Yamaha YZF-R125: tu zaczyna się seria R
Tagi: Yamaha, Lorenzo, Kobieta, Premiera motoryzacyjna, Kobieta na motocyklu, Yamaha YZF, Yamaha YZF-R125
Stylizowany na maszyny serii R motocykl YZF-R125 charakteryzuje się sportowymi osiągami i właściwościami jezdnymi, które zyskają sypmatię początkujących kierowców zafascynowanych motosportem.
R125 jest zbudowany na pełnej rozmiarów lekkiej ramie ramie Delatabox, dzięki czemu zapewnia w czasie jazdy wygodną pozycję również wyższym kierowcom. Przednia osłona silnika i podwójne reflektory nawiązują do modeli R1 i R6.
Yamaha YZF-R125 RM2013
Rama jest połączona z odlewanym aluminiowym wahaczem, który zapewnia motocyklowi R125 niezrównane właściwości jezdne.
Maszyna jest napędzana chłodzonym cieczą, 4-suwowym, 4-zaworowym, jednocylindrowym silnik SOHC, który generuje 15 KM i 12,4 Nm i współpracuje z sześciobiegową skrzynią.
Yamaha YZF-R125 RM2013
YZF-R125 dostępna będzie w 3 wersjach kolorystycznych: Mat Grey, Anodized Red oraz Race Blu, a jej zakup to wydatek rzędu 17.900 zł.
Yamaha YZF-R125 – dane techniczne:
Silnik | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, Chłodzony cieczą, 4-suwowy, SOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 124.7 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 52,0 mm x 58,6 mm |
Stopień sprężania | 11,2 : 1 |
Moc maksymalna | 11,0 kW (15,0KM) @ 9,000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 12,4 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 obr./min |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Gaźnik | Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe, ze sprężyną śrubową |
Układ zapłonu | TCI (cyfrowy) |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Podwozie | |
Rama | Stalowa, Deltabox |
Układ przedniego zawieszenia | Upside-down, teleskopowy, Ø 41 mm |
Skok przedniego zawieszenia | 130 mm |
Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy | 25º |
Wyprzedzenie | 89 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Pojedynczy amortyzator z wahaczem, z regulacją napięcia |
Skok tylnego zawieszenia | 114 mm |
Hamulec przedni | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 292 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 230 mm |
Opona przednia | 100/80-17 M/C |
Opona tylna | 130/70-17 M/C |
Wymiary | |
Długość całkowita | 1,955 mm |
Szerokość całkowita | 680 mm |
Wysokość całkowita | 1,065 mm |
Wysokość siodełka | 825 mm |
Rozstaw kół | 1,355 mm |
Minimalny prześwit | 155 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 140 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 11.5 litra |
Pojemność zbiornika oleju | 1.15 litra |
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Yamaha YZF-R125 RM2013
Źródło: Yamaha
Yamaha YZF-R125: tu zaczyna się seria R
Dodaj komentarz
- Podobne
- 2016 Triumph Thruxton and Thruxton R - do zakochania jedenk krok!
- Yamaha YZF-R125: zaprezentowano model na rok 2015
- Jak dobrze spakować się na podróż motocyklem?
- Obalamy stereotypy i wyjaśniamy kwestie kobiety na motocyklu
- Honda Rebel - kultowy model w nowej odsłonie
- Nowy Harley-Davidson Roadster dołącza do rodziny Sportster
Nowa Yamaha YZF-R1 - oficjalne zdjęcia
Yamaha Virago 1100 "Vinago" Billy'ego Joela
Kalendarz na rok 2014 od Confederate Motorcycles
Custom bike: Yamaha Star Bolt Grega Hagemana