Honda VFR1200X Crosstourer zmiany w modelu na rok 2016
Najwyższy model z rodziny modelowej „X” marki Honda, VFR1200X zostanie ulepszony poprzez dodanie regulowanej przedniej szyby, gniazda 12 V oraz 3. poziomów trybu S w opcjonalnej dwusprzegłowej przekładni DCT. Powstanie także specjalna edycja kolorystyczna, a nowy model będzie także spełniał normy emisji spalin Euro 4.
Model VFR1200 Crosstourer został wypuszczony na rynek w 2012 r. Jest topowym modelem z rodziny motocykli Adventure sport-touring. Zespół projektowy kierowany przez Yosuke Hesegawa postanowił stworzyć maszynę, która da kierowcy poczucie wolności oraz możliwość dokonywania nowych odkryć podczas prowadzenia pojazdu.
Wyposażony w silnik V4 o pojemności 1237 cm3, zaawansowane zawieszenie oraz elektroniczny pakiet zawierający ABS , System Kontroli Trakcji HSTCS oraz opcjonalną dwusprzęgłową skrzynię zmiany biegów DCT , Crosstourer jest flagowym modelem Hondy w segmencie Adventure.
Przeznaczeniem Crosstourera jest dotarcie gdziekolwiek zechce kierowca oraz w jakikolwiek sposób postanowi tego dokonać. VFR 1200X posiada kilka bratnich modeli w swoim segmencie - ale wyróżnia go moc i charakterystyczny dźwięk płynący z silnika V4, czyli coś całkowicie unikatowego w tej klasie motocykli.
Charakterystyka modelu
W 2014 r., VFR1200X otrzymał nie tylko zmiany podnoszące komfort jego użytkowania, ale także rozwinięto zastosowane w nim rozwiązania technologiczne i położono nacisk na nowe akcenty. System sterujący momentem obrotowym (Honda’s Selectable Torque Control System - HSTCS) pozwala kierowcy wybrać spośród różnych poziomów służących do kontroli momentu obrotowego silnika oraz kontrolowania trakcji tylnego koła.
System może zostać także wyłączony jeżeli taka jest preferencja użytkownika. 6-biegową skrzynię biegów DCT dostrojono, aby dokonywała jeszcze bardziej intuicyjnych zmian przełożeń niezależnie od podłoża, po którym podróżujemy motocyklem.
Model VFR 1200X otrzymał także automatycznie wyłączające się kierunkowskazy. Zmodyfikowano kanapę, aby zwiększyć komfort kierowcy oraz ułatwić mu dosięganie nogami do podłoża. Kluczyk zapłonu zaprojektowano w stylistyce „wave” jako standardowy element wyposażenia. Ulepszenia zaplanowane na sezon 2016 obejmują silnik, spełniający teraz normy Euro-4.
Silnik
Nowy, spełniający standardy Euro-4 silnik Crosstourera kontynuuje imponujące dziedzictwo Hondy związane z produkcją silników w technologii V4 wraz z ich unikalnym i elastycznym systemem dostarczania mocy oraz momentu obrotowego. Oferując precyzyjną kontrolę mocy poprzez system throttle-by-wire oraz charakterystyczny dźwięk- częściowo dzięki starannie dobranym wielkościom komór spalania - silnik Crosstourera jest integralnym i całościowym produktem oferowanym przez markę Honda.
Konstrukcja silnika sprawia, że jest on kompaktowy, nie zajmuje wiele miejsca z przodu oraz charakteryzuje się dobrze scentralizowaną masą. Cechuje go także ściśle obok siebie ułożona para cylindrów tylnych, dzięki czemu jednostka napędowa jest z tyłu węższa. Tym, co dodatkowo przyczynia się do kompaktowych wymiarów 16-zaworowego silnika o pojemności 1237 cm3, jest technologia Unicam Hondy, zastosowana także w modelach CRF. Konfiguracja SOHC pomaga zmniejszyć rozmiar i wagę głowic cylindrów oraz optymalizuje kształt komór spalania.
Wtrysk paliwa PGM-FI posiada 44-milimetrowe otwory przepustnicy oraz technologię fly-by-wire dla jeszcze lepszej kontroli przepustowości. Szczytowa moc 95 KW przypada na 7750 obr/ min. z momentem obrotowym rzędu 126Nm/ 6500 obr/min.
6 stopni rozwarcia pomiędzy przednimi i tylnymi cylindrami i wał korbowy z wykorbieniami co 28 stopni doskonale eliminują wibracje silnika. Dzięki temu można było wyeliminować wałek wyrównoważający, co zaowocowało większą mocą.
System HSTCS cały czas kontroluje prędkość przedniego oraz tylnego koła, aby zmniejszyć chwilowo moment obrotowy w chwili wykrycia niewielkiej różnicy prędkości pomiędzy nimi . Redukcja odbywa się poprzez odcięcie zapłonu oraz zmian (dzięki systemowi throttle-by-wire) ilości paliwa dostarczanego do silnika. Kiedy różnica prędkości pomiędzy kołami zostanie zredukowana, system ponownie zmienia skład i ilość dostarczanego paliwa. Zapewnia to stabilną oraz dyskretną kontrolę nad pojazdem. HSTCS posiada 3 poziomy, aby kierowca mógł wybrać zależnie od warunków drogowych. Zgodnie z własną preferencją może go także całkowicie wyłączyć.
Dwusprzęgłowa skrzynia biegów DCT
Dostępna w Crosstourerze jako wyposażenie opcjonalne, skrzynia biegów DCT oferuje unikalną kombinację poczucia samodzielnego prowadzenia pojazdu z łatwością użytkowania. Jedna z najlepszych na świecie technologii, od kiedy po raz pierwszy została zastosowana w modelu VFR1200F w 2010 roku, zapewnia spójną i bezproblemową zmianę biegów, a także błyskawicznie stała się dla użytkowników czymś naturalnie prostym w użyciu.
System wykorzystuje dwa sprzęgła: pierwsze do rozruchu, 1., 3. i 5. biegu, drugie zaś do 2., 4. i 6., z wałkiem jednego sprzęgła wprowadzonym do drugiego, co pozwoliło stworzyć bardzo kompaktową skrzynię biegów. Każde sprzęgło jest niezależnie kontrolowane przez własny system elektroniczno- hydrauliczny. Kiedy odbywa się zmiana przełożenia, system najpierw wybiera dostosowany do prędkości bieg, używając sprzęgła nie będącego aktualnie w użyciu. Pierwsze jest w tym momencie rozłączane, podczas kiedy drugie w tym samym czasie się załącza.
Rezultatem zastosowania przekładni DCT jest szybka i bezszmerowa zmiana biegów. Co więcej, ponieważ podwójne sprzęgła dokonują przełożeń z minimalną przerwą w napędzie tylnego koła, każde drganie maszyny towarzyszące zmianie biegu jest zminimalizowane dając wrażenie płynnej i szybkiej zmiany przełożenia. Technologia ride-by-wire zastosowana w Crosstourer pozwala na chwilowe odcięcie przepustnicy przy redukcji biegów w celu płynniejszej i szybszej ich zmiany.
DCT zapewnia dodatkowe korzyści takie jak: trwałość skrzyni biegów (sprzęgła nie mogą być zniszczone przez niespodziewany luz pomiędzy biegami), brak możliwości zgaśnięcia pojazdu, łatwość prowadzenia w ruchu miejskim, oraz mniejsze zmęczenie kierowcy - wszystkie to sprawia, że ponad połowa nabywców Crosstourera wybiera podczas zakupu motocykle ze skrzynią DCT.
Dostępne są 3 podstawowe tryby pracy DCT. MT daje pełną kontrolę manualną pozwalając ręcznie zmieniać biegi po przez przyciski na kierownicy. Tryb automatyczny D idealnie sprawdza się podczas jazdy w obszarze zabudowanym oraz po autostradzie, a także pozwala zredukować zużycie paliwa. Tryb automatyczny S jest znacznie bardziej agresywny pozwalając silnikowi na wejście na nieco większe obroty przed zmianą na kolejny bieg, co daje rezultat w postaci bardziej dynamicznego przyspieszania. W trybie tym możemy również w większym stopniu wykorzystać hamowanie silnikiem. W wersji dedykowanej na sezon 2016 tryb S dostępny jest w 3 wariantach (3 różne mapy zapłonu) aby jeszcze lepiej dopasować pracę przekładni do stylu jazdy i rozszerzyć oferowane kierowcy możliwości prowadzenia pojazdu zgodne z jego upodobaniami.
W obu trybach D oraz S, skrzynia DCT oferuje kierowcy możliwość ręcznej interwencji w przypadku, kiedy zachodzi taka potrzeba - motocyklista może wybrać preferowany przez siebie bieg używając do tego przycisków na kierownicy. Po pewnym czasie (gdy kierowca nie będzie sam zmieniał biegów) DCT powróci samodzielnie do trybu automatycznego uzależniając wybór biegu od kąta otwarcia przepustnicy, prędkości pojazdu oraz wrzuconego wcześniej ręcznie biegu.
Dodatkowe nowe funkcje DCT na sezon 2016: system sam rozpozna wzniesienie oraz spadek podłoża i dostosuje do tego odpowiednie przełożenie (ułatwia to podróż szczególnie w górzystym terenie).
Zawieszenie
VFR1200X Crosstourer został także zmodernizowany pod względem ergonomii. Kanapę umieszczono na poziomie 850mm od ziemi, ale dzięki wąskiemu siedzisku na motocyklu wygodnie się siedzi, a kierowca łatwo może dosięgnąć nogami do ziemi.
Dwu-belkowa, grzbietowa aluminiowa rama pozwala na bardzo precyzyjną kontrolę sztywności i dobry balans motocykla. Kąt główki ramy wynosi 28 stopni, wyprzedzenie 107mm, rozstaw osi to 1,595mm. Masa własna wynosi 227kg oraz 287kg dla wersji z przekładnią DCT.
Zaprojektowane aby przemierzać bardzo różne nawierzchnie, przednie oraz tylne zawieszenie oferują doskonałe tłumienie nierówności terenu uprzyjemniając w ten sposób jazdę. 43-milimetrowy, odwrócony widelec przedni oferuje nie tylko doskonałą amortyzację, ale także precyzyjną kontrolę oraz stabilność nawet podczas pokonywania szczególnie trudnych odcinków drogi lub ostrego hamowania.
Tylne zawieszenie Pro-Link łączy w sobie doskonałą przyczepność z wyrafinowanymi doznaniami dostarczanymi kierowcy podczas przejażdżki. Zarówno w przednim jak i w tylnym zawieszeniu można regulować dobicie/odbicie oraz napięcie wstępne sprężyny.
Na sezon 2016 dodano również możliwość regulowania wysokości szyby. Mechanizm regulacji jest prosty i przyjazny dla użytkownika, co pozwala kierowcy dostosować wysokość szyby do dowolnego poziomu tylko za pomocą jednej ręki. Cała procedura nie wymaga zdejmowania rękawicy.
Szprychowe koła zaprojektowano tak, aby redukować wstrząsy podłoża i w połączeniu z zaawansowanym technicznie zawieszeniem zapewnić komfort, trakcję i wyczucie motocykla w każdych warunkach. W VFR1200X zastosowano opony bezdętkowe 110/80-R19 z przodu i 150/70-R17 z tyłu.
ABS współpracuje z podwójnymi przednimi tarczami-310mm (3-tłoczkowe zaciski) oraz tylną -276mm (2-tłoczkowe zaciski). Dzięki temu proces hamowania jest bardziej zrównoważony, a zatrzymywanie się stabilne. Jeżeli mimo wszystko koło się zablokuje i uśliźnie, C-ABS momentalnie zredukuje ciśnienie w układzie hamulcowym oraz rozdystrybuuje moc optymalnie, pomiędzy obydwa koła- zapewniając tym samym mocne i pewne hamowanie w każdych warunkach.
VFR1200X Crosstourer będzie oferowany w 3 wariantach kolorystycznych:
Akcesoria:
Inne Oryginalne Akcesoria marki Honda obejmują:
Model VFR1200 Crosstourer został wypuszczony na rynek w 2012 r. Jest topowym modelem z rodziny motocykli Adventure sport-touring. Zespół projektowy kierowany przez Yosuke Hesegawa postanowił stworzyć maszynę, która da kierowcy poczucie wolności oraz możliwość dokonywania nowych odkryć podczas prowadzenia pojazdu.
Przeznaczeniem Crosstourera jest dotarcie gdziekolwiek zechce kierowca oraz w jakikolwiek sposób postanowi tego dokonać. VFR 1200X posiada kilka bratnich modeli w swoim segmencie - ale wyróżnia go moc i charakterystyczny dźwięk płynący z silnika V4, czyli coś całkowicie unikatowego w tej klasie motocykli.
Charakterystyka modelu
W 2014 r., VFR1200X otrzymał nie tylko zmiany podnoszące komfort jego użytkowania, ale także rozwinięto zastosowane w nim rozwiązania technologiczne i położono nacisk na nowe akcenty. System sterujący momentem obrotowym (Honda’s Selectable Torque Control System - HSTCS) pozwala kierowcy wybrać spośród różnych poziomów służących do kontroli momentu obrotowego silnika oraz kontrolowania trakcji tylnego koła.
System może zostać także wyłączony jeżeli taka jest preferencja użytkownika. 6-biegową skrzynię biegów DCT dostrojono, aby dokonywała jeszcze bardziej intuicyjnych zmian przełożeń niezależnie od podłoża, po którym podróżujemy motocyklem.
Model VFR 1200X otrzymał także automatycznie wyłączające się kierunkowskazy. Zmodyfikowano kanapę, aby zwiększyć komfort kierowcy oraz ułatwić mu dosięganie nogami do podłoża. Kluczyk zapłonu zaprojektowano w stylistyce „wave” jako standardowy element wyposażenia. Ulepszenia zaplanowane na sezon 2016 obejmują silnik, spełniający teraz normy Euro-4.
Silnik
Nowy, spełniający standardy Euro-4 silnik Crosstourera kontynuuje imponujące dziedzictwo Hondy związane z produkcją silników w technologii V4 wraz z ich unikalnym i elastycznym systemem dostarczania mocy oraz momentu obrotowego. Oferując precyzyjną kontrolę mocy poprzez system throttle-by-wire oraz charakterystyczny dźwięk- częściowo dzięki starannie dobranym wielkościom komór spalania - silnik Crosstourera jest integralnym i całościowym produktem oferowanym przez markę Honda.
Konstrukcja silnika sprawia, że jest on kompaktowy, nie zajmuje wiele miejsca z przodu oraz charakteryzuje się dobrze scentralizowaną masą. Cechuje go także ściśle obok siebie ułożona para cylindrów tylnych, dzięki czemu jednostka napędowa jest z tyłu węższa. Tym, co dodatkowo przyczynia się do kompaktowych wymiarów 16-zaworowego silnika o pojemności 1237 cm3, jest technologia Unicam Hondy, zastosowana także w modelach CRF. Konfiguracja SOHC pomaga zmniejszyć rozmiar i wagę głowic cylindrów oraz optymalizuje kształt komór spalania.
Wtrysk paliwa PGM-FI posiada 44-milimetrowe otwory przepustnicy oraz technologię fly-by-wire dla jeszcze lepszej kontroli przepustowości. Szczytowa moc 95 KW przypada na 7750 obr/ min. z momentem obrotowym rzędu 126Nm/ 6500 obr/min.
6 stopni rozwarcia pomiędzy przednimi i tylnymi cylindrami i wał korbowy z wykorbieniami co 28 stopni doskonale eliminują wibracje silnika. Dzięki temu można było wyeliminować wałek wyrównoważający, co zaowocowało większą mocą.
System HSTCS cały czas kontroluje prędkość przedniego oraz tylnego koła, aby zmniejszyć chwilowo moment obrotowy w chwili wykrycia niewielkiej różnicy prędkości pomiędzy nimi . Redukcja odbywa się poprzez odcięcie zapłonu oraz zmian (dzięki systemowi throttle-by-wire) ilości paliwa dostarczanego do silnika. Kiedy różnica prędkości pomiędzy kołami zostanie zredukowana, system ponownie zmienia skład i ilość dostarczanego paliwa. Zapewnia to stabilną oraz dyskretną kontrolę nad pojazdem. HSTCS posiada 3 poziomy, aby kierowca mógł wybrać zależnie od warunków drogowych. Zgodnie z własną preferencją może go także całkowicie wyłączyć.
Dwusprzęgłowa skrzynia biegów DCT
Dostępna w Crosstourerze jako wyposażenie opcjonalne, skrzynia biegów DCT oferuje unikalną kombinację poczucia samodzielnego prowadzenia pojazdu z łatwością użytkowania. Jedna z najlepszych na świecie technologii, od kiedy po raz pierwszy została zastosowana w modelu VFR1200F w 2010 roku, zapewnia spójną i bezproblemową zmianę biegów, a także błyskawicznie stała się dla użytkowników czymś naturalnie prostym w użyciu.
System wykorzystuje dwa sprzęgła: pierwsze do rozruchu, 1., 3. i 5. biegu, drugie zaś do 2., 4. i 6., z wałkiem jednego sprzęgła wprowadzonym do drugiego, co pozwoliło stworzyć bardzo kompaktową skrzynię biegów. Każde sprzęgło jest niezależnie kontrolowane przez własny system elektroniczno- hydrauliczny. Kiedy odbywa się zmiana przełożenia, system najpierw wybiera dostosowany do prędkości bieg, używając sprzęgła nie będącego aktualnie w użyciu. Pierwsze jest w tym momencie rozłączane, podczas kiedy drugie w tym samym czasie się załącza.
