Honda CB500F doskonała dla początkujących
Honda CB500F jest stworzona dla motocyklistów, zarówno tych stawiających swoje pierwsze kroki jak i tych już bardzo
doświadczonych.
Drapieżną stylistyką CBF500F przypomina czterocylindrowy model CB1000R. Stalowa, grzbietowa rama i wysokiej jakości zawieszenie z przednim widelcem teleskopowym o średnicy 41 mm z przodu i pojedynczym amortyzatorem Pro-Link z tyłu w połączeniu z 17-calowymi, aluminiowymi kołami gwarantują pewne i precyzyjne prowadzenie.
Wymiary CB500F (długość x szerokość x wysokość) to: 2075 mm x 780 mm x 1060 mm, zaś prześwit wynosi 155 mm. Masa własna motocykla wynosi 192 kg z ABS. A dość niska wysokość siedzenia, na poziomie 790 mm, czyni z CB500F motocykl bardzo przyjazny w użytkowaniu. Sportowa pozycja, dzięki dość wysokiej pozycji kierownicy, zapewnia podczas jazdy pełen komfort kierowcy, niezależnie od jego wzrostu czy wagi.
Silnik CB500F to jednostka napędowa nowej generacji - lekki, chłodzony cieczą, dwucylindrowy, rzędowy, 8-zaworowy silnik w układzie DOHC. Wtrysk paliwa PGM-FI zapewnia doskonałą reakcję na ruchy przepustnicy i moc maksymalną na poziomie 47,6 KM (35 kW) przy 8500 obr/min oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 43 Nm przy 7000 obr/min.
Zbiornik paliwa mieści 15,7 l (z rezerwą), co w połączeniu z niskim spalaniem daje zasięg ponad 420 km bez ponownego tankowania. W głowicy znajduje się wtórny system napowietrzania spalin PAIR (secondary air injection system), a podczas gdy czujnik tlenu i katalizator wewnątrz systemu wydechowego 2-1 sprawiają, że emisja spalin CB500F jest niska.
Widelec teleskopowy o średnicy 41 mm i skoku wynoszącym 120 mm, zapewnia posłuszne i w pełni kontrolowane prowadzenie oraz świetne wyczucie zachowania przedniego koła. Tylny, pojedynczy amortyzator z układem Pro-Link o zoptymalizowanej sile działania posiada 9-stopniową regulację napięcia wstępnego i współpracuje ze sztywnym wahaczem o wymiarach przekroju 70 x 30 mm. Przeniesienie napędu odbywa się przy pomocy łańcucha 520.
Dwucylindrowa CB500F typu naked maszyna o wysokiej jakości wykonania, dobrych osiągach, lekkim prowadzeniu i bardzo ekonomicznym użytkowaniu. Ceny modelu zaczynają się od: 24.700 zł.
doświadczonych.
Drapieżną stylistyką CBF500F przypomina czterocylindrowy model CB1000R. Stalowa, grzbietowa rama i wysokiej jakości zawieszenie z przednim widelcem teleskopowym o średnicy 41 mm z przodu i pojedynczym amortyzatorem Pro-Link z tyłu w połączeniu z 17-calowymi, aluminiowymi kołami gwarantują pewne i precyzyjne prowadzenie.
Wymiary CB500F (długość x szerokość x wysokość) to: 2075 mm x 780 mm x 1060 mm, zaś prześwit wynosi 155 mm. Masa własna motocykla wynosi 192 kg z ABS. A dość niska wysokość siedzenia, na poziomie 790 mm, czyni z CB500F motocykl bardzo przyjazny w użytkowaniu. Sportowa pozycja, dzięki dość wysokiej pozycji kierownicy, zapewnia podczas jazdy pełen komfort kierowcy, niezależnie od jego wzrostu czy wagi.
Zbiornik paliwa mieści 15,7 l (z rezerwą), co w połączeniu z niskim spalaniem daje zasięg ponad 420 km bez ponownego tankowania. W głowicy znajduje się wtórny system napowietrzania spalin PAIR (secondary air injection system), a podczas gdy czujnik tlenu i katalizator wewnątrz systemu wydechowego 2-1 sprawiają, że emisja spalin CB500F jest niska.
Widelec teleskopowy o średnicy 41 mm i skoku wynoszącym 120 mm, zapewnia posłuszne i w pełni kontrolowane prowadzenie oraz świetne wyczucie zachowania przedniego koła. Tylny, pojedynczy amortyzator z układem Pro-Link o zoptymalizowanej sile działania posiada 9-stopniową regulację napięcia wstępnego i współpracuje ze sztywnym wahaczem o wymiarach przekroju 70 x 30 mm. Przeniesienie napędu odbywa się przy pomocy łańcucha 520.
Dwucylindrowa CB500F typu naked maszyna o wysokiej jakości wykonania, dobrych osiągach, lekkim prowadzeniu i bardzo ekonomicznym użytkowaniu. Ceny modelu zaczynają się od: 24.700 zł.
Autor: E.D.
Źródło: Honda
Źródło: Honda
0
Komentarze do:Honda CB500F doskonała dla początkujących
Dodaj komentarz
- Podobne
- Motocykle Honda CBR500R, CBR500RA, CB500F i CB500FA - 236 pojazdów wezwanych do serwisu
- Honda CB500FD/FAD, CB500XD/XAD i CBR500RD/RAD - wezwanie do serwisu
- Nowa Honda CB500F na 2013 rok w zbliżeniu
- Custom bike: Honda FT 500 na diecie odchudzającej
- Dla miłośników jednośladów - Honda Gymkhana już 23-24 lipca w Gdańsku!
- Honda Rebel - kultowy model w nowej odsłonie
Custom bike: Honda CB750F od Tu Thanh Da garage
Honda CB750F od Tu Thanh Da Garage - Good Morning Vietnam!
Honda CB550 78 od Rodents - dobre bo polskie
Honda CBR 600 RR - tygrysek pokazuje pazurki
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »