BMW S1000RR HP4 - królowa wraca na tron?
BMW nie daje sobie w kaszę dmuchać, a już na pewno nie Ducati. Aby ponownie wejść na tron, najprawdopodobniej we wrześniu czeka nas debiut podkręconego modelu S1000RR High Performance 4.
Mówi się, że aluminiowa rama i osiągi pozostaną bez zmian. Waga poleciała w dół o prawie 9 kilogramów i obecnie wynosi 199,2 kg. Motocykl zostanie wyposażony w nową grafike, kute felgi aluminiowe, tytanowy układ wydechowy Akrapovic, elektronicznie regulowane zawieszenie DDC a także poprawione hamulce.
Opcjonalne dodatki to grzane manetki, torby podróżne oraz pakiet wyścigowy.
Mówi się, że aluminiowa rama i osiągi pozostaną bez zmian. Waga poleciała w dół o prawie 9 kilogramów i obecnie wynosi 199,2 kg. Motocykl zostanie wyposażony w nową grafike, kute felgi aluminiowe, tytanowy układ wydechowy Akrapovic, elektronicznie regulowane zawieszenie DDC a także poprawione hamulce.
Opcjonalne dodatki to grzane manetki, torby podróżne oraz pakiet wyścigowy.
Autor: K. Szreder
0
Komentarze do:BMW S1000RR HP4 - królowa wraca na tron?
Dodaj komentarz
- Podobne
- Nowe BMW S 1000 RR, S 1000 R oraz S 1000 XR
- Kask motocyklowy z technologią HUD od BMW
- BMW spowodowało 20 miesięczną erekcję?
- BMW S1000F - czy tak będzie wyglądał nowy turystyk?
- BMW S1000RR i najstarszy trick na świecie
- BMW Motorrad prezentuje system Navigator VI
2013 BMW HP4 - rasowy sportowiec
Nowe BMW S1000RR HP4 - chcę być najlepszy!
BMW S1000RR Rogue Nation
BMW S1000RR od Simon Corsi Motorcycles
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »