na przednią oś w konfiguracji z ręczną skrzynią biegów lub z DSG.
Autor: .
0
Komentarze do:Nowy Superb Laurin & Klement – czyli wersja na bogato
Dodaj komentarz
- Podobne
- Skoda Superb Sportline za ponad 120 000 PLN
- Skoda Superb Black Crystal - dla sroczek
- Skoda i moda? Mr. Vintage pokaże jak podróżować z klasą
- Nowa Skoda Superb oficjalnie!
- Skoda Rapid po liftingu
- Skoda Kodiaq Sportline: sportowy wygląd dla tych, którzy chcą się wyróżnić
Skoda Fabia i Citigo w edycji Colour - pozytywne kury!
Skoda VisionS w pełnej krasie
Nowa Skoda Superb Combi
R200 Non-Fiction - ku pamięci!
4x4 Audi BMW Edycja Limitowana Edycje specjalne Fiat Fiat 500 Hatchback Kobiecy samochód Kobieta Kobieta za kierownicą Mercedes Mini Odjechane Premiera motoryzacyjna Renault Toyota Tuning Volkswagen
Więcej »