Nowe modele Harley-Davidson: Pro Street Breakout i Low Rider S
Z końcem stycznia Harley-Davidson Custom Vehicle Operations (CVO) zaprezentowało swe najnowsze dzieło - limitowaną serię CVO Pro Street Breakout, charakteryzującą się mrocznym charakterem i mnóstwem smaczków typowych dla amerykańskiego stylu muscle.
Pro Street Breakout i Low Rider S to dwa najnowsze dzieła Harley-Davidson Custom Vehicle Operations (CVO) czyli fabrycznego działu customów.
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout Motocykle Harley-Davidson CVO to maszyny fabrycznie wyposażone w najwyższej klasy podzespoły, wyjątkowe malowania i najlepsze akcesoria. Dzięki programowi CVO na linie produkcyjne często trafiają nowe niestandardowe akcesoria i techniki, a mroczna stylistyka CVO Pro Street Breakout umożliwiła zespołowi projektowemu Harley-Davidson wprowadzenie wielu nowych elementów wykończenia.
Jeden z nich to dymiony, satynowy chrom ulokowany w sąsiedztwie czarnych powierzchni, na pokrywach cylindrów, osłonie kolektora wydechowego, przewodach olejowych i osprzęcie oraz przypalony chrom widoczny na kołach typu Aggressor. Przeprojektowano też dekle silnika i zaprezentowane nowe malowania: Starfire Black i dwukolorowe White Gold Pearl/Starfire Black z odręcznie namalowanym paskiem.
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout Maszynę napędza największy montowany fabrycznie, silnik H-D Screamin’ Eagle Twin Cam 110B w którym zastosowano czarne, proste tłumiki, wlot powietrza Screamin’ Eagle Heavy Breather Elite oraz hydrauliczne sprzęgło. CVO Pro Street Breakout ma też widelec upside down z lagami o średnicy 43 mm, przedni hebel z dwoma pływającymi tarczami wspierany przez ABS, spoiler pod silnikiem i mniejszy przedni błotnik, a także elektroniczny tempomat.
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout Silnik Screamin’ Eagle Twin Cam 110 jest także sercem nowego Low Rider'a S, który nawiązuje do legendarnych modeli FXR. Za sprawą układu dolotowego Heavy Breather i wydechu 2w1w2 w stylu Fat Bob'a piec generuje 156 Nm przy 3500 obr/min czyli o 13% więcej niż w standardowym Low Riderze.
Maszyna ma też tylne amorki wypełnione azotem i kartridżowy widelec Premium Ride. Przedni hamulec z dwoma tarczami hamulcowymi współpracuje z układem ABS, pojedyncza kanapa ulokowana jest na wysokości 67 cm nad ziemią a mała owiewka z głęboko wpuszczonym reflektorem podkreśla drapieżny charakter maszyny, podobnie jak i odlewane felgi w kolorze Magnum Gold inspirowane magnezowymi kołami wyścigowych samochodów z lat 60. XX wieku. Z kolei złoty emblemat na zbiorniku to hołd złożony motocyklowi XLCR Café Racer z 1977 roku.
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout Aby poznać inne motocykle Harley-Davidson na rok 2016 oraz znaleźć najbliższy autoryzowany salon wejdź na www.harley-davidson.pl.
H-D Pro Street Breakout
Pro Street Breakout i Low Rider S to dwa najnowsze dzieła Harley-Davidson Custom Vehicle Operations (CVO) czyli fabrycznego działu customów.
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout Motocykle Harley-Davidson CVO to maszyny fabrycznie wyposażone w najwyższej klasy podzespoły, wyjątkowe malowania i najlepsze akcesoria. Dzięki programowi CVO na linie produkcyjne często trafiają nowe niestandardowe akcesoria i techniki, a mroczna stylistyka CVO Pro Street Breakout umożliwiła zespołowi projektowemu Harley-Davidson wprowadzenie wielu nowych elementów wykończenia.
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout Maszynę napędza największy montowany fabrycznie, silnik H-D Screamin’ Eagle Twin Cam 110B w którym zastosowano czarne, proste tłumiki, wlot powietrza Screamin’ Eagle Heavy Breather Elite oraz hydrauliczne sprzęgło. CVO Pro Street Breakout ma też widelec upside down z lagami o średnicy 43 mm, przedni hebel z dwoma pływającymi tarczami wspierany przez ABS, spoiler pod silnikiem i mniejszy przedni błotnik, a także elektroniczny tempomat.
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout Silnik Screamin’ Eagle Twin Cam 110 jest także sercem nowego Low Rider'a S, który nawiązuje do legendarnych modeli FXR. Za sprawą układu dolotowego Heavy Breather i wydechu 2w1w2 w stylu Fat Bob'a piec generuje 156 Nm przy 3500 obr/min czyli o 13% więcej niż w standardowym Low Riderze.
Maszyna ma też tylne amorki wypełnione azotem i kartridżowy widelec Premium Ride. Przedni hamulec z dwoma tarczami hamulcowymi współpracuje z układem ABS, pojedyncza kanapa ulokowana jest na wysokości 67 cm nad ziemią a mała owiewka z głęboko wpuszczonym reflektorem podkreśla drapieżny charakter maszyny, podobnie jak i odlewane felgi w kolorze Magnum Gold inspirowane magnezowymi kołami wyścigowych samochodów z lat 60. XX wieku. Z kolei złoty emblemat na zbiorniku to hołd złożony motocyklowi XLCR Café Racer z 1977 roku.
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout
H-D Pro Street Breakout Aby poznać inne motocykle Harley-Davidson na rok 2016 oraz znaleźć najbliższy autoryzowany salon wejdź na www.harley-davidson.pl.
H-D Pro Street Breakout
Autor: .
Źródło: Informacja prasowa
Źródło: Informacja prasowa
0
Komentarze do:Nowe modele Harley-Davidson: Pro Street Breakout i Low Rider S
Dodaj komentarz
Suzuki SV650 Scrambler - edycja limitowana
Yamaha Yard Built XSR700 Otokomae od AD HOC
Ducati 1299 Panigale S Anniversario w pełnej krasie
BMW F700GS, F800GS i F800GS Adventure na rok 2017
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »