Strona główna » Serwis główny » Aktualności » Jennifer Lopez twarzą kampanii nowego Fiata 500C w USA

Jennifer Lopez twarzą kampanii nowego Fiata 500C w USA

Jennifer Lopez twarzą kampanii nowego Fiata 500C
Jennifer Lopez została twarzą kampanii nowego Fiata 500 Cabrio w Stanach Zjednoczonych. Pierwszy owocem podpisanego kontraktu jest reklama „pięćsetki”, firmowanej przez Gucciego to teledysk do piosenki JLo „Papi” z jej nowej płyty „Love?”.

Reżyserem teledysku do singla „Papi” jest Paul Hunter, a 30-to sekundowy trailer klipu pojawił się już w sieci.
Oficjalna premiera teledysku będzie będzie miała miejsce dzisiaj w w słynnym programie telewizyjnym „Good Morning America” na antenie amerykańskiej telewizji ABC.

Jennifer Lopez twarzą kampanii nowego Fiata 500C
Jennifer Lopez twarzą kampanii nowego Fiata 500C
Jennifer Lopez twarzą kampanii nowego Fiata 500C

Olivier Francois, Szef Działu Marketingu, Chrysler Group LLC w komunikacie prasowym powiedział: „Jennifer Lopez doskonale ucieleśnia markę nie tyle ze względu na to, kim jest, ale jaka jest – autentyczna, pełna pasji, nowoczesna i bojowa”.
Jak można się domyślać Jennifer Lopez wystąpi  również w reklamach Fiata 500, które będą emitowane jeszcze w tym roku. A tymczasem zapraszamy do obejrzenia trailera.

Jennifer Lopez twarzą kampanii nowego Fiata 500C
Jennifer Lopez twarzą kampanii nowego Fiata 500C
Jennifer Lopez twarzą kampanii nowego Fiata 500C

Jennifer Lopez twarzą kampanii nowego Fiata 500C
Autor: E.Domańska/K.Szreder
Źródło: fiat500usa.com
0
Komentarze do:

Jennifer Lopez twarzą kampanii nowego Fiata 500C w USA

Dodaj komentarz

Nick:
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować tutaj »
Wpisz kod z obrazka: