Na wesoło: rozmiar ma znaczenie
Amerykanie udowadniają, że niektóre stereotypy są prawdziwe.
Wyniki trzeciego rocznego badania demograficznego przeprowadzonego przez portal TrueCar.com, dotyczącego procesu zakupu samochodu, wykazały, że panowie koncentrują się na rozmiarze, a panie na ekonomice i cenie. Przeprowadzona analiza objęła 8 milionów pojazdów sprzedanych w roku 2011.
I co się okazało? Otóż, kobiety najbardziej upodobały sobie markę Mini (46, 2%), drugie miejsce zajął Nissan (45,7 %), a trzecie Kia (45,6 %).
Panowie, jak można się było spodziewać, zdecydowanie bardziej preferują szybkie i luksusowe auta. Marki takie jak Ferrari, Bentley czy Maserati kupowane są głównie przez mężczyzn. Odpowiednio 95,5 %, 83,4 % i 82,2 % sprzedanych pojadów tych marek, zostało zakupione przez przedstawicieli męskiej populacji.
“Cena wydaje się mieć duże znaczenie, panie z zasady decydują się na zakup auta poniżej 25,000 USD, podczas, gdy panowie zdecydowanie wydają więcej.”- skomentowała Kristen Andersson, analityk portalu. "– Co więcej, kobiety koncentrują się na mniejszych i bardziej ekonomicznych pojazdach, podczas gdy panowie pożądają szybkich supersamochodów, dużych pickupów czy SUV’ów. "
Pierwsze miejsce wśród konkretnych modeli kupowanych przez kobiety zajmuje Volvo S40, na następnych uplasowały się: Nissan Rogue, Volkswagen Eos, Volkswagen Beetle i Hyundai Tucson. Ranking wśród płci odmiennej przedstawia się następująco: Porsche 911 oraz GMC Sierra, seria F Forda, Chevrolet Corvette i Chevrolet Silverado.
Kobiety z natury są mniejsze od mężczyzn i słabsze fizycznie, i oczywiście mają zdecydowanie niższy poziom testosteronu. Nic więc dziwnego, że z reguły kupujemy mniejsze auta. Jak mawia moja przyjaciółka, która ma 150cm wzrostu w kapeluszu: „małe jest do kochania, a duże do roboty”…
Wyniki trzeciego rocznego badania demograficznego przeprowadzonego przez portal TrueCar.com, dotyczącego procesu zakupu samochodu, wykazały, że panowie koncentrują się na rozmiarze, a panie na ekonomice i cenie. Przeprowadzona analiza objęła 8 milionów pojazdów sprzedanych w roku 2011.
I co się okazało? Otóż, kobiety najbardziej upodobały sobie markę Mini (46, 2%), drugie miejsce zajął Nissan (45,7 %), a trzecie Kia (45,6 %).
Panowie, jak można się było spodziewać, zdecydowanie bardziej preferują szybkie i luksusowe auta. Marki takie jak Ferrari, Bentley czy Maserati kupowane są głównie przez mężczyzn. Odpowiednio 95,5 %, 83,4 % i 82,2 % sprzedanych pojadów tych marek, zostało zakupione przez przedstawicieli męskiej populacji.
Pierwsze miejsce wśród konkretnych modeli kupowanych przez kobiety zajmuje Volvo S40, na następnych uplasowały się: Nissan Rogue, Volkswagen Eos, Volkswagen Beetle i Hyundai Tucson. Ranking wśród płci odmiennej przedstawia się następująco: Porsche 911 oraz GMC Sierra, seria F Forda, Chevrolet Corvette i Chevrolet Silverado.
Kobiety z natury są mniejsze od mężczyzn i słabsze fizycznie, i oczywiście mają zdecydowanie niższy poziom testosteronu. Nic więc dziwnego, że z reguły kupujemy mniejsze auta. Jak mawia moja przyjaciółka, która ma 150cm wzrostu w kapeluszu: „małe jest do kochania, a duże do roboty”…
Autor: E. Domańska
Źródło: truecar
Źródło: truecar
1
Komentarze do:Na wesoło: rozmiar ma znaczenie
Dodaj komentarz
- Podobne
- Jakie są ulubione kolory samochodów w Europie?
- Polacy mają więcej samochodów niż Francuzi, Szwajcarzy czy Hiszpanie...
- Mercedes dla staruszków, BMW dla młodych
- Nie polecam - jakich marek klienci nie kupiliby ponownie?
- Nauczycielka, Egzekutorka? Jaka jesteś za kierownicą?
- Kobiety i mężczyźni za kierownicą
Jeep Compas II w nowej odsłonie
LOCA Bikes - dobre bo krajowe!
Rolls-Royce Dawn przepych kontrolowany!
Klopsik - wiecznie uśmiechnięty pies!
BMW Badanie rynku Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo na drodze Bezpieczeństwo w podróży Bezpieczna podróż Bezpieczna podróż ze zwierzakiem Gadżety Impreza Kobieta Kobieta za kierownicą Odjechane Podróże Policja Prawo Prawo jazdy Przepisy Rower Rowerzyści
Więcej »