Ducati Hyperstrada - drapieżny turystyk
Ducati potrafi produkować dobre motocykle, czego przykładem są modele Multistrada i Hypermotard. Teraz poszerza ofertę o drapieżną Hyperstradę, czy i tym razem włoski producent odniesie sukces?
Ducati Hyperstrada to doskonałe połączenie Multistrady i Hypermotard. Oglądając pierwsze zdjęcia można dostrzec pewne podobieństwa do siostrzanych modeli, ale wszystko wydaje się być jakby lepsze (choć to akurat kwestia gustu).
Przede wszystkim motocykl wygląda jeszcze bardziej futurystycznie i „dziko”, ale jest to niemalże normalne w przypadku jednośladów włoskiego producenta, które na tle japońskiej konkurencji zawsze prezentowały się agresywniej. Czy i tym razem design przypadnie użytkownikom do gustu?
Nie jest to najmocniejsza maszyna w ofercie Ducati. Silnik zamontowany w Hyperstradzie to Testastretta o pojemności 821,1 cm3 i mocy równej 110 KM przy 9250 obr./min. Moment obrotowy wynosi 89 Nm przy 7750 obr./min.
Nowy jednoślad posiada ramę kratownicową i hamulce od firmy Brembo. Masa motocykla gotowego do jazdy jest równa 205 kg, a do zbiornika paliwa będziemy w stanie wlać 16 litrów benzyny.
Nie mogło obyć się bez kilku elektronicznych wspomagaczy, także Hyperstrada otrzymała 8-stopniową kontrolę trakcji, ABS, system Ride-By-Wire oraz trzy tryby pracy: Urban, Touring i Sport.
W przypadku wersji specjalnej tego modelu tryb Urban został zamieniony na Wet.Wiele osób zapewne nie zauważyłoby w nowym motocyklu Ducati niczego nadzwyczajnego, warto jednak spróbować, jak ta maszyna jeździ, a będzie można się przekonać za ok. 55 tysięcy złotych.
Ducati Hyperstrada to doskonałe połączenie Multistrady i Hypermotard. Oglądając pierwsze zdjęcia można dostrzec pewne podobieństwa do siostrzanych modeli, ale wszystko wydaje się być jakby lepsze (choć to akurat kwestia gustu).
Przede wszystkim motocykl wygląda jeszcze bardziej futurystycznie i „dziko”, ale jest to niemalże normalne w przypadku jednośladów włoskiego producenta, które na tle japońskiej konkurencji zawsze prezentowały się agresywniej. Czy i tym razem design przypadnie użytkownikom do gustu?
Nowy jednoślad posiada ramę kratownicową i hamulce od firmy Brembo. Masa motocykla gotowego do jazdy jest równa 205 kg, a do zbiornika paliwa będziemy w stanie wlać 16 litrów benzyny.
Nie mogło obyć się bez kilku elektronicznych wspomagaczy, także Hyperstrada otrzymała 8-stopniową kontrolę trakcji, ABS, system Ride-By-Wire oraz trzy tryby pracy: Urban, Touring i Sport.
W przypadku wersji specjalnej tego modelu tryb Urban został zamieniony na Wet.Wiele osób zapewne nie zauważyłoby w nowym motocyklu Ducati niczego nadzwyczajnego, warto jednak spróbować, jak ta maszyna jeździ, a będzie można się przekonać za ok. 55 tysięcy złotych.
Autor: E.D.
Źródło: mototarget
Źródło: mototarget
0
Komentarze do:Ducati Hyperstrada - drapieżny turystyk
Dodaj komentarz
- Podobne
- Custom bike: Ducati Sport 1000 od Moto Wheels
- Ducati Multi Tour - druga edycja już w sierpniu
- Ducati Scrambler Shocking - niech żyje lato!
- World Ducati Week 2016: wyjątkowe spotkanie motocyklistów Ducati już na początku lipca
- Jorge Lorenzo przechodzi do Ducati - oficjalna informacja
- Ducati Scrambler od Italia Indepedent
Ducati 1199 Panigale S od Arete Americana
Custom bike: Ducati Diavel Carbon od FCR
Custom bike: Ducati 999 od Arete Americana
Ducati 1299 Panigale S Anniversario w pełnej krasie
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »