BMW F700GS, F800GS oraz F800GS Adventure po liftingu
Dodano: 04. 07. 2016
Tagi: Face lifting, BMW, BMW F800GS, Kobieta, Kobieta na motocyklu, BMW F800 GS, BMW F 800 GS Adventure, BMW F700 GS, BMW F 700 GS, Akrapovic, Euro 4
Tagi: Face lifting, BMW, BMW F800GS, Kobieta, Kobieta na motocyklu, BMW F800 GS, BMW F 800 GS Adventure, BMW F700 GS, BMW F 700 GS, Akrapovic, Euro 4
BMW Motorrad zaprezentowało odświeżone wersje F700 GS, F800 GS i F800 GS Adventure.
Zobacz także: obszerną galerię zdjęć modeli BMW F700GS, F800GS i F800GS Adventure na rok 2017 »
Przez lata modele GS z serii F były uosobieniem radości z jazdy motocyklem i sportowej dynamiki, połączonej z dostosowaniem do dalekich podróży i solidnymi zdolnościami terenowymi. Na rok modelowy 2017, BMW Motorrad poszedł o krok dalej, podnosząc jakość swoich modeli enduro klasy średniej.
Tak jak poprzednio, nowe F 700 GS jest skierowane przede wszystkim do motocyklistów, którzy lubią przejażdżki modelami enduro, ale nie wymagają od nich wielkich zdolności w terenie. Atutem tej wersji jest niższa pozycja siedziska, uniwersalność i duży zapas mocy, połączony z oszczędnością paliwa i zaletami w codziennym użytkowaniu.
Nowe F 800 GS łączy sprawność na drodze ze zdolnościami terenowymi na unikalnym poziomie w tej klasie.
Bazujący na F 800 GS, model F 800 GS Adventure oferuje zwiększoną zdolność do podróżowania, nawet w najbardziej odległe zakątki naszej planety. Stworzony dla motocyklistów lubiących podróże z elementami jazdy off-road, globtroterów i turystycznych jeźdźców enduro. Oto prawdziwa koncepcja BMW GS Adventure w segmencie klasy średniej.
Dostosowanie do norm EU4 i nowy wydech.
Silniki o pojemności 798 cm3 w roczniku modelowym 2017 zostały dostosowane do przepisów EU4. Ich wizualnym znakiem rozpoznawczym jest nowo zaprojektowany tłumik ze stali nierdzewnej. Sportowy wydech HP od firmy Akrapovič również został przebudowany i jest dostępny, jako oryginalne akcesorium BMW Motorrad.
Pełny system E-Gas ride-by-wire dla dalszej poprawy reakcji na gaz tryby "Rain", "Road", "Enduro" i "Enduro Pro" dla zaspokojenia indywidualnych preferencji motocyklisty.
System ride-by-wire reaguje na polecenia odbierając sygnały bezpośrednio z czujnika na manetce gazu, przekazując je bezpośrednio do układu sterującego pracą silnika, a tym samym - do przepustnicy. Efektem jest precyzyjniejsze sterowanie gazem i szybsza reakcja silnika. Jednocześnie, pozwala to stosować nowe tryby jazdy standard "Rain" i "Road" do jazdy po mokrych lub suchych nawierzchniach, jak również tryby "Enduro" i "Enduro Pro" - dostępne jako opcja (tylko w modelach F 800 GS / F 800 GS Adventure) - które przeznaczone są - odpowiednio – do jazdy w lżejszym terenie i bardziej intensywnego, terenowego użytku.
Nowe zegary i jeszcze więcej informacji.
Nowe F 700 GS, F 800 GS i F 800 GS Adventure są wyposażone w nowo zaprojektowane i bardziej czytelne tarcze zegarów. Dodatkowa lampka wskaźnika awarii (MIL) to gwarancja spełnienia normy EU4, podczas gdy tablica zegarów została uzupełniona o informacje na temat trybów jazdy.
Dynamiczne kolory i styl jeszcze wyraźniej podkreślają charakter motocykla.
Mocne i tak od siebie różne cechy motocykla są wyrażone w trzech wariantach lakieru i wykończenia dla każdej z nowych wersji F 700 GS i F 800 GS. Są też dwa dodatkowe lakiery dla BMW 800 GS Adventure, wyposażony w ocynkowane elementy wykończenia chłodnicy, nową osłonę tłumika i nową obudowę stacyjki.
Najważniejsze zmiany:
Zobacz także: obszerną galerię zdjęć modeli BMW F700GS, F800GS i F800GS Adventure na rok 2017 »
Przez lata modele GS z serii F były uosobieniem radości z jazdy motocyklem i sportowej dynamiki, połączonej z dostosowaniem do dalekich podróży i solidnymi zdolnościami terenowymi. Na rok modelowy 2017, BMW Motorrad poszedł o krok dalej, podnosząc jakość swoich modeli enduro klasy średniej.
Tak jak poprzednio, nowe F 700 GS jest skierowane przede wszystkim do motocyklistów, którzy lubią przejażdżki modelami enduro, ale nie wymagają od nich wielkich zdolności w terenie. Atutem tej wersji jest niższa pozycja siedziska, uniwersalność i duży zapas mocy, połączony z oszczędnością paliwa i zaletami w codziennym użytkowaniu.
Bazujący na F 800 GS, model F 800 GS Adventure oferuje zwiększoną zdolność do podróżowania, nawet w najbardziej odległe zakątki naszej planety. Stworzony dla motocyklistów lubiących podróże z elementami jazdy off-road, globtroterów i turystycznych jeźdźców enduro. Oto prawdziwa koncepcja BMW GS Adventure w segmencie klasy średniej.
Dostosowanie do norm EU4 i nowy wydech.
Silniki o pojemności 798 cm3 w roczniku modelowym 2017 zostały dostosowane do przepisów EU4. Ich wizualnym znakiem rozpoznawczym jest nowo zaprojektowany tłumik ze stali nierdzewnej. Sportowy wydech HP od firmy Akrapovič również został przebudowany i jest dostępny, jako oryginalne akcesorium BMW Motorrad.
Pełny system E-Gas ride-by-wire dla dalszej poprawy reakcji na gaz tryby "Rain", "Road", "Enduro" i "Enduro Pro" dla zaspokojenia indywidualnych preferencji motocyklisty.
System ride-by-wire reaguje na polecenia odbierając sygnały bezpośrednio z czujnika na manetce gazu, przekazując je bezpośrednio do układu sterującego pracą silnika, a tym samym - do przepustnicy. Efektem jest precyzyjniejsze sterowanie gazem i szybsza reakcja silnika. Jednocześnie, pozwala to stosować nowe tryby jazdy standard "Rain" i "Road" do jazdy po mokrych lub suchych nawierzchniach, jak również tryby "Enduro" i "Enduro Pro" - dostępne jako opcja (tylko w modelach F 800 GS / F 800 GS Adventure) - które przeznaczone są - odpowiednio – do jazdy w lżejszym terenie i bardziej intensywnego, terenowego użytku.
Nowe zegary i jeszcze więcej informacji.
Nowe F 700 GS, F 800 GS i F 800 GS Adventure są wyposażone w nowo zaprojektowane i bardziej czytelne tarcze zegarów. Dodatkowa lampka wskaźnika awarii (MIL) to gwarancja spełnienia normy EU4, podczas gdy tablica zegarów została uzupełniona o informacje na temat trybów jazdy.
Dynamiczne kolory i styl jeszcze wyraźniej podkreślają charakter motocykla.
Mocne i tak od siebie różne cechy motocykla są wyrażone w trzech wariantach lakieru i wykończenia dla każdej z nowych wersji F 700 GS i F 800 GS. Są też dwa dodatkowe lakiery dla BMW 800 GS Adventure, wyposażony w ocynkowane elementy wykończenia chłodnicy, nową osłonę tłumika i nową obudowę stacyjki.
Najważniejsze zmiany:
- Dostosowanie do wymogów normy EU4.
- Nowa końcówka rury wydechowej ze sportowym tłumikiem HP firmy Akrapovič, dostępna jako oryginalne akcesorium BMW Motorrad.
- Pełny system E-Gas ride-by-wire dla szybszej reakcji na gaz i precyzyjniejszego sterowania przepustnicą.
- Tryby jazdy "Rain" i "Road" w standardzie. Tryby "Enduro" i "Enduro Pro" jako opcja (tylko w modelach F 800 GS / F 800 GS Adventure).
- Tablica przyrządów z nowymi tarczami, lampka kontrolna MIL i wyświetlacz trybów jazdy.
- Dynamiczne lakiery i stylizacje.
- Boczne lampy na rurach widelca.
Autor: E. Domańska
Źródło: ae
Źródło: ae
0
Komentarze do:BMW F700GS, F800GS oraz F800GS Adventure po liftingu
Dodaj komentarz
- Podobne
- 2016 Triumph Thruxton and Thruxton R - do zakochania jedenk krok!
- Ania Jackowska w drodze do Inchcape Rock
- Obalamy stereotypy i wyjaśniamy kwestie kobiety na motocyklu
- Jak dobrze spakować się na podróż motocyklem?
- Nowe BMW C 650 Sport i nowe BMW C650 GT
- Nowy salon BMW Motorrad concept store
BMW F700GS, F800GS i F800GS Adventure na rok 2017
2013 BMW F 800 GS Adventure - oficjalna galeria
Kalendarz na rok 2014 od Confederate Motorcycles
BMW K1200RS po wizycie w salonie Galaxy Custom
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »