Kariera w motoryzacji? Pomyśl nad franczyzą WrapStyle!
Złoty czas w Polskiej motoryzacji mija nieuchronnie. W raporcie Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego widzimy znaczącą tendencję spadkową jeśli chodzi o produkcję samochodów osobowych. Przeciętna miesięczna w roku 2010 to 65,4 tys. sztuk, w ubiegłym roku było to już tylko 39,6 tys. sztuk. O ile produkcja aut maleje to popyt na części, akcesoria i usługi związane z modyfikacją aut rośnie. Coraz większą uwagę przywiązujemy do detali i personalizacji auta.
Rynek franczyzy do tej pory zdominowany był przez pewne i dochodowe branże takie jak spożywcza, finansowa czy gastronomiczna. Jednak eksperci zauważają, że coraz lepiej radzi sobie sektor motoryzacji. To duża szansa dla osób chcących rozpocząc karierę w tym sektorze, ale również dla tych którzy chcą udoskonalić, rozwinąć swój biznes.
Zobacz także: Kobieta w warsztacie - łamanie stereotypów »
Do takich graczy jak Auto-Spa czy Rentis dołącza WrapStyle. To nazwa, której nie trzeba przedstawiać miłośnikom modyfikacji. Ludzie na całym świecie dostrzegli potencjał zmiany koloru samochodu za pomoca folii - sposób szybki i w rozsądnej cenie. W Polsce powstaje coraz więcej punktów zajmujących się oklejaniem czterech ( i nie tylko) kółek. Pod okiem znanej na całym świecie marki może być zdecydowanie łatwiej.
Co otrzymujemy decydując się na współpracę z WrapStyle? Jak to w przypadku franczyzy bywa pełne know-how, opiekę specjalistów i pomoc marketingową. Szczegóły:
- Pełne zarządzanie firmą, które umożliwia znacznie szybszy wzrost.
- Szkolenia z technik aplikacji folii (znajomość pracy z detalami pozwala obniżać koszty).
- Wszelkie wytyczne dotyczące pracy z klientami biznesowymi oraz detalicznymi.
- Materiały i opracowania marketingowe, logo, podręcznik, instrukcje, protokoły i inne materiały drukowane,
- Strona internetowa oraz obecność na najważniejszych portalach społecznościowych.
- Doświadczeni pracownicy studia graficznego, realizujący Twoje potrzeby w zakresie stylizacji i projektów graficznych.
- Komplet dokumentów i formularzy dla Twojej firmy.
- Certyfikaty.
- Wskazówki dotyczące wyboru odpowiednich narzędzi pracy, wyposażenia biura oraz wyglądu warsztatu.
- Specjalistyczne materiały dostępne na wyłączność.
- Pomoc w realizacji projektu dla Twojego samochodu demonstracyjnego
- Twoja firma zacznie niezwłocznie uczestniczyć w profesjonalnych działaniach marketingowych oraz będzie korzystać z wszystkich dostępnych źródeł reklamowych i marketingowych informujących o naszej sieci.
Jak zwykle w takiej sytuacji pojawia się pytanie, jakie opłaty pobiera dawca licencji. Takie informacje są udzielane jedynie potencjalnym partnerom. Żywimy ogromną nadzieję, że w którymś z Polskich warsztatów powstanie "sekcja kobieca" zajmująca się tego typu modyfikacjami, której prace będą podziwiali miłośnicy motoryzacji na całym świecie. To, co może czas już na postanowienia noworoczne?
Kariera w motoryzacji? Pomyśl nad franczyzą WrapStyle!
Dodaj komentarz
Jeep Compas II w nowej odsłonie
LOCA Bikes - dobre bo krajowe!
Rolls-Royce Dawn przepych kontrolowany!
Klopsik - wiecznie uśmiechnięty pies!