GSX-S1000F / FA - nowa seria motocykli w gamie Suzuki
Dodano: 28. 10. 2014
Tagi: Suzuki, Suzuki GSX-S1000F, Suzuki GSX-S1000FA, Suzuki GSX-S1000, Suzuki GSX-S
Tagi: Suzuki, Suzuki GSX-S1000F, Suzuki GSX-S1000FA, Suzuki GSX-S1000, Suzuki GSX-S
35 lat po narodzinach pierwszego modelu GSX, Suzuki zaprezentowało najnowszą linię swoich motocykli drogowych klasy street.
Suzuki GSX-S1000F / FA to motocykl stworzony dla doświadczonych kierowców, w których drzemie sportowy duch.
Maszyna jest oferowana w dwóch wersjach: miejskiej GSX-S1000F oraz bardziej turystycznej GSX-S1000FA z pełnym zestawem sportowych owiewek oferujących solidną ochronę przed wiatrem.
Sercem jednośladu jest dostrojona do eksploatacji w ruchu ulicznym wersja legendarnego silnika GSX-R1000 z lat 2005-2008, czyli czterosuwowy, chłodzony cieczą rzędowy silnik DOHC o pojemności 999 cm3. Zadbano w nim o przewidywalność reakcji na otwarcie przepustnicy i umożliwienie natychmiastowego, w pełni kontrolowanego przyspieszania.
Ponadto GSX-S1000F / FA otrzymał zaawansowany system kontroli trakcji Suzuki, umożliwiający kierowcy pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych.
Nowo stworzone podwozie charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, a jak deklaruje producent zapewnia ono zwinność i radość jazdy na motocyklu kierowcom nawet o bardzo zróżnicowanej budowie. Podwozie konstruowano z myślą wygodnej jeździe na wszystkich rodzajach dróg publicznych, w ruchu miejskim, na autostradach, drogach lokalnych i na krętych odcinkach dróg.
Suzuki GSX-S1000F / FA jest wyposażony w system kontroli trakcji z 3 trybami pracy, a także lekki, sterowany cyfrowo ABS.
Suzuki GSX-S1000F / FA to motocykl stworzony dla doświadczonych kierowców, w których drzemie sportowy duch.
Maszyna jest oferowana w dwóch wersjach: miejskiej GSX-S1000F oraz bardziej turystycznej GSX-S1000FA z pełnym zestawem sportowych owiewek oferujących solidną ochronę przed wiatrem.
Sercem jednośladu jest dostrojona do eksploatacji w ruchu ulicznym wersja legendarnego silnika GSX-R1000 z lat 2005-2008, czyli czterosuwowy, chłodzony cieczą rzędowy silnik DOHC o pojemności 999 cm3. Zadbano w nim o przewidywalność reakcji na otwarcie przepustnicy i umożliwienie natychmiastowego, w pełni kontrolowanego przyspieszania.
Nowo stworzone podwozie charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, a jak deklaruje producent zapewnia ono zwinność i radość jazdy na motocyklu kierowcom nawet o bardzo zróżnicowanej budowie. Podwozie konstruowano z myślą wygodnej jeździe na wszystkich rodzajach dróg publicznych, w ruchu miejskim, na autostradach, drogach lokalnych i na krętych odcinkach dróg.
Suzuki GSX-S1000F / FA jest wyposażony w system kontroli trakcji z 3 trybami pracy, a także lekki, sterowany cyfrowo ABS.
Dane techniczne
Długość całkowita | 2115 mm | |
Szerokość całkowita | 795 mm | |
Wysokość całkowita | 1080 mm | |
Rozstaw osi | - - | |
Prześwit | 140 mm | |
Wysokość siedzenia | 815 mm | |
Masa własna | - - | |
Typ silnika | Czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, rozrząd DOHC | |
Średnica cylindra x skok tłoka | 73,4 mm x 59,0 mm | |
Pojemność skokowa | 999 cm3 | |
Stopień sprężania | 12,2 : 1 | |
Zasilanie w paliwo | Wtrysk paliwa | |
Rozrusznik | Elektryczny | |
System smarowania | Z mokrą miską | |
Przekładnia | 6-biegowa z zazębieniem stałym | |
Zawieszenie | Przód | Odwrócony widelec, sprężyny walcowe, tłumienie olejowe |
Tył | Dźwigniowe, sprężyny walcowe, tłumienie olejowe | |
Kąt pochylenia główki ramy / wyprzedzenie | 25° / 100mm | |
Hamulce | Przód | Tarczowe, podwójne |
Tył | Tarczowe | |
Opony | Przód | 120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowa |
Tył | 190/50ZR17M/C (73W) bezdętkowa | |
System zapłonu | Elektroniczny | |
Pojemność zbiornika paliwa | 17 l |
Autor: ED
Źródło: Suzuki
Źródło: Suzuki
0
Komentarze do:GSX-S1000F / FA - nowa seria motocykli w gamie Suzuki
Dodaj komentarz
- Podobne
- Suzuki GSX-S1000A i GSX-S1000FA: 22 pojazdy wezwane do serwisu
- 1240 Suzuki Hayabusa NOS od FCR - i nie ma mocnych!
- Powiedz kiedy się urodziłaś, a powiemy jaki motocykl do Ciebie pasuje...
- Custom bike: Suzuki Hayabusa na niezwykłych kołach
- Jak wybrać dobry skuter na początek?
- Suzuki SV650 Rally - koncepyjna maszyna w stylu retro
Suzuki SV650 Scrambler - edycja limitowana
Suzuki GSXR600 - landrynka!
Custom bike: 1986 Suzuki GSX-R750 jako Icon 1000 Major
Suzuki GSX-R 750 inspirowany Pontiakiem Trans Am
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »