Na upalne lato najlepszy jest Prius!
Sprzedaż modeli hybrydowych Toyoty i Lexusa sięgnęła 152 tys. egzemplarzy w ciągu trzech pierwszych kwartałów br. i stanowi obecnie niemal 1/4 całkowitej sprzedaży w Europie. W krajach Europy Zachodniej już co trzeci samochód japońskiego producenta jest hybrydą.
„Europejscy klienci są coraz bardziej świadomi przewag napędu hybrydowego nad konwencjonalnym – powiedział Karl Schlicht, Executive Vice-President Toyota Motor Europe. – Już niedługo nasza oferta rozszerzy się do 16 modeli hybrydowych, należących do 60% obecnych na rynku segmentów. Jesteśmy przygotowani na zaspokojenie potrzeb różnych kierowców. Niedawno łączna sprzedaż hybryd Toyoty w Europie przekroczyła milion egzemplarzy, zaś na świecie 8 milionów. Auta hybrydowe stanowią siłę napędową naszego stabilnego wzrostu na kontynencie, szczególnie w Europie Zachodniej i Centralnej”.
Ok. Wszyscy wiemy, że hybrydy są względnie ekonomiczne i ekologiczne. Jeżdżą cichutko, ale kiedy trzeba potrafią być dyniamiczne, mimo to chcemy więcej! W Europie od stycznia do września 2015 roku najczęściej sprzedawaną hybrydą była Yariska, rodzina Priusów była dość daleko, ale to właśnie ich kopnął pewien zaszczyt. Do obecnie panującej dostępnej palety barw dołączyły nowe odcienie. Niektóre maja wręcz magiczne właściwości.
Super White II, Silver Metallic oraz White Pearl Crystal Shine to kolory na które klienci mogli decydować się do tej pory. Dołączają do nich Attitude Black Mica, Gray Metallic, Dark Blue Mica Metallic oraz Steel Blonde Metallic - szału nie ma, klasyka to klasyka. Jednak zabawa zaczyna się przy dwóch kolejnych barwach.
Emotional Red - tu istotny jest skład oraz cały proces nakładania. Pierwsza powłoka to podkład, na niego nakładana jest warstwa zawierajaca drobinki aluminium, która odbija światło. Później półtransparentna powłoka z czerwonym pigmentem, na koniec warstwa ochronna. Efekt? Nadwozie posiadające głęboki odcień i głębię która podkreśla wszystkie przetłoczenia, załamania i kształty.
Thermo-Tec Lime-Green - oszczędność spotęgowana. Czy zrezygnujesz z klimy w aucie w czasie totalnego skwaru? Jasne wiemy, że tego nie zrobisz, ale decydują się na limonkową zieleń Priusa obciążenie będzie mniejsze. Dlaczego? Ponieważ pigment zawarty w tym lakierze zawiera ziarenka dwutlenku tytanu, które odbijają promieniowanie cieplne. Dzięki temu nadwozie samochodu mniej się nagrzewa w upalny, słoneczny dzień – jego temperatura może być o około 5° C niższa, niż w przypadku konwencjonalnego lakieru.
„Europejscy klienci są coraz bardziej świadomi przewag napędu hybrydowego nad konwencjonalnym – powiedział Karl Schlicht, Executive Vice-President Toyota Motor Europe. – Już niedługo nasza oferta rozszerzy się do 16 modeli hybrydowych, należących do 60% obecnych na rynku segmentów. Jesteśmy przygotowani na zaspokojenie potrzeb różnych kierowców. Niedawno łączna sprzedaż hybryd Toyoty w Europie przekroczyła milion egzemplarzy, zaś na świecie 8 milionów. Auta hybrydowe stanowią siłę napędową naszego stabilnego wzrostu na kontynencie, szczególnie w Europie Zachodniej i Centralnej”.
Ok. Wszyscy wiemy, że hybrydy są względnie ekonomiczne i ekologiczne. Jeżdżą cichutko, ale kiedy trzeba potrafią być dyniamiczne, mimo to chcemy więcej! W Europie od stycznia do września 2015 roku najczęściej sprzedawaną hybrydą była Yariska, rodzina Priusów była dość daleko, ale to właśnie ich kopnął pewien zaszczyt. Do obecnie panującej dostępnej palety barw dołączyły nowe odcienie. Niektóre maja wręcz magiczne właściwości.
Emotional Red - tu istotny jest skład oraz cały proces nakładania. Pierwsza powłoka to podkład, na niego nakładana jest warstwa zawierajaca drobinki aluminium, która odbija światło. Później półtransparentna powłoka z czerwonym pigmentem, na koniec warstwa ochronna. Efekt? Nadwozie posiadające głęboki odcień i głębię która podkreśla wszystkie przetłoczenia, załamania i kształty.
Thermo-Tec Lime-Green - oszczędność spotęgowana. Czy zrezygnujesz z klimy w aucie w czasie totalnego skwaru? Jasne wiemy, że tego nie zrobisz, ale decydują się na limonkową zieleń Priusa obciążenie będzie mniejsze. Dlaczego? Ponieważ pigment zawarty w tym lakierze zawiera ziarenka dwutlenku tytanu, które odbijają promieniowanie cieplne. Dzięki temu nadwozie samochodu mniej się nagrzewa w upalny, słoneczny dzień – jego temperatura może być o około 5° C niższa, niż w przypadku konwencjonalnego lakieru.
Autor: K. Szreder
0
Komentarze do:Na upalne lato najlepszy jest Prius!
Dodaj komentarz
- Podobne
- Kolorowy zawrót głowy na targach motoryzacyjnych w Detroit
- Pixis Joy - nowość od Toyoty
- Nowa Toyota C-HR już w Polsce
- Polka laureatką w konkursie "Toyota Dream Car Art Contest"
- Toyota 4Runner – wersje specjalne TRD Off-Road
- Toyota stworzyła GT86 inspirowany mangą „Initial D”
Toyota Prius - nowa generacja
Zajrzyj do wnętrza nowej Toyoty CH-R
Nowa Toyota Hilux w Polsce
Toyota S-FR powalczy z Mazdą MX-5?
4x4 Audi BMW Edycja Limitowana Edycje specjalne Fiat Fiat 500 Hatchback Kobiecy samochód Kobieta Kobieta za kierownicą Mercedes Mini Odjechane Premiera motoryzacyjna Renault Toyota Tuning Volkswagen
Więcej »