„Bezpieczna jazdA2. Lubię to!” – II edycja kampanii społeczno-edukacyjnej Autostrady Wielkopolskiej SA
Dodano: 13. 05. 2014
Tagi: Bezpieczeństwo, Bezpieczeństwo na drodze, Kampanie społeczne, Kampania Społeczna
Tagi: Bezpieczeństwo, Bezpieczeństwo na drodze, Kampanie społeczne, Kampania Społeczna
Startuje druga edycja kampanii społeczno-edukacyjnej Autostrady Wielkopolskiej SA pod nazwą „Bezpieczna jazdA2. Lubię to!“. Przez dwa miesiące Spółka będzie emitować w internecie edukacyjne filmy rysunkowe, poruszające najważniejsze aspekty bezpiecznego poruszania się po autostradach.
Według danych Komendy Głównej Policji liczba wypadków drogowych w maju jest aż o 40% większa niż w pozostałych miesiącach pierwszego kwartału roku. W 2013 roku na wszystkich polskich autostradach doszło do 289 wypadków, w wyniku których zginęło 40 osób, a 414 zostało rannych. Statystyki wskazują, że na przestrzeni lat 2012-2013 liczba wypadków na autostradach wzrosła o 17%.
Główne przyczyny wypadków na autostradach w 2013 roku to: niedostosowanie prędkości (40%), niezachowanie odległości między pojazdami (16%), zmęczenie lub zaśnięcie (15%) oraz nieprawidłowa zmiana pasa ruchu (9%). Najczęstszymi sprawcami wypadków drogowych są kierowcy do 30 roku życia.
„Nowa odsłona kampanii „Bezpieczna jazdA2. Lubię to!” to kolejne działanie Autostrady Wielkopolskiej SA na rzecz edukacji kierowców i poprawy bezpieczeństwa jazdy po polskich autostradach. W obecnej edycji przygotowaliśmy 5 kreskówek pokazujących jak unikać najczęstszych błędów popełnianych przez kierowców. Tematy filmów zostały dostosowane do preferencji internautów, którzy podczas pierwszej edycji akcji zasugerowali nam tematy przewodnie kolejnych animacji. Mamy nadzieję, że niekonwencjonalny charakter naszej kampanii zaciekawi zwłaszcza młodych kierowców i co najważniejsze – podniesie znajomość zasad bezpiecznej jazdy po autostradach – informuje Zofia Kwiatkowska, rzecznik prasowy spółki Autostrada Wielkopolska SA.
W ramach akcji, na profilach Autostrady Wielkopolskiej SA w mediach społecznościowych (www.facebook.com/AutostradaWielkopolska; www.youtube.com/AutostradaWielkopols) wyemitowane zostaną kreskówki, edukujące z zakresu bezpiecznego uczestnictwa w ruchu autostradowym.
Kampania „Bezpieczna jazdA2. Lubię to!”poruszy 5 ważnych aspektów bezpieczeństwa drogowego:
Ponadto na profilach Spółki w mediach społecznościowych internauci znajdą ciekawe porady, statystyki i wskazówki dot. bezpiecznej jazdy. Akcja obejmie również serię konkursów tematycznie związanych z 5 filmami, w których na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.
Według danych Komendy Głównej Policji liczba wypadków drogowych w maju jest aż o 40% większa niż w pozostałych miesiącach pierwszego kwartału roku. W 2013 roku na wszystkich polskich autostradach doszło do 289 wypadków, w wyniku których zginęło 40 osób, a 414 zostało rannych. Statystyki wskazują, że na przestrzeni lat 2012-2013 liczba wypadków na autostradach wzrosła o 17%.
„Nowa odsłona kampanii „Bezpieczna jazdA2. Lubię to!” to kolejne działanie Autostrady Wielkopolskiej SA na rzecz edukacji kierowców i poprawy bezpieczeństwa jazdy po polskich autostradach. W obecnej edycji przygotowaliśmy 5 kreskówek pokazujących jak unikać najczęstszych błędów popełnianych przez kierowców. Tematy filmów zostały dostosowane do preferencji internautów, którzy podczas pierwszej edycji akcji zasugerowali nam tematy przewodnie kolejnych animacji. Mamy nadzieję, że niekonwencjonalny charakter naszej kampanii zaciekawi zwłaszcza młodych kierowców i co najważniejsze – podniesie znajomość zasad bezpiecznej jazdy po autostradach – informuje Zofia Kwiatkowska, rzecznik prasowy spółki Autostrada Wielkopolska SA.
W ramach akcji, na profilach Autostrady Wielkopolskiej SA w mediach społecznościowych (www.facebook.com/AutostradaWielkopolska; www.youtube.com/AutostradaWielkopols) wyemitowane zostaną kreskówki, edukujące z zakresu bezpiecznego uczestnictwa w ruchu autostradowym.
Kampania „Bezpieczna jazdA2. Lubię to!”poruszy 5 ważnych aspektów bezpieczeństwa drogowego:
- zakazu zawracania i cofania
- zasad używania świateł awaryjnych podczas jazdy
- prawidłowej zmiany pasów ruchu
- konieczności przestrzegania ograniczeń prędkości
- zasad bezpiecznego korzystania z telefonu komórkowego podczas jazdy.
Ponadto na profilach Spółki w mediach społecznościowych internauci znajdą ciekawe porady, statystyki i wskazówki dot. bezpiecznej jazdy. Akcja obejmie również serię konkursów tematycznie związanych z 5 filmami, w których na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.
Autor: ED
Źródło: Informacja prasowa
Źródło: Informacja prasowa
0
Komentarze do:„Bezpieczna jazdA2. Lubię to!” – II edycja kampanii społeczno-edukacyjnej Autostrady Wielkopolskiej SA
Dodaj komentarz
- Podobne
- Futro w upale - kampania PETA
- Podróżujesz po Europie zimą? Sprawdź gdzie obowiązują zimowe opony.
- Jak zachować bezpieczeństwo podczas burz?
- Z jaką prędkością można poruszać się po Europie?
- Bądź widoczny, przyklej odblaski - KONKURS!
- Klapki a bezpieczeństwo podróżowania
Jeep Compas II w nowej odsłonie
LOCA Bikes - dobre bo krajowe!
Rolls-Royce Dawn przepych kontrolowany!
Klopsik - wiecznie uśmiechnięty pies!
BMW Badanie rynku Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo na drodze Bezpieczeństwo w podróży Bezpieczna podróż Bezpieczna podróż ze zwierzakiem Gadżety Impreza Kobieta Kobieta za kierownicą Odjechane Podróże Policja Prawo Prawo jazdy Przepisy Rower Rowerzyści
Więcej »