Kawasaki 1400GTR RM2015 - udoskonalony super turystyk
Kawasaki 1400GTR to maszyna z rodziny Supersport połączone z wygodą turystycznego dalekobieżnego krążownika.
Jak deklaruje producent dla modelu 1400GTR na rok 2015 wprowadzono szereg zmian, które mają zapewnić jeszcze lepsze właściwości jezdne i maksymalnego komfortu.
Zmiany dotyczą zarówno silnika, jak i podwozia. Sercem motocykla jest potężny czterocylindrowy silnik w układzie VVT o pojemności 1.352cm3, generujący 155 KM przy 8.800 rpm i 136 Nm momentu obrotowego (przy 6.200 rpm). Zapożyczona z modelu ZZR1400, jednostka napędowa została unowocześniona. Między innymi przeprojektowany został układ hydrauliczny odpowiadający za ustawienia zaworu zmieniającego czas zapłonu w poszczególnych cylindrach.
Kawasaki 1400GTR RM 2015 otrzymało zupełnie nowe, ergonomiczne siedziska, oferując lepszy komfort zarówno dla kierowcy, jak i pasażera. Ponadto nowa przednia szyba (nadal regulowana elektronicznie) została doposażona w nową kierunkową owiewkę. Regulowana w dwóch pozycjach eliminuje obszary niskiego ciśnienia, a tym samym zapewnia lepsze parametry przepływu powietrza nad kaskiem kierowcy.
Aby podkreślić przyjazny charakter GTRa, zastosowano szereg systemów elektronicznych i udogodnień polepszających właściwości jezdne i komfort podróżowania. Maszyna jest wyposażona między innymi w : KTRC - zaawansowany system kontroli trakcji, czujniki ciśnienia opon, możliwość ustawienia trybu mocy, wskaźnik jazdy ekonomicznej i podgrzewane manetki.
Dodatkowo gniazdo 12V pozwala kierowcy naładować telefon komórkowy lub połączyć zasilanie nawigacji GPS, a podręczny schowek z zamkiem elektromagnetycznym umożliwia bezpieczne przechowywanie drobnych przedmiotów.
Sztywna aluminiowa rama typu monocoque współpracuje z najwyższej jakości zawieszeniem, połączonym z układem hamulcowym zintegrowanym z systemem K‐ACT ABS. Zawieszenie przednie z regulacją napięcia wstępnego oraz zdalnie regulowany tylny amortyzator współpracuje z unikalnym system napędu typu ”Tetra‐Lever”, który redukuje efekt szarpania wału napędowego podczas przyspieszania.
Kawasaki 1400GTR posiada w standardzie komplet dwóch zintegrowanych 37-litrowych kufrów dopasowanych kolorystycznie oraz opcjonalnie 47- litrowy kufer centralny, który podkreśla dalekobieżne aspiracje GTR‐a 1400.
Tak jak wszystkie modele Kawasaki na rok 2015, 1400GTR oferuje system szybkiego montażu kufrów, który umożliwia ich montaż bezpośrednio do uchwytów zintegrowanych w stylistykę motocykla. Kolejną praktyczną funkcją jest system One‐Key, który jest dostępny w standardzie.
Cena Kawasaki 1400GTR w Niemczech została ogłoszona na poziomie 17.495,- euro (ok. 42.000,- zł.).
Jak deklaruje producent dla modelu 1400GTR na rok 2015 wprowadzono szereg zmian, które mają zapewnić jeszcze lepsze właściwości jezdne i maksymalnego komfortu.
Zmiany dotyczą zarówno silnika, jak i podwozia. Sercem motocykla jest potężny czterocylindrowy silnik w układzie VVT o pojemności 1.352cm3, generujący 155 KM przy 8.800 rpm i 136 Nm momentu obrotowego (przy 6.200 rpm). Zapożyczona z modelu ZZR1400, jednostka napędowa została unowocześniona. Między innymi przeprojektowany został układ hydrauliczny odpowiadający za ustawienia zaworu zmieniającego czas zapłonu w poszczególnych cylindrach.
Aby podkreślić przyjazny charakter GTRa, zastosowano szereg systemów elektronicznych i udogodnień polepszających właściwości jezdne i komfort podróżowania. Maszyna jest wyposażona między innymi w : KTRC - zaawansowany system kontroli trakcji, czujniki ciśnienia opon, możliwość ustawienia trybu mocy, wskaźnik jazdy ekonomicznej i podgrzewane manetki.
Dodatkowo gniazdo 12V pozwala kierowcy naładować telefon komórkowy lub połączyć zasilanie nawigacji GPS, a podręczny schowek z zamkiem elektromagnetycznym umożliwia bezpieczne przechowywanie drobnych przedmiotów.
Sztywna aluminiowa rama typu monocoque współpracuje z najwyższej jakości zawieszeniem, połączonym z układem hamulcowym zintegrowanym z systemem K‐ACT ABS. Zawieszenie przednie z regulacją napięcia wstępnego oraz zdalnie regulowany tylny amortyzator współpracuje z unikalnym system napędu typu ”Tetra‐Lever”, który redukuje efekt szarpania wału napędowego podczas przyspieszania.
Kawasaki 1400GTR posiada w standardzie komplet dwóch zintegrowanych 37-litrowych kufrów dopasowanych kolorystycznie oraz opcjonalnie 47- litrowy kufer centralny, który podkreśla dalekobieżne aspiracje GTR‐a 1400.
Tak jak wszystkie modele Kawasaki na rok 2015, 1400GTR oferuje system szybkiego montażu kufrów, który umożliwia ich montaż bezpośrednio do uchwytów zintegrowanych w stylistykę motocykla. Kolejną praktyczną funkcją jest system One‐Key, który jest dostępny w standardzie.
Cena Kawasaki 1400GTR w Niemczech została ogłoszona na poziomie 17.495,- euro (ok. 42.000,- zł.).
Autor: .
Źródło: Probike S.A.
Źródło: Probike S.A.
1
Komentarze do:Kawasaki 1400GTR RM2015 - udoskonalony super turystyk
Dodaj komentarz
Kawasaki 1400GTR RM2015 - udoskonalony super turystyk
Goplanka // 25.03.2015 16.38Mam obecnie Kawasaki, bardzo sobie chwalę ten motor. Ale widząc ten stwierdzam, że powoli pasowałoby coś nowego. Ale te ceny są zaporowe :-(
- Podobne
- Motocyklowa torba transportowa dla zwierzaka
- I Oficjalny Zlot Kawasaki już we wrześniu w Górach Sowich!
- 2016 Triumph Thruxton and Thruxton R - do zakochania jedenk krok!
- Test Kawasaki 1400GTR przy hiszpańskim słońcu!
- Kawasaki Z1000 SX na rok 2016 ze sprzęgłem poślizgowym
- 2015 Kawasaki Z250SL dla początkujących
Custom bike: Kawasaki ZX-14R Tribal od Roaring Toyz
Kawasaki 1400GTR na rok 2015
Kawasaki ZX-14R od Roaring Toyz - 24k złoto
Dla pań i panów: kolekcja BMW Motorrad 2015
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »