Strona główna » Motocykle » Aktualności - motocykle » Honda MSX 125 z silnikiem Ducati 1199 Panigale

Honda MSX 125 z silnikiem Ducati 1199 Panigale

Honda MSX 125 Mod Dam
Mario Kleff, z pochodzenia Tajlandczyk, postanowił udowodnić całemu światu, że Honda Grom może dysponować siłą, z która należy się liczyć, mimo, że posiada jedynie 9,8 KM.

A jak z grzecznej małej Hondy, zrobić grom z jasnego nieba? Wystarczy wyjąć jej seryjnie produkowany silnik i podmienić na jednostkę znaną z 1199 Panigale.

Honda MSX 125 Mod Dam
Honda MSX 125 Mod Dam
Honda MSX 125 Mod Dam
Może to wydawać się niemożliwe, biorąc relatywnie wymiary MSX, ale jednak jest to wykonalne. Kleff musiał zbudować i zamontować specjalną kratownicę. Radiator został umieszczony pod kanapą, a chłodnica oleju z przodu motocykla. Rozstaw osi zwiększył się o ok. 1 centrymetr. Dodatkowo Honda otrzymała zupełnie nowy układ wydechowy.
Honda MSX 125 otrzymała przydomek “Mod Dam”. Jak można się spodziewać maszyna przybrała trochę na masie (ze 102 kg do 137 kg), ale za to dysponuje teraz większymi osiągnięciami.

Otóż prędkość maksymalna Mod Dam nie wynosi już 105 km/h, ale podobno aż 320 km/h. W końcu „chcieć – to móc”. 

Honda MSX 125 Mod Dam
Honda MSX 125 Mod Dam
Honda MSX 125 Mod Dam
Honda MSX 125 Mod Dam
Honda MSX 125 Mod Dam
Honda MSX 125 Mod Dam

Honda MSX 125 Mod Dam
Honda MSX 125 Mod Dam
Honda MSX 125 Mod Dam

Autor: E. Domańska
Źródło: ae
0
Komentarze do:

Honda MSX 125 z silnikiem Ducati 1199 Panigale

Dodaj komentarz

Nick:
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować tutaj »
Wpisz kod z obrazka: