Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly - rusza kampania reklamowa
Fiat 500 co jakiś czas zaskakuje nas nową odsłoną. Ostatnio prezentowałysmy Fiata 500 by Gucci. Teraz Fiat i Gucci oficjalnie ogłosiły początek kampanii reklamowej 500 by Gucci, która od maja pojawi się w prasie codziennej i magazynach na całym świecie.
Bohaterką wymyślonej przez Fridę Giannini (Dyrektora Kreatywnego firmy Gucci) kampanii 500 by Gucci jest modelka Natasha Poly (z pochodzenia Rosjanka - Natalja Polewszczikowa). Zdjęcia zostały zrobione przez Merta Alasa i Marcusa Piggotta w Rzymie. Reklamy zostaną opublikowane w trakcie roku obchodów 150. rocznicy zjednoczenia Włoch i 90. urodzin firmy Gucci.
Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly
Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly
Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly Fiat 500 by Gucci dostępny jest od 1 kwietnia do 30 czerwca, wyłącznie na zamówienie złożone za pośrednictwem strony www.500bygucci.com. Samochód ten będzie również prezentowany w ekskluzywnych miejscach metropolii, takich jak Paryż, Londyn i Tokio, po czym w lipcu zostanie wprowadzony do sprzedaży na rynki Europy. Pod koniec roku będzie dostępny w pozostałych regionach świata.
Na stronie www.500bygucci.com można znaleźć zakulisowe newsy, wyjątkowe informacje i zdjęcia kolekcji 500 by Gucci.
Bohaterką wymyślonej przez Fridę Giannini (Dyrektora Kreatywnego firmy Gucci) kampanii 500 by Gucci jest modelka Natasha Poly (z pochodzenia Rosjanka - Natalja Polewszczikowa). Zdjęcia zostały zrobione przez Merta Alasa i Marcusa Piggotta w Rzymie. Reklamy zostaną opublikowane w trakcie roku obchodów 150. rocznicy zjednoczenia Włoch i 90. urodzin firmy Gucci.
Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly
Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly
Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly Fiat 500 by Gucci dostępny jest od 1 kwietnia do 30 czerwca, wyłącznie na zamówienie złożone za pośrednictwem strony www.500bygucci.com. Samochód ten będzie również prezentowany w ekskluzywnych miejscach metropolii, takich jak Paryż, Londyn i Tokio, po czym w lipcu zostanie wprowadzony do sprzedaży na rynki Europy. Pod koniec roku będzie dostępny w pozostałych regionach świata.
Autor: E. Domańska
Źródło: Fiat Auto Poland - informacja prasowa
Źródło: Fiat Auto Poland - informacja prasowa
1
Komentarze do:Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly - rusza kampania reklamowa
Dodaj komentarz
Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly - rusza kampania reklamowa
pluto // 15.02.2012 00.55Główną projektantką i dyrektorką kreatywną Gucci jest Freda Giannini. To ona czuwała nad zaprojektowaniem tego modelu. Włoskie korzenie Fiata 500 zostały podkreślone poprzez kolorowy motyw biegnący wzdłuż karoserii. Fiat 500 Gucci dostępny jest w dwóch kolorach nadwozia: białym i czarnym. We wnętrzu auta znajduje się także czerwono-zielony motyw oraz logo Gucci: na pasach bezpieczeństwa, zagłówkach, dywanikach podłogowych, na drążku zmiany biegów. Pod maską Fiata 500 Gucci znajduje się jednostka benzynowa o pojemności 1.4 l i mocy 100 KM. Myślę, że amerykanie powoli przekonują się do tego stylu, klasy i elegancji jaki prezentuje Fiat.
- Podobne
- Fiat 500 by Gucci na Polach Elizejskich
- Fiat 500 "Pink Ribbon" wesprze walkę z rakiem
- Fiat 500C by Gucci - oficjalne zdjęcia kabrioletu
- 4. urodziny Fiata 500 we Władysławowie
- Nowe wersje Fiata 500 z okazji 90-lecia Fiata w Polsce
- Nowa, ekskluzywna wersja Fiata 500 TwinAir
Fiat 500 Abarth 2012 - perfekcja w każdym calu
Fiat 500 Sport - niezawodny w każdej sytuacji
Nowy Fiat 500 - oficjalna galeria
Fiat 500 Vintage '57 - przyjrzyj się bliżej
4x4 Audi BMW Edycja Limitowana Edycje specjalne Fiat Fiat 500 Hatchback Kobiecy samochód Kobieta Kobieta za kierownicą Mercedes Mini Odjechane Premiera motoryzacyjna Renault Toyota Tuning Volkswagen
Więcej »