Honda CRF1000L Africa Twin - pod koniec 2015 r. trafi do salonów
Honda z podała więcej szczegółów technicznych nowej CRF1000L Africa Twin, która ukaże się w salonach Hondy w Europie pod koniec 2015 r.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, nowa Honda CRF1000L Africa Twin to maszyna doskonale przystosowana do prawdziwej przygody (True Adventure). Z mocnym silnikiem oraz zwrotnym podwoziem gotowa jest do przemierzania kontynentów po drogach i bezdrożach.
Od samego początku, głównym założeniem projektu CRF1000L Africa Twin było stworzenie motocykla, który zaimponuje swoim balasem pomiędzy użytecznością, poręcznością i zwrotnością na drogach publicznych oraz bezdrożach - tak samo jak legendarna XRV750 Africa Twin.
Poprzedni model Afryki Twin, pomimo szerokiego obecnie wyboru motocykli typu Adventure, jest nadal wartościowym i niezwykle docenianym jednośladem. Maszyna, która teraz dostępna będzie pod tą nazwą, nie posiada wspólnych części z modelem XRV750 Africa Twin, ale dziedziczy istotę i ducha poprzedniej wersji.
Założenie “dojechać wszędzie” zaczęło się od silnika, który musi radzić sobie tak samo dobrze w terenie, jak podczas pokonywania długich dystansów po asfaltowych drogach.
Rzędowy, dwucylindrowy silnik CRF1000L Africa Twin o pojemności 998 cm3 powstał dzięki wieloletnim doświadczeniom Hondy zdobytym podczas wyścigów offroadowych.
Jednostka napędowa korzysta z układu rozrządu typu Unicam – technologii takiej samej jak wyczynowe CRF250R i CRF450R. Lekki odlewany wałek rozrządu, wykonany z tych samych materiałów co w CBR1000RR Fireblade, steruje czterema zaworami na cylinder.
Za efektywne spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej odpowiadają dwie świece zapłonowe na każdy cylinder.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, nowa Honda CRF1000L Africa Twin to maszyna doskonale przystosowana do prawdziwej przygody (True Adventure). Z mocnym silnikiem oraz zwrotnym podwoziem gotowa jest do przemierzania kontynentów po drogach i bezdrożach.
Od samego początku, głównym założeniem projektu CRF1000L Africa Twin było stworzenie motocykla, który zaimponuje swoim balasem pomiędzy użytecznością, poręcznością i zwrotnością na drogach publicznych oraz bezdrożach - tak samo jak legendarna XRV750 Africa Twin.
Założenie “dojechać wszędzie” zaczęło się od silnika, który musi radzić sobie tak samo dobrze w terenie, jak podczas pokonywania długich dystansów po asfaltowych drogach.
Rzędowy, dwucylindrowy silnik CRF1000L Africa Twin o pojemności 998 cm3 powstał dzięki wieloletnim doświadczeniom Hondy zdobytym podczas wyścigów offroadowych.
Jednostka napędowa korzysta z układu rozrządu typu Unicam – technologii takiej samej jak wyczynowe CRF250R i CRF450R. Lekki odlewany wałek rozrządu, wykonany z tych samych materiałów co w CBR1000RR Fireblade, steruje czterema zaworami na cylinder.
Za efektywne spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej odpowiadają dwie świece zapłonowe na każdy cylinder.
Autor: .
Źródło: Informacja prasowa
Źródło: Informacja prasowa
0
Komentarze do:Honda CRF1000L Africa Twin - pod koniec 2015 r. trafi do salonów
Dodaj komentarz
- Podobne
- Motocyklowa torba transportowa dla zwierzaka
- Africa Twin powraca!
- Honda Rebel - kultowy model w nowej odsłonie
- Czym kierować się przy zakupie pierwszego motocyklu?
- Jak wybrać dobry skuter na początek?
- Oferta promocyjna na motocykle Honda NC750X i NC750S
Honda CBR 600 RR - tygrysek pokazuje pazurki
Custom bike: Honda CB750F od Tu Thanh Da garage
Honda CB750F od Tu Thanh Da Garage - Good Morning Vietnam!
Honda CB550 78 od Rodents - dobre bo polskie
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »