EICMA 2014: Kawasaki Ninja H2 w zbliżeniu
Dodano: 06. 11. 2014
Tagi: Eicma, Kawasaki, Premiera, Kawasaki Ninja, Targi motoryzacyjne, Kawasaki Ninja H2
Tagi: Eicma, Kawasaki, Premiera, Kawasaki Ninja, Targi motoryzacyjne, Kawasaki Ninja H2
Jednym z najbardziej oczekiwanych motocykli na targach EICMA w Mediolanie było Kawasaki Ninja H2 - wersja z homologacją drogową zaprezentowanego miesiąc temu modelu H2R.
Zobacz także: obszerną galerię zdjęć Kawasaki Ninja H2 »
Jak można było się spodziewać sercem maszyny jest turbodoładowany silnik o pojemności 998 ccm, który znajduje się również H2R. Jednakże moc została ograniczona z 305 KM do 210 KM. Ograniczona maksymalna prędkość wynosi 299 km/h (HR2: 340 km/h), a szacowany czas rozpędzenia się motocykla od 0 do 100 km/h to miej niż 2.5 sekundy.
Za zatrzymanie Ninja H2 odpowiadają: z przodu znajdują się dwie tarcze o średnicy 330mm z zaciskami 4-tłoczkowymi, natomiast z tyłu - tarcza 250mm wraz z zaciskiem 2-tłoczkowym.
H2, podobnie jak jego sportowy odpowiednik, posiada takie systemy jak: Traction Control (KTRC), Engine Brake Control (KEBC), Anti-Locking Brakes (KIBS), Launch Control (KLCM), Quickshifter (KQS) i elektroniczny amortyzator skrętu Ohlins.
Maszyna jest wyposażona w pełni regulowane zawieszenie KYB (z przodu znajduje się odwrócony widelec o średnicy aż 43 mm, z tyłu natomiast wahacz jednostronny). Gotowy do drogi motocykl waży 238kg.
Jak zapowiedział producent Kawasaki Ninja H2 zostanie wyprodukowane w ograniczonej liczbie egzemplarzy, a lista oczekujących na pierwszą partię produkcyjną zostanie zamknięta 19 grudnia.
Zobacz także: obszerną galerię zdjęć Kawasaki Ninja H2 »
Jak można było się spodziewać sercem maszyny jest turbodoładowany silnik o pojemności 998 ccm, który znajduje się również H2R. Jednakże moc została ograniczona z 305 KM do 210 KM. Ograniczona maksymalna prędkość wynosi 299 km/h (HR2: 340 km/h), a szacowany czas rozpędzenia się motocykla od 0 do 100 km/h to miej niż 2.5 sekundy.
Za zatrzymanie Ninja H2 odpowiadają: z przodu znajdują się dwie tarcze o średnicy 330mm z zaciskami 4-tłoczkowymi, natomiast z tyłu - tarcza 250mm wraz z zaciskiem 2-tłoczkowym.
H2, podobnie jak jego sportowy odpowiednik, posiada takie systemy jak: Traction Control (KTRC), Engine Brake Control (KEBC), Anti-Locking Brakes (KIBS), Launch Control (KLCM), Quickshifter (KQS) i elektroniczny amortyzator skrętu Ohlins.
Jak zapowiedział producent Kawasaki Ninja H2 zostanie wyprodukowane w ograniczonej liczbie egzemplarzy, a lista oczekujących na pierwszą partię produkcyjną zostanie zamknięta 19 grudnia.
Autor: E. Domańska
Źródło: news.com.au
Źródło: news.com.au
0
Komentarze do:EICMA 2014: Kawasaki Ninja H2 w zbliżeniu
Dodaj komentarz
- Podobne
- Koncepty Hondy na EICMA: CB1100 TR oraz Africa Twin Enduro Sports
- Nowe Kawasaki Ninja ZX-10R na rok 2016
- Czy Cathy Butler pobije rekord prędkości na jeziorze Bonneville?
- Kawasaki Ninja ZX-6R 636 30th Anniversary Edition
- Vardenchi T5 od Moto Morini - debiut na targach w Nowym Delhi
- Kawasaki J300 - pierwszy skuter w historii marki
Kawasaki Ninja H2 - oficjalna galeria
Custom bike: Kawasaki ZX-14R Tribal od Roaring Toyz
Kawasaki ZX-14R od Roaring Toyz - 24k złoto
Kawasaki Ninja kontra Honda CBR - konkurs piękności
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »