Nowa Honda NSX z podwójnym turbodoładowaniem
Japoński koncern ogłasza rychłe rozpoczęcie seryjnej produkcji modelu Honda NSX. Pierwsze egzemplarze mają być gotowe w kwietniu.
Performance Manufacturing Centre to nowa fabryka Hondy, mieszcząca się w Marysville w stanie Ohio. Właśnie tam pod koniec kwietnia rozpocznie się seryjna produkcja Hondy NSX nowej generacji. Do klientów w Europie pierwsze samochody dotrą jesienią.
Każdy egzemplarz NSX – jeszcze przed opuszczeniem fabryki – jest poddawany procesowi kontroli i potwierdzenia parametrów mających wpływ na własności dynamiczne. Precyzyjnie ustalona procedura pomiarowa trwa około 45 minut i obejmuje sprawdzenie geometrii zawieszenia, pomiar nacisków każdego z kół na drogę i jego położenia pionowego względem nadwozia, pomiar charakterystyki hamowania każdego z kół, a także sprawdzenie wielu innych parametrów krytycznych dla osiągów samochodu.
Ręczna robota
Zaprojektowany dla NSX silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem i suchą miską olejową jest montowany ręcznie przez niewielką grupę techników w fabryce silników Hondy w pobliskim miasteczku Anna w stanie Ohio. Montaż każdego silnika trwa ponad sześć godzin i odbywa się przy użyciu technik i procesów opracowanych dla wyczynowych jednostek napędowych Hondy. To jest gwarancją, że każdy NSX otrzyma silnik spełniający najsurowsze kryteria jakościowe i uzyskujący precyzyjnie przewidziane parametry techniczne.
Wszystko w tym silniku jest składane ręcznie, a każda z 547 śrub jest ręcznie dokręcana kluczem dynamometrycznym, co gwarantuje jej prawidłowe wkręcenie i dokręcenie zgodne z przewidzianą dla danej śruby tolerancją momentu obrotowego.
Po zakończeniu montażu silnik NSX-a jest wyrównoważany na automatycznym stanowisku pomiarowym i przechodzi test na hamowni silnikowej, odpowiadający przejechaniu 150 mil. Pozwala to mieć pewność, że każdy egzemplarz będzie gotowy do wyjazdu na tor wyścigowy natychmiast po dostarczeniu auta właścicielowi.
Performance Manufacturing Centre to nowa fabryka Hondy, mieszcząca się w Marysville w stanie Ohio. Właśnie tam pod koniec kwietnia rozpocznie się seryjna produkcja Hondy NSX nowej generacji. Do klientów w Europie pierwsze samochody dotrą jesienią.
Każdy egzemplarz NSX – jeszcze przed opuszczeniem fabryki – jest poddawany procesowi kontroli i potwierdzenia parametrów mających wpływ na własności dynamiczne. Precyzyjnie ustalona procedura pomiarowa trwa około 45 minut i obejmuje sprawdzenie geometrii zawieszenia, pomiar nacisków każdego z kół na drogę i jego położenia pionowego względem nadwozia, pomiar charakterystyki hamowania każdego z kół, a także sprawdzenie wielu innych parametrów krytycznych dla osiągów samochodu.
Zaprojektowany dla NSX silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem i suchą miską olejową jest montowany ręcznie przez niewielką grupę techników w fabryce silników Hondy w pobliskim miasteczku Anna w stanie Ohio. Montaż każdego silnika trwa ponad sześć godzin i odbywa się przy użyciu technik i procesów opracowanych dla wyczynowych jednostek napędowych Hondy. To jest gwarancją, że każdy NSX otrzyma silnik spełniający najsurowsze kryteria jakościowe i uzyskujący precyzyjnie przewidziane parametry techniczne.
Wszystko w tym silniku jest składane ręcznie, a każda z 547 śrub jest ręcznie dokręcana kluczem dynamometrycznym, co gwarantuje jej prawidłowe wkręcenie i dokręcenie zgodne z przewidzianą dla danej śruby tolerancją momentu obrotowego.
Po zakończeniu montażu silnik NSX-a jest wyrównoważany na automatycznym stanowisku pomiarowym i przechodzi test na hamowni silnikowej, odpowiadający przejechaniu 150 mil. Pozwala to mieć pewność, że każdy egzemplarz będzie gotowy do wyjazdu na tor wyścigowy natychmiast po dostarczeniu auta właścicielowi.
Autor: .
Źródło: Samar
Źródło: Samar
0
Komentarze do:Nowa Honda NSX z podwójnym turbodoładowaniem
Dodaj komentarz
- Podobne
- Polska premiera nowego Opla Crosslanda X
- Skoda Kodiaq Sportline: sportowy wygląd dla tych, którzy chcą się wyróżnić
- Kia Stinger - moc i sportowe osiągi mówią same za siebie
- Nowa Octavia RS: najmocniejsza seryjna Octavia w historii
- Insignia Grand Sport – nowe oblicze Opla
- Jeep Compas prezentuje swoje nowe kształty po liftingu
Jak wyglądałyby samochody, gdyby były kobietami
Honda S660 - oficjalna galeria
Honda Civic 2015 - pierwsze spojrzenie
Honda Vision XS-1 Concept
4x4 Audi BMW Edycja Limitowana Edycje specjalne Fiat Fiat 500 Hatchback Kobiecy samochód Kobieta Kobieta za kierownicą Mercedes Mini Odjechane Premiera motoryzacyjna Renault Toyota Tuning Volkswagen
Więcej »