Bądź modna - noś odblaski!
Blisko dwa lata temu głośno było o akcji " Jestem widoczny odbija mi rozsądek", która propagowała noszenie kamizelek odblaskowych. W jednym z Warszawskich klubów, odbył się również pokaz mody odblaskowej.
Zobacz także: Pokaz mody odblaskowej »
Okazuje się że bezpieczeństwo i świat mody mają się ku sobie. 24 października ruszyła kampania społeczno-edukacyjna Autostrady Wielkopolskiej SA pod hasłem „A2, że bezpiecznie. Postaw na odBLASK!”. Postaw na odBLASK!” jest kontynuacją społecznych działań AWSA.
Tym razem w ramach realizowanych aktywności edukacyjnych AWSA zorganizowała sesję zdjęciową z udziałem założycielek marki RISK made in warsaw Klary Kowtun i Antoniny Sameckiej oraz stylistki, redaktor naczelnej portalu ROstyle&life.com, Różeny Opalińskiej. Jako młode, aktywne zawodowo osoby z dużą intensywnością uczestniczą w ruchu drogowym. Podróżując głównie samochodem, wiedzą jak istotna jest wspólna dbałość o zachowanie zasad bezpieczeństwa na drodze.
Zobacz także: Kamizelki odblaskowe dla kur »
Kamizelka odblaskowa posiada od lat niezmienny fason, a pomimo to ciągle jest modna. Sekret jej ponadczasowości to fakt, że właśnie ona potrafi ratować życie! Zdecydowaliśmy się na akcję w niestandardowej formie i nieco z przymrużeniem oka, angażując znane osoby ze świata mody, by trafić przede wszystkim do młodych kierowców. Jak pokazują policyjne statystyki to właśnie młodzi ludzie są najczęstszymi sprawcami wypadków drogowych. Mam nadzieję, że ten niekonwencjonalny charakter akcji przekona wielu do noszenia odblasków w sytuacjach tego wymagających – komentuje Zofia Kwiatkowska, Rzecznik Prasowy spółki Autostrada Wielkopolska.
Zobacz także: Pokaz mody odblaskowej »
Okazuje się że bezpieczeństwo i świat mody mają się ku sobie. 24 października ruszyła kampania społeczno-edukacyjna Autostrady Wielkopolskiej SA pod hasłem „A2, że bezpiecznie. Postaw na odBLASK!”. Postaw na odBLASK!” jest kontynuacją społecznych działań AWSA.
Tym razem w ramach realizowanych aktywności edukacyjnych AWSA zorganizowała sesję zdjęciową z udziałem założycielek marki RISK made in warsaw Klary Kowtun i Antoniny Sameckiej oraz stylistki, redaktor naczelnej portalu ROstyle&life.com, Różeny Opalińskiej. Jako młode, aktywne zawodowo osoby z dużą intensywnością uczestniczą w ruchu drogowym. Podróżując głównie samochodem, wiedzą jak istotna jest wspólna dbałość o zachowanie zasad bezpieczeństwa na drodze.
Zobacz także: Kamizelki odblaskowe dla kur »
Kamizelka odblaskowa posiada od lat niezmienny fason, a pomimo to ciągle jest modna. Sekret jej ponadczasowości to fakt, że właśnie ona potrafi ratować życie! Zdecydowaliśmy się na akcję w niestandardowej formie i nieco z przymrużeniem oka, angażując znane osoby ze świata mody, by trafić przede wszystkim do młodych kierowców. Jak pokazują policyjne statystyki to właśnie młodzi ludzie są najczęstszymi sprawcami wypadków drogowych. Mam nadzieję, że ten niekonwencjonalny charakter akcji przekona wielu do noszenia odblasków w sytuacjach tego wymagających – komentuje Zofia Kwiatkowska, Rzecznik Prasowy spółki Autostrada Wielkopolska.
Autor: K. Szreder
Źródło: Informacja Prasowa
Źródło: Informacja Prasowa
0
Komentarze do:Bądź modna - noś odblaski!
Dodaj komentarz
- Podobne
- Od dziś za przejazd Autostradą A2 zapłacisz więcej!
- Niezwykłe drogi świata
- Dlaczego czasem powinnaś być upierdliwa?
- Wykorzystaj trendy bądź widoczna i bezpieczna!
- W Nowy Rok z nowymi cenami
- A1 darmowa w wakacyjne weekendy
Jeep Compas II w nowej odsłonie
LOCA Bikes - dobre bo krajowe!
Rolls-Royce Dawn przepych kontrolowany!
Klopsik - wiecznie uśmiechnięty pies!
BMW Badanie rynku Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo na drodze Bezpieczeństwo w podróży Bezpieczna podróż Bezpieczna podróż ze zwierzakiem Gadżety Impreza Kobieta Kobieta za kierownicą Odjechane Podróże Policja Prawo Prawo jazdy Przepisy Rower Rowerzyści
Więcej »