Audi RS3 Sportback Oettinger podkręcone marzenia!
Trafiłam do klasy o profilu biologiczno-chemicznym, ale z chemią zawsze było mi nie po drodze. Do tego stopnia, że aby podejść do matury i mieć chociaż dwójkę obmyśliłam misterny plan przyjścia w gorsecie ortopedycznym co by dostać łatwiejsze pytania i zdać. Udało się bo przypadły mi zadania z obliczania okresu połowicznego rozpadu i obliczanie stężenia molowego - w nocy obudzona dziś po 10 latach zrobię to bezbłędnie. Sala od chemii to zawsze było miejsce grozy, chociaż z perspektywy czasu stwierdzam, że Pani Beata miała do nas anielską cierpliwość i fajna z niej babka. Z sali od chemi również najlepszy był widok na szkolny parking i pewnie gdybym się tak w niego nie wpatrywała byłoby z tą nauką lepiej.
Nasza szkoła była mundurowa, ale nie była przesadnie elitarna więc na parkingu nie stała kolejka Porsche i innych Lambo, ale trafił się dość ciekawy rocznik. Od białego Seicento w którym wybuchały szyby przez gangsterskiego czarnego Golfa księdza Krzysztofa przez trzy Audi A3 czarną, niebieską i złotą. Właśnie te Audi zapadły mi w pamięci, zawsze stały w miarę blisko siebie i jeździły nimi trzy zupełnie różne dziewczyny. I jakoś wtedy utarło mi się w głowie, że ten model to taki babski i fajny, postanowiłam że jak zdam prawko to też taki kupię! I co? I jajco.
A3 w moim garażu się nigdy nie pojawiła, o S3 czy RS3 to juz nawet nie było mowy. Nadal mam do nich słabość i nadal oglądam się nawet za 20-letnimi modelami na ulicy. Czas idzie do przodu. To nie są już takie miejskie popierdółki, wozidupki na uczelnię, do biedry, czy z psem do weterynarza. To dawcy emocji, zagwarantują lepsze orzeźwienie niż Tiger restart czy podwójne espresso z Costy.
Sytuacja staje się jeszcze bardziej gorąca kiedy auto trafia w ręce zdolnego tunera. Drodzy oto przed Wami Audi RS3 Sportback Oettinger. Co dostajemy seryjnie? 2,5-litrowy pięciocylidrowy silnik generujacy 367 KM.
Nasza szkoła była mundurowa, ale nie była przesadnie elitarna więc na parkingu nie stała kolejka Porsche i innych Lambo, ale trafił się dość ciekawy rocznik. Od białego Seicento w którym wybuchały szyby przez gangsterskiego czarnego Golfa księdza Krzysztofa przez trzy Audi A3 czarną, niebieską i złotą. Właśnie te Audi zapadły mi w pamięci, zawsze stały w miarę blisko siebie i jeździły nimi trzy zupełnie różne dziewczyny. I jakoś wtedy utarło mi się w głowie, że ten model to taki babski i fajny, postanowiłam że jak zdam prawko to też taki kupię! I co? I jajco.
Sytuacja staje się jeszcze bardziej gorąca kiedy auto trafia w ręce zdolnego tunera. Drodzy oto przed Wami Audi RS3 Sportback Oettinger. Co dostajemy seryjnie? 2,5-litrowy pięciocylidrowy silnik generujacy 367 KM.
Oettinger zdecydował się na przestrojenie pracy silnika i turbosprężarki, dodano także sportowy filtr powietrza i wymieniono układ dolotowy. Przysłowiową wisienką na torcie jest sportowy układ wydechowy ze sterowanymi klapkami. Efekt? 520 KM. Setka ma pojawić się na liczniku po 3,5 sekundy a prędkość maksymalna to 315 km/h. Z takimi osiągami staje w jednym rzędzie z seryjnym Audi R8.
Oczywiście taka impreza do najtańszych nie należy. 20 tysięcy euro piechotą nie chodzi, ale podobno marzenia trzeba realizować za wszelką cenę.
Oczywiście taka impreza do najtańszych nie należy. 20 tysięcy euro piechotą nie chodzi, ale podobno marzenia trzeba realizować za wszelką cenę.
Autor: K. Szreder
0
Komentarze do:Audi RS3 Sportback Oettinger podkręcone marzenia!
Dodaj komentarz
- Podobne
- Kolorowy zawrót głowy na targach motoryzacyjnych w Detroit
- Nowe Audi A5 i S5 Cabriolet: otwarte na intensywną radość z jazdy
- Nowe Audi A5 i Audi S5 Sportback
- Audi Q2 Edition #1 - ciasteczko!
- Dwa powody za które pokochasz Audi R8 Edo Competition
- Nowe Audi A5 i S5 Coupe: sportowa elegancja
Audi RS3 Sportback od SchabenFolia - mechaniczna pomarańcza
Audi A3 Vossen - nasycone
Audi RS3 ColourChange - śliwka w kompot
Audi RS5 - zakochaj się!
4x4 Audi BMW Edycja Limitowana Edycje specjalne Fiat Fiat 500 Hatchback Kobiecy samochód Kobieta Kobieta za kierownicą Mercedes Mini Odjechane Premiera motoryzacyjna Renault Toyota Tuning Volkswagen
Więcej »