Strona główna » Motocykle » Aktualności - motocykle » KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok - więcej mocy

KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok - więcej mocy

KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
Dodano: 15. 12. 2015
Tagi: KTM, KTM 690 Duke R, KTM Duke 690

Firma KTM zmodyfikowała modele Duke 690 i 690R na rok 2016. Najważniejsze zmiany objęły jednostkę napędową.

Silnik został wyposażony w nowe: głowicę cylindrów, systemy ssący i dolotowy, tłoki, pierścienie tłoków, korbowód, a także wał korbowy. Dzięki tym zabiegom jednocylindrowy silnik dysponuje momentem obrotowym zwiększonym o 7% do 71Nm oraz o 7% wyższą mocą - 73KM, która w wersji R wynosi 75KM.

KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
Dopracowano również geometrię układu kierowniczego, aby zapewnić lepszą stabilność oraz umożliwić bardziej precyzyjne pokonywanie zakrętów.

Oba modele KTM Duke 690 i 690R będą w standardzie wyposażone w systemy Ride-by-wire i ABS. W wersji bazowej dostępne są opcjonalnie system trzy tryby jazdy (Sport, Street, Rain), a w wersji R – znajdują się w wyposażeniu standardowym. Nowy Duke R będzie miał wydech Akrapovic, nowe zegary, a także zawieszenie WP i zaciski Brembo.

Dane techniczne

Modele 690 Duke 690 Duke R
Napęd  
Układ silnika Jednocylindrowy, czterosuwowy Jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność skokowa 690 cc 690 cc
Średnica x skok tłoka 105/80 mm 105/80 mm
Moc 54 kW (73 KM) @ 8,000 obr/min 55 kW (75 KM) @ 8,000 obr/min
Moment obrotowy 74 Nm @ 6,500 obr/min 74 Nm @ 6,500 obr/min
Stopień sprężania 12.7:1 12.7:1
Rozruch, akumulator Elektryczny/12V 8.6Ah Elektryczny/12V 8.6Ah
Skrzynia 6 biegowa 6 biegowa
Zasilanie Keihin EFI (średnica gardzieli 50 mm) Keihin EFI (średnica gardzieli 50 mm)
Rozrząd 4 V/OHC 4 V/OHC
Smarowanie Obiegowe, pod ciśnieniem, z dwiema pompami Obiegowe, pod ciśnieniem, z dwiema pompami
Olej silnikowy Motorex, Power Synth SAE 10W-50 Motorex, Power Synth SAE 10W-50
Pierwotne przeniesienie napędu 36:79 36:79
Końcowe przeniesienie napędu 16:40 16:40
Chłodzenie Cieczą Cieczą
Sprzęgło Mokre, sterowane hydraulicznie, z funkcją antyhoppingu Mokre, sterowane hydraulicznie, z funkcją antyhoppingu
Zarządzanie silnikiem Keihin EMS, sterowanie RBW, dwuświecowy zapłon Keihin EMS, sterowanie RBW, dwuświecowy zapłon
Kontrola trakcji Opcja, 3 tryby pracy, odłączalna 3 tryby pracy, odłączalna
Podwozie  
Rama Z rur wykonanych ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo Z rur wykonanych ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
Rama pomocnicza Aluminiowa, malowana proszkowo Aluminiowa, malowana proszkowo
Kierownica Aluniowa, Ø 28/22 mm Aluniowa, Ø 28/22 mm
Przednie zawieszenia WP-USD Ø 43 mm WP-USD Ø 43 mm, regulacja tłumienia dobicia i odbicia
Tylne zawieszenie WP-Monoshock z układem Pro-Lever WP-Monoshock z układem Pro-Lever
Skok zawieszenia przód/tył 135/135 mm 150/150 mm
Hamulec przedni Zacisk czterotłoczkowy Brembo, mocowany radialnie, tarcza 320mm Zacisk czterotłoczkowy Brembo M50, mocowany radialnie, tarcza 320mm
Hamulec tylny Zacisk jednotłoczkowy Brembo, tarcza Ø 240 mm Zacisk jednotłoczkowy Brembo, tarcza Ø 240 mm
ABS Bosch 9M+, dwukanałowy, odłączalny. Opcjonalnie funkcja hamowania w zakrętach, tryb supermoto Bosch 9M+, dwukanałowy, hamowanie w zakrętach, opcja supermoto, odłączalny
Koła przód/tył Aluminiowe, odlewane, 3.50 x 17''; 5.00 x 17'' Aluminiowe, odlewane, 3.50 x 17''; 5.00 x 17''
Opony przód/tył 120/70 R 17; 160/60 R 17 120/70 R 17; 160/60 R 17
Łańcuch X-Ring 5/8 x 1/4" X-Ring 5/8 x 1/4"
Tłumik Tłumik wstępny i końcowy wykonane ze stali Tłumik wstępny wykonany ze stali, tłumik końcowy wykonany z tytanu (Akrapovic)
Kąt główki ramy 63.5° 63.5°
Rozstaw osi 1,466 ± 15 mm 1,466 ± 15 mm
Prześwit 192mm 192mm
Wysokość siedzenia 835mm 865mm
Pojemność baku ok. 14 litrów / 3.2 litra rezerwy ok. 14 litrów / 3.2 litra rezerwy
Waga bez paliwa 148,5 kg 147,5 kg

KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok

KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok

KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok

KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok

KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok

KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok

KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok
Autor: E. Domańska
Źródło: ae
0
Komentarze do:

KTM Duke 690 i 690R na 2016 rok - więcej mocy

Dodaj komentarz

Nick:
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować tutaj »
Wpisz kod z obrazka: