Nowy Porsche Boxster S - po prostu najlepszy!
Nowy Porsche Boxster S w stosunku do poprzednika charakteryzuje się znacznie mniejszą masą, dłuższym rozstawem osi, szerszym rozstaw kół oraz nowym, elektromechanicznym wspomaganiem układu kierowniczego.
Porsche Boxster i Boxster S napędzane są sześciocylindrowymi silnikami typu bokser z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Nowa jednostka napędowa podstawowej wersji Boxstera o pojemności 2,7 litra rozwija moc 265 KM (195 kW), czyli o dziesięć KM więcej, niż poprzedni wariant o większej pojemności skokowej. Nowy silnik pod względem technicznym bazuje na 3,4-litrowym silniku Boxstera S. Model S rozwija moc 315 KM (232 kW), zatem o pięć KM więcej, niż dotychczas.
Oba modele wyposażone są seryjnie w manualną, sześciobiegową przekładnię. Na życzenie dostępna jest siedmiostopniowa, dwusprzęgłowa przekładnia Porsche (PDK). Z PDK oba sportowe auta uzyskują swoje najlepsze wyniki pod względem zużycia paliwa i przyspieszenia: Porsche Boxster spala 7,7 l/100 km, Boxster S – 8,0 l/100 km. Boxster z PDK przyspiesza od zera do 100 km/h w 5,7 s, Boxster S potrzebuje na takie przyspieszenie zaledwie 5,0 s.
Ilość zdjęć: 23 // Dodano: 07. 03. 2012
2012 Porsche Boxster S
2012 Porsche Boxster S
2012 Porsche Boxster S
2012 Porsche Boxster S
2012 Porsche Boxster S
2012 Porsche Boxster S