Nowe BMW C 650 Sport i nowe BMW C650 GT
Dodano: 04. 11. 2015
Tagi: Skutery, BMW, Kobieta, Kobieta na motocyklu, BMW C 650 Sport, BMW C 650 GT
Tagi: Skutery, BMW, Kobieta, Kobieta na motocyklu, BMW C 650 Sport, BMW C 650 GT
Wprowadzając do swej oferty modele BMW C 650 Sport oraz C 650 GT, BMW Motorrad kontynuuje serię pojazdów premium w segmencie maxi scooter. Idealne na miasto, doskonałe w środowisku wielkomiejskim, łączą w sobie praktyczność i ekonomiczność z maksymalną frajdą z jazdy oraz komfortem podróżowania.
Ponadto zapewniają mnóstwo radość kierowcom o sportowych ambicjach na krętych drogach pozamiejskich, ale także i na długich trasach.
Różnice koncepcyjne, różnice w akcentach koncepcyjnych między tymi dwoma maxi scooterami pozwalają na adresowanie tych pojazdów do znacznie szerszych grup docelowych niż przedtem: C 650 Sport kierowany jest do kierowców o sportowych inklinacjach, podczas gdy C 650 GT to oferta dla tych, którzy wyżej cenią sobie komfort i możliwości turystyczne.
Teraz skutery te jeszcze poważniej traktują te aspiracje. Osadzono je na głęboko zmodyfikowanym układzie jezdnym o bardziej komfortowym resorowaniu, a modelowi C 650 Sport nadano też kompletnie przedefiniowaną stylistykę. Dzięki temu o wiele lepiej niż dotąd łączą w sobie doskonałe własności jezdne motocykla z wyrazistą zwinnością i komfortem typowymi dla koncepcji maxi scooter.
Dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 650 cm3 po raz kolejny zapewnia bardzo dynamiczny napęd nowym maxi scooterom C 650 Sport i C 650 GT. Homologacyjna moc obu modeli wynosi 44 kW/60 KM, rozwijana przy 7500 obr./min, ale dostępny jest też wariant o mocy 35 kW/48 KM/7000 obr./min. Przedefiniowano mapowanie silnika, który napędza oba skutery tak, by spełniał wymogi klasy czystości spalin Euro 4. Ponadto nowy tłumik nadaje skuterom bardzo dynamiczny wygląd i zapewnia bardzo sute brzmienie, spełniając przy tym wymogi regulacji dotyczących hałaśliwości (ECE R41-04).
Nowa bezstopniowa skrzynia biegów CVT w połączeniu z nowym oprogramowaniem sprzęgła zapewnia optymalne zasprzęglanie, a tym samym wyraźnie bardziej dynamiczne reakcje podczas ruszania. Taką charakterystykę uzyskano na drodze zmiany rozrzutu przełożeniowego skrzyni CVT oraz starannemu dopracowaniu masy i położenia odśrodkowych ciężarków.
Konstrukcja zawieszenia nowego C 650 Sport i nowego C 650 GT nadal opiera się na sztywnej skrętnie, hybrydowej strukturze kompozytowej, na którą składają się rurowa rama stalowa mostkowa oraz centralny element z odlewu aluminiowego obok ułożyskowania wahacza. Utrzymano dotychczasowy skok sprężyny (115 mm w obu przypadkach), ale stworzono bardziej komfortowe nastawy resorowania. W ten sposób oba skutery stanowią perfekcyjny kompromis między sportowym charakterem a komfortem jazdy.
Oparty na zasadzie „Safety 360°”, optymalny design układu hamulcowego w połączeniu z seryjnie montowanym systemem BMW Motorrad ABS Bosch 9.1MB, zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa aktywnego. Innym elementem podnoszącym bezpieczeństwo jest system ASC (automatyczna kontrola stabilności), który teraz jest montowany fabrycznie – seryjnie. Komfort najwyższego standardu bezpieczeństwa to także zasługa po raz pierwszy zastosowanego w jednośladzie na świecie systemu SVA (asystent martwego pola), który jest opcją dla modelu C 650 GT. Wspiera on kierowcę podczas zmiany pasa ruchu, monitorując niewidoczny w lusterku fragment przestrzeni obok i z tyłu pojazdu, co jest niezwykle użyteczne w ruchu miejskim.
Nowa edycja obu skuterów to także nowy design, co jest szczególnie zauważalne w modelu C 650 Sport z jego nową, dynamiczną i futurystyczną stylistyką, która doskonale wpisuje się w filozofię designu BMW Motorrad. Natomiast C 650 GT – pozycjonowany w subsegmencie komfortowym – otrzymał nowe panele boczne w tylnej części karoserii oraz nową tylną lampę zespoloną. Oba modele wyposażono także w świeżo zaprojektowane zestawy zegarów oraz nowe wykończenie gripów. Inne nowości obejmują przekonstruowaną kinematykę centralnej podstawki oraz funkcję automatycznego światła dziennego.
Oba skutery występują w trzech wariantach kolorystycznych. C 650 Sport oferowany jest w atletycznym lakierze Valencia Orange metallic matt, który doskonale komponuje się z kontrastowymi powierzchniami, tworząc dynamiczny, nowoczesny obraz, w niemetalizowanym, sprawiającym surowe, technokratyczne wrażenie lakierze Lightwhite, oraz w kierowanym do bardziej klasycznie oceniającej motocykle klienteli, Blackstorm metallic. Natomiast C 650 GT – poza klasycznym eleganckim Blackstorm metallic, wykorzystuje jeszcze Frozen Bronze metallic, który znakomicie współgra z kontrastowymi akcentami i podkreśla harmonię stylistyczną. Także ten skuter dostępny jest w niemetalizowanym lakierze Lightwhite, który w tym pojeździe zapewnia lekkość rysunku.
Zestawienie nowych cech:
Ponadto zapewniają mnóstwo radość kierowcom o sportowych ambicjach na krętych drogach pozamiejskich, ale także i na długich trasach.
Różnice koncepcyjne, różnice w akcentach koncepcyjnych między tymi dwoma maxi scooterami pozwalają na adresowanie tych pojazdów do znacznie szerszych grup docelowych niż przedtem: C 650 Sport kierowany jest do kierowców o sportowych inklinacjach, podczas gdy C 650 GT to oferta dla tych, którzy wyżej cenią sobie komfort i możliwości turystyczne.
Dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 650 cm3 po raz kolejny zapewnia bardzo dynamiczny napęd nowym maxi scooterom C 650 Sport i C 650 GT. Homologacyjna moc obu modeli wynosi 44 kW/60 KM, rozwijana przy 7500 obr./min, ale dostępny jest też wariant o mocy 35 kW/48 KM/7000 obr./min. Przedefiniowano mapowanie silnika, który napędza oba skutery tak, by spełniał wymogi klasy czystości spalin Euro 4. Ponadto nowy tłumik nadaje skuterom bardzo dynamiczny wygląd i zapewnia bardzo sute brzmienie, spełniając przy tym wymogi regulacji dotyczących hałaśliwości (ECE R41-04).
Nowa bezstopniowa skrzynia biegów CVT w połączeniu z nowym oprogramowaniem sprzęgła zapewnia optymalne zasprzęglanie, a tym samym wyraźnie bardziej dynamiczne reakcje podczas ruszania. Taką charakterystykę uzyskano na drodze zmiany rozrzutu przełożeniowego skrzyni CVT oraz starannemu dopracowaniu masy i położenia odśrodkowych ciężarków.
Konstrukcja zawieszenia nowego C 650 Sport i nowego C 650 GT nadal opiera się na sztywnej skrętnie, hybrydowej strukturze kompozytowej, na którą składają się rurowa rama stalowa mostkowa oraz centralny element z odlewu aluminiowego obok ułożyskowania wahacza. Utrzymano dotychczasowy skok sprężyny (115 mm w obu przypadkach), ale stworzono bardziej komfortowe nastawy resorowania. W ten sposób oba skutery stanowią perfekcyjny kompromis między sportowym charakterem a komfortem jazdy.
Oparty na zasadzie „Safety 360°”, optymalny design układu hamulcowego w połączeniu z seryjnie montowanym systemem BMW Motorrad ABS Bosch 9.1MB, zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa aktywnego. Innym elementem podnoszącym bezpieczeństwo jest system ASC (automatyczna kontrola stabilności), który teraz jest montowany fabrycznie – seryjnie. Komfort najwyższego standardu bezpieczeństwa to także zasługa po raz pierwszy zastosowanego w jednośladzie na świecie systemu SVA (asystent martwego pola), który jest opcją dla modelu C 650 GT. Wspiera on kierowcę podczas zmiany pasa ruchu, monitorując niewidoczny w lusterku fragment przestrzeni obok i z tyłu pojazdu, co jest niezwykle użyteczne w ruchu miejskim.
Nowa edycja obu skuterów to także nowy design, co jest szczególnie zauważalne w modelu C 650 Sport z jego nową, dynamiczną i futurystyczną stylistyką, która doskonale wpisuje się w filozofię designu BMW Motorrad. Natomiast C 650 GT – pozycjonowany w subsegmencie komfortowym – otrzymał nowe panele boczne w tylnej części karoserii oraz nową tylną lampę zespoloną. Oba modele wyposażono także w świeżo zaprojektowane zestawy zegarów oraz nowe wykończenie gripów. Inne nowości obejmują przekonstruowaną kinematykę centralnej podstawki oraz funkcję automatycznego światła dziennego.
Oba skutery występują w trzech wariantach kolorystycznych. C 650 Sport oferowany jest w atletycznym lakierze Valencia Orange metallic matt, który doskonale komponuje się z kontrastowymi powierzchniami, tworząc dynamiczny, nowoczesny obraz, w niemetalizowanym, sprawiającym surowe, technokratyczne wrażenie lakierze Lightwhite, oraz w kierowanym do bardziej klasycznie oceniającej motocykle klienteli, Blackstorm metallic. Natomiast C 650 GT – poza klasycznym eleganckim Blackstorm metallic, wykorzystuje jeszcze Frozen Bronze metallic, który znakomicie współgra z kontrastowymi akcentami i podkreśla harmonię stylistyczną. Także ten skuter dostępny jest w niemetalizowanym lakierze Lightwhite, który w tym pojeździe zapewnia lekkość rysunku.
Zestawienie nowych cech:
- Nowe zestopniowanie przekładni CVT w połączeniu z nowym zestrojeniem sprzęgła dla lepszej dynamiki załączenia i bardziej spontanicznego ruszania.
- Nowe nastawy resorowania i siły tłumienia dla idealnego kompromisu między sportowym charakterem a komfortem jazdy.
- Poza systemem ABS, seryjnie montowany jest także system ASC dla maksymalnego bezpieczeństwa przyspieszania.
- Zupełnie nowy, dynamiczny design C 650 Sport.
- Dopracowana stylistyka C 650 GT.
- Nowy tłumik dla głębszego brzmienia i dynamiczniejszego wyglądu.
- Nowy zestaw zegarów.
- Nowe wykończenie gripów z aplikacjami chromowymi.
- Nowe, wykończenie powierzchniowe wysokiej jakości (efekt ziarninowania).
- Automatyczne światła dzienne.
- Zoptymalizowana kinematyka centralnej podstawki dla łatwiejszego użytkowania.
- Nowy system wsparcia kierowcy w C 650 GT – nadzór nad martwym polem lusterek (SVA).
- Nowe lakiery nadwozi dla C 650 Sport: Valencia Orange metallic matt, niemetalizowany Lightwhite i Blackstorm metallic.
- Nowe lakiery nadwozi dla C 650 GT: Blackstorm metallic, Frozen Bronze metallic oraz niemetalizowany Lightwhite.
Autor: .
Źródło: Informacja prasowa
Źródło: Informacja prasowa
0
Komentarze do:Nowe BMW C 650 Sport i nowe BMW C650 GT
Dodaj komentarz
- Podobne
- BMW C 650 Sport oraz C 650 GT na 2016 rok
- 2016 Triumph Thruxton and Thruxton R - do zakochania jedenk krok!
- Jak dobrze spakować się na podróż motocyklem?
- Obalamy stereotypy i wyjaśniamy kwestie kobiety na motocyklu
- BMW F700GS, F800GS oraz F800GS Adventure po liftingu
- Motocyklowa torba transportowa dla zwierzaka
Kalendarz na rok 2014 od Confederate Motorcycles
BMW F700GS, F800GS i F800GS Adventure na rok 2017
BMW K1200RS po wizycie w salonie Galaxy Custom
BMW R 5 Hommage - piękno tkwi w prostocie
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »