Strona główna » Motocykle » Aktualności - motocykle » Yamaha YZF-R125: tu zaczyna się seria R

Yamaha YZF-R125: tu zaczyna się seria R

Yamaha YZF-R125 RM2013

Stylizowany na maszyny serii R motocykl YZF-R125 charakteryzuje się sportowymi osiągami i właściwościami jezdnymi, które zyskają sypmatię początkujących kierowców zafascynowanych motosportem.

R125 jest zbudowany na pełnej rozmiarów lekkiej ramie ramie Delatabox, dzięki czemu zapewnia w czasie jazdy wygodną pozycję również wyższym kierowcom. Przednia osłona silnika i podwójne reflektory nawiązują do modeli R1 i R6.

Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Rama jest połączona z odlewanym aluminiowym wahaczem, który zapewnia motocyklowi R125 niezrównane właściwości jezdne.

Maszyna jest napędzana chłodzonym cieczą, 4-suwowym, 4-zaworowym, jednocylindrowym silnik SOHC, który generuje 15 KM i 12,4 Nm i współpracuje z sześciobiegową skrzynią.

Za hamowanie odpowiadaja duże tarcze hamulcowe - 292 mm z przodu i 230 mm z tyłu. Lekkie, pięcioszprychowe koła pomagają zminimalizować ciężar nieresorowany, zapewniając bardzo dobrą przyczepność. Sportowy tłumik został zamontowany blisko środka motocykla, co pozwala lepiej go wyważyć i wpływa na poprawę właściwości jezdnych.

Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
YZF-R125 dostępna będzie w 3 wersjach kolorystycznych: Mat Grey, Anodized Red oraz Race Blu, a jej zakup to wydatek rzędu 17.900 zł.

Yamaha YZF-R125 – dane techniczne:

Silnik
Typ silnikaJednocylindrowy, Chłodzony cieczą, 4-suwowy, SOHC, 4-zaworowy
Pojemność124.7 cm3
Średnica x skok tłoka52,0 mm x 58,6 mm
Stopień sprężania11,2 : 1
Moc maksymalna11,0 kW (15,0KM) @ 9,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy12,4 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 obr./min
Układ smarowaniaMokra miska olejowa
GaźnikUkład elektronicznego wtrysku paliwa
Typ sprzęgłaMokre, wielotarczowe, ze sprężyną śrubową
Układ zapłonuTCI (cyfrowy)
Układ rozrusznikaElektryczny
Skrzynia biegówZ kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowyŁańcuch
Podwozie

RamaStalowa, Deltabox
Układ przedniego zawieszeniaUpside-down, teleskopowy, Ø 41 mm
Skok przedniego zawieszenia130 mm
Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy25º
Wyprzedzenie89 mm
Układ tylnego zawieszeniaPojedynczy amortyzator z wahaczem, z regulacją napięcia
Skok tylnego zawieszenia114 mm
Hamulec przedniHydrauliczny jednotarczowy, Ø 292 mm
Hamulec tylnyHydrauliczny jednotarczowy, Ø 230 mm
Opona przednia100/80-17 M/C
Opona tylna130/70-17 M/C
Wymiary

Długość całkowita1,955 mm
Szerokość całkowita680 mm
Wysokość całkowita1,065 mm
Wysokość siodełka825 mm
Rozstaw kół1,355 mm
Minimalny prześwit155 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)140 kg
Pojemność zbiornika paliwa11.5 litra
Pojemność zbiornika oleju1.15 litra


Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013

Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013

Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013

Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013

Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013

Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013

Autor: E. Domańska
Źródło: Yamaha
0
Komentarze do:

Yamaha YZF-R125: tu zaczyna się seria R

Dodaj komentarz

Nick:
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować tutaj »
Wpisz kod z obrazka: