Strona główna » Serwis główny » Aktualności » MINI - ulubiona marka kobiet

MINI - ulubiona marka kobiet

MINI Cooper convertible
Według danych przygotowanych przez niemiecki Instytut CAR pod kierownictwem Ferdynanda Dudenhoffera, około 1/3 nowych samochodów rejestrowana jest w tym kraju na kobiety.

W ciągu siedmiu pierwszych miesięcy bieżącego roku rejestracje nowych aut przypadające na kobiety stanowiły tylko 33,3% całego rynku w Niemczech.

MINI Cooper convertible
Fiat 500C
Największym zainteresowaniem pań cieszy się marka MINI, dla której udział rejestracji przypadających w omawianym okresie na kobiety to aż 49,6%. Podobnym wynik zyskała marka Daihatsu, która na polskim rynku nie cieszy się dużą popularnością.
Rodzime marki są zdecydowanie rzadziej kupowane przez Niemki: Volkswagen (33,1%), Opel (32,6%), Audi (30,5%), BMW (25,7%), Porsche (18,7%) oraz Mercedes-Benz (16,9%).

Instytut CAR poinformował również, iż w roku 2009 odsetek aut rejestrowanych na kobiety wynosił 38,9%. Najczęściej kupowanymi markami były Fiat 500 i MINI.
Autor: E. Domańska
Źródło: IBRM Samar
0
Komentarze do:

MINI - ulubiona marka kobiet

Dodaj komentarz

Nick:
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować tutaj »
Wpisz kod z obrazka: