DS3 z zestawem kosmetyków GIVENCHY w standardzie
Tagi: Citroen, Citroen DS3, Kobieta, Kobieta za kierownicą, Citroen DS, Citroen DS 3 GIVENCHY, DS 3 GIVENCHY Le MakeUp
DS Automobiles i GIVENCHY połączyły siły, aby zaprojektować niepowtarzalną wersję DS 3. Limitowana seria została stworzona z myślą o aktywnych kobietach. Wyróżnikami nowego modelu DS 3 GIVENCHY Le MakeUp są unikalny kolor lakieru, bogaty pakiet wyposażenia, zestaw kosmetyków do makijażu GIVENCHY oraz nowatorski system oświetlenia kabiny, rozświetlający twarze pasażerów.
Ponad połowa kierowców modelu DS 3 to kobiety.
"Nowy DS 3 GIVENCHY Le MakeUp to produkt, który łączy w sobie doświadczenia i know-how dwóch słynnych marek. Givenchy to znana na całym świecie firma, która uosabia unikalne, nowoczesne i kreatywne podejście do luksusu i tak jak DS. Automobiles, projektuje swoje produkty starannie wybierając materiały, faktury i kolory. Mówiąc krótko, to marka, z którą wiele nas łączy, bo wyznajemy te same wartości" - powiedział Therry Metroz, dyrektor działu projektowego DS.
Nadwozie jest dostępne w odcieniu perłowej bieli, a strukturalny lakier nosi nazwę Opalin White. Efekt matowego koloru został uzyskany dzięki zastosowaniu po raz pierwszy w gamie DS nowego lakieru. Nadwozie nowego DS 3 GIVENCHY Le MakeUp ma charakterystyczną ziarnistą fakturę, która podkreśla jego opływowe kształty. Ten lakier strukturalny, nakładany jest bezpośrednio na liniach produkcyjnych zakładu we francuskim mieście Poissy – żaden inny producent samochodów na świecie nie stosuje takiego rozwiązania. Kolor dachu kontrastuje z charakterystycznym dla marki DS odcieniem Whisper, którym wykończono także obudowy lusterek bocznych i kołpaki kół. Aluminiowe logo GIVENCHY Le MakeUP to wysmakowany i przykuwający detal umieszczony na bocznych słupkach.
We wnętrzu znajdziemy wiele spersonalizowanych dodatków. Anodyzowany róż deski rozdzielczej sprawia, że kabina wydaje się być dużo jaśniejsza, a w środkowym podłokietniku umieszczono specjalny schowek, w którym znalazł się na zestaw kosmetyków GIVENCHY Le MakeUp. W jego skład wchodzą tusz do rzęs Noir Couture, kompaktowy puder Prisme Visage, szminka Le Rouge oraz zaprojektowany specjalnie z myślą o nowym modelu lakier do paznokci w odcieniu Whisper. Logo limitowanej serii zdobi także dywaniki ochronne.
Róż deski rozdzielczej podkreśla stylistyczną spójność modelu. Ten sam kolor oraz logo GIVENCHY Le MakeUp pojawiają się także we wnętrzu schowka w środkowym podłokietniku. Górną część podłokietnika wykończono skórą nappa w kolorze Basalte Black z wygrawerowanym laserem logo 4G. Całość wieńczą dwa lusterka w osłonie przeciwsłonecznej wyposażone w lampki LED, które oświetlają twarz kierowcy i siedzącego na przednim fotelu pasażera. Jest to rozwiązanie zaprojektowane specjalnie z myślą o tej limitowanej serii.
Ikona", "niezwykły przedmiot", „samochód, który stanie się znakiem swoich czasów"… To słowa, którymi często opisywana jest cała gama DS 3 oraz najnowszy model DS 3. Tak pozytywne recenzje to efekt licznych możliwości personalizacji, jakie oferuje nie tylko sama gama, ale także szeroki wybór typów nadwozia i kolorów dachu (w chwili obecnej dostępnych jest 78 różnych kombinacji) oraz mnogość limitowanych edycji, które są regularnie wprowadzane na rynek.
W limitowanej serii oferowanych będzie 1400 sztuk samochodów. Ich sprzedaż na rynku polskim właśnie się rozpoczęła. DS 3 GIVENCHY Le MakeUp to prawdziwa podróż do świata francuskiego luksusu i elegancji.
Źródło: Informacja prasowa
DS3 z zestawem kosmetyków GIVENCHY w standardzie
Dodaj komentarz
- Podobne
- Różowy Citroen DS3 dla kobiet
- Nowy Golf - już dzisiaj można składać zamówienia
- Nowy Nissan Micra - zupełnie nowe wcielenie małego hatchbacka
- Fiat 500 Riva: „najmniejszy jacht świata” i symbol włoskiego piękna.
- Nowy Fiat 500S - dusza sportowca!
- Nowe Audi A5 i S5 Coupe: sportowa elegancja
Citroen Divine DS, czyli Francja - elegancja
Citroen DS3 Pink Edition - róż kontrolowany
Citroen DS3 Cabrio - wdzięk i styl
Citroen DS3 RED - edycja specjalna