Rezultatem zastosowania przekładni DCT jest szybka i bezszmerowa zmiana biegów. Co więcej, ponieważ podwójne sprzęgła dokonują przełożeń z minimalną przerwą w napędzie tylnego koła, każde drganie maszyny towarzyszące zmianie biegu jest zminimalizowane dając wrażenie płynnej i szybkiej zmiany przełożenia. Technologia ride-by-wire zastosowana w Crosstourer pozwala na chwilowe odcięcie przepustnicy przy redukcji biegów w celu płynniejszej i szybszej ich zmiany.
DCT zapewnia dodatkowe korzyści takie jak: trwałość skrzyni biegów (sprzęgła nie mogą być zniszczone przez niespodziewany luz pomiędzy biegami), brak możliwości zgaśnięcia pojazdu, łatwość prowadzenia w ruchu miejskim, oraz mniejsze zmęczenie kierowcy - wszystkie to sprawia, że ponad połowa nabywców Crosstourera wybiera podczas zakupu motocykle ze skrzynią DCT.
Dostępne są 3 podstawowe tryby pracy DCT. MT daje pełną kontrolę manualną pozwalając ręcznie zmieniać biegi po przez przyciski na kierownicy. Tryb automatyczny D idealnie sprawdza się podczas jazdy w obszarze zabudowanym oraz po autostradzie, a także pozwala zredukować zużycie paliwa. Tryb automatyczny S jest znacznie bardziej agresywny pozwalając silnikowi na wejście na nieco większe obroty przed zmianą na kolejny bieg, co daje rezultat w postaci bardziej dynamicznego przyspieszania. W trybie tym możemy również w większym stopniu wykorzystać hamowanie silnikiem. W wersji dedykowanej na sezon 2016 tryb S dostępny jest w 3 wariantach (3 różne mapy zapłonu) aby jeszcze lepiej dopasować pracę przekładni do stylu jazdy i rozszerzyć oferowane kierowcy możliwości prowadzenia pojazdu zgodne z jego upodobaniami.
W obu trybach D oraz S, skrzynia DCT oferuje kierowcy możliwość ręcznej interwencji w przypadku, kiedy zachodzi taka potrzeba - motocyklista może wybrać preferowany przez siebie bieg używając do tego przycisków na kierownicy. Po pewnym czasie (gdy kierowca nie będzie sam zmieniał biegów) DCT powróci samodzielnie do trybu automatycznego uzależniając wybór biegu od kąta otwarcia przepustnicy, prędkości pojazdu oraz wrzuconego wcześniej ręcznie biegu.
Dodatkowe nowe funkcje DCT na sezon 2016: system sam rozpozna wzniesienie oraz spadek podłoża i dostosuje do tego odpowiednie przełożenie (ułatwia to podróż szczególnie w górzystym terenie).
Zawieszenie
VFR1200X Crosstourer został także zmodernizowany pod względem ergonomii. Kanapę umieszczono na poziomie 850mm od ziemi, ale dzięki wąskiemu siedzisku na motocyklu wygodnie się siedzi, a kierowca łatwo może dosięgnąć nogami do ziemi.
Dwu-belkowa, grzbietowa aluminiowa rama pozwala na bardzo precyzyjną kontrolę sztywności i dobry balans motocykla. Kąt główki ramy wynosi 28 stopni, wyprzedzenie 107mm, rozstaw osi to 1,595mm. Masa własna wynosi 227kg oraz 287kg dla wersji z przekładnią DCT.
Zaprojektowane aby przemierzać bardzo różne nawierzchnie, przednie oraz tylne zawieszenie oferują doskonałe tłumienie nierówności terenu uprzyjemniając w ten sposób jazdę. 43-milimetrowy, odwrócony widelec przedni oferuje nie tylko doskonałą amortyzację, ale także precyzyjną kontrolę oraz stabilność nawet podczas pokonywania szczególnie trudnych odcinków drogi lub ostrego hamowania.
Tylne zawieszenie Pro-Link łączy w sobie doskonałą przyczepność z wyrafinowanymi doznaniami dostarczanymi kierowcy podczas przejażdżki. Zarówno w przednim jak i w tylnym zawieszeniu można regulować dobicie/odbicie oraz napięcie wstępne sprężyny.
