Drag od Game Over Cycles, czyli custom bike z Podkarpacia
Game Over Cycles to firma z Podkarpacia, która oficjalnie powstała w lutym 2012 roku, a jej pomysłodawcą i założycielem jest Stanisław Myszkowski.
Prezentowana na zdjęciach maszyna to pierwszy motocykl typu “custom” GOC. Pasjonaci dwóch kółek postanowili stworzyć niski, długi, agresywny i mroczny motocykl. Miał on być wykonany z zakupionego na jego potrzeby Big Doga, ale ostatecznie z modelu wyjściowego zostały wykorzystane tylko koła i silnik.
Tym, co wyróżnia konstrukcję draga GOC jest brak tradycyjnej ramy rurowej i szkielet wykonany w 90% z blachy połączonej ze sobą rurami. Większość elementów składowych motocykla została wykonania własnoręcznie przez podkarpacką ekipę.
Drag od Game Over Cycles może poszczycić się już II miejsce w kategorii "custom" podczas XVII Easy Rider Party w Borku k/Bochni(czerwiec 2012) oraz III miejsce podczas Mistrzostw Polski Motocykli Customowych - Custom Festival 2013.
Informacje techniczne:
Projekt i wykonanie: Game Over Cycles
Czas budowy: 20 tygodni
Silnik: S&S 111''
Wydechy: GOC
Podwozie: Rama stalowa z blachy o grubości 5 mm (GOC), wahacz stalowy (GOC), zawieszenie przednie (Ducati), półki (GOC), błotnik tylny (GOC), błotnik przedni (GOC), zbiornik paliwa (GOC), kierownica (GOC), podnóżki (GOC), zbiornik oleju (GOC), siedzenie (GOC), lampa przednia (GOC)
Rozstaw osi: 193 cm
Długosć całkowita: 262 cm
Opony : tył 260/40/18 , przód 90/90/21
Wysokość siodełka: 56 cm
Lakierowanie: Artur Wiśniowski, Moto-Paint
Prezentowana na zdjęciach maszyna to pierwszy motocykl typu “custom” GOC. Pasjonaci dwóch kółek postanowili stworzyć niski, długi, agresywny i mroczny motocykl. Miał on być wykonany z zakupionego na jego potrzeby Big Doga, ale ostatecznie z modelu wyjściowego zostały wykorzystane tylko koła i silnik.
Tym, co wyróżnia konstrukcję draga GOC jest brak tradycyjnej ramy rurowej i szkielet wykonany w 90% z blachy połączonej ze sobą rurami. Większość elementów składowych motocykla została wykonania własnoręcznie przez podkarpacką ekipę.
Informacje techniczne:
Projekt i wykonanie: Game Over Cycles
Czas budowy: 20 tygodni
Silnik: S&S 111''
Wydechy: GOC
Podwozie: Rama stalowa z blachy o grubości 5 mm (GOC), wahacz stalowy (GOC), zawieszenie przednie (Ducati), półki (GOC), błotnik tylny (GOC), błotnik przedni (GOC), zbiornik paliwa (GOC), kierownica (GOC), podnóżki (GOC), zbiornik oleju (GOC), siedzenie (GOC), lampa przednia (GOC)
Rozstaw osi: 193 cm
Długosć całkowita: 262 cm
Opony : tył 260/40/18 , przód 90/90/21
Wysokość siodełka: 56 cm
Lakierowanie: Artur Wiśniowski, Moto-Paint
Autor: E. Domańska
Źródło: Game Over Cycles
Źródło: Game Over Cycles
0
Komentarze do:Drag od Game Over Cycles, czyli custom bike z Podkarpacia
Dodaj komentarz
- Podobne
- Gold-Digger, czyli custom bike na 30-calowych kołach
- Cheyenne Bike The Recidivist - dzieło polskich artystów tatuażu
- Triumph Speed Triple 1050 od FCR - elegancki Brytyjczyk
- Złoto, diamenty i skóra krokodyla, czyli najdroższy chopper na świecie
- Drey, czyli H-D Blackline Softail inspirowany Porsche 918
- Custom bike: Icon Kawasaki ZX-14R Limiter
Custom bike: Kawasaki ZX-14R Tribal od Roaring Toyz
Aprilia Stingray od Vilnera - jedyna taka!
Custom bike: Yamaha Star Bolt Grega Hagemana
Custom bike: Ducati Diavel Carbon od FCR
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »