Mięso i Nissan - dobrana para?
Reklama... jeśli chodzi o branżę motoryzacyjną najczęściej zwracamy na nią uwagę przy okazji Super Bowl kiedy producenci prężą muskuły i wzbijają się na wyżyny kreatywności lub kiedy ścieżka dźwiękowa wpada nam w ucho.
Tim Kent znany fotograf mający na swoim koncie współpracę z takimi markami jak Honda, Lexus czy Cadillac przygotował ciekawą propozycję dla marki Nissan. Jak mogłaby wyglądać kampania japońskiej marki? Krawiście, pojawiają się w niej jądra byka, frankfurterki i konina, które symbolizują trzy marki Lamborghini, Ferrari i Porsche.
Mięso padło ofiarą ostrego noża, na którym widnieje grawer Nissan GT-R Nismo. Europejczycy nie mają szans z myślą japońską?
Tim Kent znany fotograf mający na swoim koncie współpracę z takimi markami jak Honda, Lexus czy Cadillac przygotował ciekawą propozycję dla marki Nissan. Jak mogłaby wyglądać kampania japońskiej marki? Krawiście, pojawiają się w niej jądra byka, frankfurterki i konina, które symbolizują trzy marki Lamborghini, Ferrari i Porsche.
Mięso padło ofiarą ostrego noża, na którym widnieje grawer Nissan GT-R Nismo. Europejczycy nie mają szans z myślą japońską?
Autor: K. Szreder
0
Komentarze do:Mięso i Nissan - dobrana para?
Dodaj komentarz
- Podobne
- Ile koncerny motoryzacyjne wydają na reklamę?
- Super kurczak Pepe kontra Nissan 370Z
- Czy zastałam kota?
- By w korpo było lżej - samoparkujące krzesła
- Jeden biust i 517 kolizji - takie rzeczy tylko w Rosji
- O tym jest głośno - Hitler zabity przez Mercedesa
Jeep Compas II w nowej odsłonie
LOCA Bikes - dobre bo krajowe!
Rolls-Royce Dawn przepych kontrolowany!
Klopsik - wiecznie uśmiechnięty pies!
BMW Badanie rynku Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo na drodze Bezpieczeństwo w podróży Bezpieczna podróż Bezpieczna podróż ze zwierzakiem Gadżety Impreza Kobieta Kobieta za kierownicą Odjechane Podróże Policja Prawo Prawo jazdy Przepisy Rower Rowerzyści
Więcej »