2014 Suzuki V-Strom 1000 - galeria i specyfikacja
Dodano: 24. 09. 2013
Tagi: Suzuki, Suzuki V-Strom 1000, Suzuki V-Strom, Premiera, Kontrola trakcji, V-Strom
Tagi: Suzuki, Suzuki V-Strom 1000, Suzuki V-Strom, Premiera, Kontrola trakcji, V-Strom
W lipcu pojawiły się oficjalne zapowiedzi producenta dotyczące Suzuki V-Strom 1000 na 2014 rok. Teraz motocykl został w pełni ujawniony na specjalnej stronie suzuki-vstrom.com (dostępnej w czterech wersjach językowych).
Zobacz także: zapowiedzi nowego Suzuki V-Strom 2014 »
Co oferuje nam nowy model? Zupełnie nowy wygląd, który budzi mieszane uszucia i jak zazwyczaj w takich przypadkach, będzie miał zapewne podobną liczbę zwolenników, jak i przeciwników.
Przechodząc do kwestii technicznych - jednostką napędową jest znany silnik V2 o pojemności 1000 ccm. Jednostka przeszła modyfikacje i jest teraz wyposażona w nowoczesny wtrysk paliwa, podwójny zawór przepustnicy, a także po dwie świece na cylinder. Co wypłynęło na skok pojemności do 1037ccm.
Silnik współpracuje z sześciobiegową skrzynią biegów, a sprzęgło jest sterowane hydraulicznie.
Zawieszenie V-Stroma jest w pełni regulowane. Z przodu znajduje się odwrócony widelec, natomiast na tylnym amortyzatorze umieszczono pokrętło do regulacji o łatwym dostępie. Maszyna otrzymała również kontrolę trakcji od Suzuki.
Za hamowanie odpowiadają montowane radialne, 4-tłoczkowe zaciski Tokico monoblock i tarcze o średnicy 310 mm. Z tyłu natomiast umieszczono jednotłoczkowy zacisk na tarczy 260 mm. V-Strom posiada również system ABS.
Oficjalna prezentacja modelu w Stanach Zjednoczonych odbędzie się w przyszłym miesiącu podczas targów 2013 AIMExpo w Orlando. Cena modelu została oszacowana na poziomie około $15,900 lub €11,800.
Zobacz także: zapowiedzi nowego Suzuki V-Strom 2014 »
Co oferuje nam nowy model? Zupełnie nowy wygląd, który budzi mieszane uszucia i jak zazwyczaj w takich przypadkach, będzie miał zapewne podobną liczbę zwolenników, jak i przeciwników.
Przechodząc do kwestii technicznych - jednostką napędową jest znany silnik V2 o pojemności 1000 ccm. Jednostka przeszła modyfikacje i jest teraz wyposażona w nowoczesny wtrysk paliwa, podwójny zawór przepustnicy, a także po dwie świece na cylinder. Co wypłynęło na skok pojemności do 1037ccm.
Zawieszenie V-Stroma jest w pełni regulowane. Z przodu znajduje się odwrócony widelec, natomiast na tylnym amortyzatorze umieszczono pokrętło do regulacji o łatwym dostępie. Maszyna otrzymała również kontrolę trakcji od Suzuki.
Za hamowanie odpowiadają montowane radialne, 4-tłoczkowe zaciski Tokico monoblock i tarcze o średnicy 310 mm. Z tyłu natomiast umieszczono jednotłoczkowy zacisk na tarczy 260 mm. V-Strom posiada również system ABS.
Oficjalna prezentacja modelu w Stanach Zjednoczonych odbędzie się w przyszłym miesiącu podczas targów 2013 AIMExpo w Orlando. Cena modelu została oszacowana na poziomie około $15,900 lub €11,800.
Suzuki V-Strom 1000 2014 – dane techniczne:
Długość | 2,285mm | |
Szerokość | 865mm | |
Wysokość | 1,410mm | |
Rozstaw osi | 1,555mm | |
Prześwit | 165mm | |
Wysokość kanapy | N/A | |
Masa własna | 228kg | |
Silnik | 4-suw, chłodzony cieczą, DOHC, 90˚ V-twin |
Autor: E. Domańska
Źródło: autoevolution
Źródło: autoevolution
0
Komentarze do:2014 Suzuki V-Strom 1000 - galeria i specyfikacja
Dodaj komentarz
- Podobne
- Nowy Suzuki V-Strom 1000 w aplikacji na smartfony i tablety
- Suzuki V-Strom 650XT - uniwersalny turystyk
- 1240 Suzuki Hayabusa NOS od FCR - i nie ma mocnych!
- Powiedz kiedy się urodziłaś, a powiemy jaki motocykl do Ciebie pasuje...
- Custom bike: Suzuki Hayabusa na niezwykłych kołach
- Honda Rebel - kultowy model w nowej odsłonie
Suzuki V-Strom 650 ABS na 2012 rok
Suzuki SV650 Scrambler - edycja limitowana
Suzuki GSXR600 - landrynka!
Custom bike: 1986 Suzuki GSX-R750 jako Icon 1000 Major
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »