Mitsubishi stawia na ambasadorów z branży filmowej
Polski oddział firmy Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionymi aktorami - Anną Cieślak oraz Maciejem Stuhrem, którzy będą pełnić rolę ambasadorów marki.
Odważni, ambitni, nieszablonowi z myślą o otoczeniu
Wybór nowych „twarzy” marki Mitsubishi był niezwykle ważnym i przemyślanym krokiem. Kreatywność, odwaga w podejmowaniu wyzwań, ambicja i chęć pracy na rzecz społeczeństwa i otaczającego nas środowiska bliskie są zarówno nowym ambasadorom, jak i samej marce Mitsubishi Motors, słynącej z nowatorskich rozwiązań technicznych.
– „Mamy nadzieję, że pozostaną z nami na dłużej. Życzę obydwojgu wiele wspaniałych i niezapomnianych podróży za kierownicą Mitsubishi.” – dodał prezes.
Mitsubishi w filmach
Firmie Mitsubishi Motors bliskie są także inicjatywy wspierające kulturę oraz scenę filmową. W ubiegłym roku firma dołączyła do grona sponsorów prestiżowego Warszawskiego Festiwalu Filmowego a nowy Mitsubishi Outlander 2016, został Oficjalnym Samochodem 31. edycji festiwalu. Inny znany model spod znaku Trzech Diamentów, Mitsubishi Pajero - wystąpiło także w roli samochodu głównego bohatera w filmie „Chemia” w reżyserii Bartka Prokopowicza.
Anna Cieślak za kierownicą Mitsubishi ASX
Ceniona aktorka i zdobywczyni licznych prestiżowych nagród, Anna Cieślak, została ambasadorką najpopularniejszego w Polsce modelu Mitsubishi ASX, wyróżniającego się piękną sylwetką, dobrymi własnościami jezdnymi, uzyskanymi między innymi dzięki sprawdzonemu napędowi 4x4, wysokim poziomem bezpieczeństwa i dużą niezawodnością. Anna Cieślak zasłynęła z ról odegranych w wielu filmach fabularnych – „Dlaczego nie”, czy „Śluby panieńskie”, a także w popularnych polskich serialach, m.in. „Na wspólnej”, „Czasie honoru” i „Glina”. Ważnym momentem w karierze aktorki był film autorstwa Franco de Pena „Masz na imię Justine”, gdzie wcieliła się w rolę młodej kobiety będącej ofiarą handlu ludźmi – znakomita gra przyniosła jej natychmiastowe uznanie krytyków, publiczności oraz wiele nagród w Polsce i zagranicą. Anna Cieślak zdecydowała się czynnie zaangażować i odważnie wspierać swoim wizerunkiem działania na rzecz walki o prawa i ochronę kobiet, jako wolontariuszka Fundacji La Strada. Aktorka unika blasku fleszy i uważnie dobiera propozycje współpracy. - „W tym roku czeka mnie dużo pracy i wiem, że w natłoku obowiązków pomoże mi dobry samochód. Nie mogę doczekać się, kiedy zasiądę za kierownicą mojego ASX’a. Zakochałam się w tym modelu od pierwszego wejrzenia. Bardzo podoba mi się dynamiczna sylwetka, a napęd na 4x4 to dla mnie nie tylko poczucie bezpieczeństwa, ale też wspomnienie wakacji i zapowiedź przygody.” – powiedziała aktorka zapytana o pierwsze wrażenia – „Cieszę się ze współpracy z Mitsubishi i z radością czekam na realizację naszych wspólnych planów” –dodała Anna Cieślak.
Mitsubishi Outlander PHEV – technologiczna uczta Macieja Stuhra
Maciej Stuhr jest uważany za jednego z najbardziej utalentowanych polskich aktorów. Dzięki niebywałemu kunsztowi aktorskiemu oraz wszechstronności widocznej w doborze ról, zarówno dramatycznych, jak i komediowych, stał się symbolem polskiego kina i teatru. Wybitny aktor cieszy się ogromną sympatią widzów i szacunkiem krytyków filmowych. Znany jest z filmów, takich jak „Śluby Panieńskie”, „Pokłosie”, „Obława” i ponad 50-ciu innych, w tym z najnowszego przeboju „Planeta Singli”, obejrzanego w ciągu zaledwie 10 dni od premiery przez niemal milion widzów. Maciej Stuhr zasłynął jednak nie tylko z aktorskich dokonań – z wykształcenia jest psychologiem, a w 2009 roku został dawcą szpiku kostnego, czym uratował życie 6-letniej dziewczynki.17. lutego Maciej Stuhr zasiadł za kierownicą Mitsubishi Outlandera PHEV - pierwszego na świecie hybrydowego SUV-a z elektrycznym napędem na cztery koła i zarazem najlepiej sprzedającego się w Europie samochodu hybrydowego typu plug-in.
„Jestem "gadżeciarzem" i nic na to nie poradzę - po prostu lubię to! Lubię nowinki, nowe technologie, które w prosty sposób poprawia jakość mojego życia, a do tego są efektowne. O Mitsubishi wiedziałem dotąd tyle, że odnosi sukcesy w sportach motorowych - to jednak było dla mnie odległe i abstrakcyjne. Zacząłem interesować się ich działaniami, kiedy poczytałem o staraniach na rzecz ekologii. Od paru lat staram się prowadzić ekologiczny tryb życia i dbam o to, jaką planetę pozostawimy po sobie naszym dzieciom. Ekologiczny profil Outlandera PHEV jest powalający. Zaskoczeniem dla mnie przy pierwszej jeździe była dynamika elektrycznych silników. Przyspieszają wspaniale, a do tego w niesamowitej ciszy. Samochód jest bardzo przyjemny dla oka na zewnątrz i w środku. Napęd 4X4 z 3 silnikami - czego chcieć więcej. I na koniec prawdziwa rewelacja - to, że Outlander bierze zakręt - wiesz tylko dlatego, że widzisz, że droga skręca. W środku praktycznie tego nie czujesz! Niesamowita rzecz.” - powiedział Maciej Stuhr zapytany o współpracę z marką.
Autor: K. Szreder
Źródło: mototarget
Źródło: mototarget
0
Komentarze do:Mitsubishi stawia na ambasadorów z branży filmowej
Dodaj komentarz
- Podobne
- Kto zabił, czyli zwykły dzień Macieja Stuhra
- Ruszyła strona I Zlotu Mitsubishi
- I Zlot Mitsubishi w połowie września
- Mitsubishi ASX - osobisty samuraj Anny Cieślak
- Zofia Klepacka odebrała kluczyki od Volkswagena Californii
- Mitsubishi Lancer Evo VII z Szybkich i Wściekłych może wjechać do Twojego garażu!
Jeep Compas II w nowej odsłonie
LOCA Bikes - dobre bo krajowe!
Rolls-Royce Dawn przepych kontrolowany!
Klopsik - wiecznie uśmiechnięty pies!
BMW Badanie rynku Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo na drodze Bezpieczeństwo w podróży Bezpieczna podróż Bezpieczna podróż ze zwierzakiem Gadżety Impreza Kobieta Kobieta za kierownicą Odjechane Podróże Policja Prawo Prawo jazdy Przepisy Rower Rowerzyści
Więcej »