Na sezon 2016 dodano również możliwość regulowania wysokości szyby. Mechanizm regulacji jest prosty i przyjazny dla użytkownika, co pozwala kierowcy dostosować wysokość szyby do dowolnego poziomu tylko za pomocą jednej ręki. Cała procedura nie wymaga zdejmowania rękawicy.
Szprychowe koła zaprojektowano tak, aby redukować wstrząsy podłoża i w połączeniu z zaawansowanym technicznie zawieszeniem zapewnić komfort, trakcję i wyczucie motocykla w każdych warunkach. W VFR1200X zastosowano opony bezdętkowe 110/80-R19 z przodu i 150/70-R17 z tyłu.
ABS współpracuje z podwójnymi przednimi tarczami-310mm (3-tłoczkowe zaciski) oraz tylną -276mm (2-tłoczkowe zaciski). Dzięki temu proces hamowania jest bardziej zrównoważony, a zatrzymywanie się stabilne. Jeżeli mimo wszystko koło się zablokuje i uśliźnie, C-ABS momentalnie zredukuje ciśnienie w układzie hamulcowym oraz rozdystrybuuje moc optymalnie, pomiędzy obydwa koła- zapewniając tym samym mocne i pewne hamowanie w każdych warunkach.
VFR1200X Crosstourer będzie oferowany w 3 wariantach kolorystycznych:
- Digital Silver Metallic
- Perl Cosmic Black
- Two-tone Red (kolor Special Edition).
Akcesoria:
- 5-stopniowe, podgrzewane manetki zastąpiły poprzedni 3-stopniowy model i teraz są dostępne jako Oryginalne Akcesoria Honda.
- Górny wodoodporny (bez suwaka) kufer jest o 60mm głębszy i może pomieścić kask integralny.
- Opcjonalna niska kanapa pozwoli zredukować wysokość siedziska aż o 20mm (do 830 mm).
Inne Oryginalne Akcesoria marki Honda obejmują:
- Zestaw kufrów bocznych mogących pomieścić 35l (prawy) i 39l (lewy). Do lewego kufra da się schować większość kasków motocyklowych. Zestaw jest doskonale dopasowany do motocykla oraz do górnego kufra.
- Podstawka centralna. Pozwala bezpiecznie zaparkować pojazd oraz ułatwia jego czyszczenie oraz konserwacje tylnego koła.
- Zestaw dodatkowego orurowania z aluminium służący do podkreślenia ostrego charakteru motocykla. Służy także jako stelaż na halogeny przeciwmgielne.
- Halogeny przeciwmgielne są wykonane w technologii LED i montowane na aluminiowym orurowaniu. Zapewniają bardzo jasny snop światła przy jednoczesnym minimalnym zużyciu energii elektrycznej. Jednocześnie lampy te cechuje długa żywotność. Włącznik oświetlenia przeciwmgłowego jest umieszczony w wewnętrznej części przednich owiewek.
- Wykonany z czarnego poliuretanu zestaw bocznych deflektorów chroniących kierowcę przed kamieniami lecącymi spod kół oraz redukujących turbulencje.
- Gniazdko 12 V ulokowane pod siedziskiem kierowcy.
- Pokrowiec ochronny na motocykl - chroni pojazd przed opadami oraz ewentualnym zabrudzeniem lub zniszczeniem.
- System Alarmowy Averto. Kompaktowy alarm z emitującą 118 DB syreną oraz baterią podtrzymującą. Posiada tryb oszczędzania mocy, aby chronić baterię przed wyładowaniem. Wyposażony w czujnik ruchu oraz wstrząsów z 8. trybami czułości.
- Tank pad.
Autor: .
Źródło: Informacja prasowa
Źródło: Informacja prasowa
0
Komentarze do:Honda VFR1200X Crosstourer zmiany w modelu na rok 2016
Dodaj komentarz
- Podobne
- Motocyklowa torba transportowa dla zwierzaka
- Honda Rebel - kultowy model w nowej odsłonie
- Czym kierować się przy zakupie pierwszego motocyklu?
- Jak wybrać dobry skuter na początek?
- Oferta promocyjna na motocykle Honda NC750X i NC750S
- 2016 Triumph Thruxton and Thruxton R - do zakochania jedenk krok!
Honda CBR 600 RR - tygrysek pokazuje pazurki
Custom bike: Honda CB750F od Tu Thanh Da garage
Honda CB750F od Tu Thanh Da Garage - Good Morning Vietnam!
Honda CB550 78 od Rodents - dobre bo polskie
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »