2014 Ducati Streetfighter 848 - odświeżona włoska bestia
Dodano: 12. 11. 2013
Tagi: Ducati, Ducati Streetfigher, Kobieta, Kobieta na motocyklu, Ducati Streetfighter 848
Tagi: Ducati, Ducati Streetfigher, Kobieta, Kobieta na motocyklu, Ducati Streetfighter 848
Włoski producent z Bolonii zaprezentował odświeżony model Ducati Streetfighter 848 na rok 2014.
Sercem maszyny jest silnik Desmodromic, 848 Testastretta 11 ° (typu L-Twin, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą), który generuje 132 KM przy 10000 obrotach na minutę i 95 Nm momentu obrotowego przy 9500 obr.
Motocykl otrzymał nową ramęTrellis bazującą na geometrii 848EVO, która jest połączona z zestawem sportowych zawieszeń. Z przodu znajduje się w pełni regulowany widelec Marzocchi upside-down o średnicy43mm (skok 127mm). Z tyłu natomiast - monoshock z pełną regulacją. Aluminiowy wahacz jest jednoramienny.
Ducati posiada się mokre sprzęgło sterowane hydraulicznie. Na pokładzie znalazły się również systemy kontroli trakcji (DTC – Ducati Traction Control) oraz system zbierania i analizowania danych (DDA - Ducati Data Analyser).
Za hamowanie odpowiadają przednie dwie pływające tarcze 320 mm i radialnie montowane, 4-tłoczkowe zaciski Brembo oraz tylna tarcza 245mm i 2-tłoczkowe zaciski.
848 Streetfighter stoi na wieloramiennych felgach z lekkich stopów, na które z przodu naciągniętą oponę Pirelli Diablo Corsa 120/70 ZR17, a z tyłu Pirelli Diablo Corsa 180/60 ZR17.
Jak zapewnia producent, po przeprowadzeniu stosownych obliczeń i dokonaniu analiz odległości siedziska od podnóżków oraz kierownicy, potencjalny kierowca otrzymał maksimum komfortu jaki może zaoferwoać naked bike podczas jazdy.
Cena nowego Ducati Streetfighter 848 nie została jeszcze ujawniona (dla przypomnienia obecny model kosztuje: 58 900 zł).
Sercem maszyny jest silnik Desmodromic, 848 Testastretta 11 ° (typu L-Twin, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą), który generuje 132 KM przy 10000 obrotach na minutę i 95 Nm momentu obrotowego przy 9500 obr.
Motocykl otrzymał nową ramęTrellis bazującą na geometrii 848EVO, która jest połączona z zestawem sportowych zawieszeń. Z przodu znajduje się w pełni regulowany widelec Marzocchi upside-down o średnicy43mm (skok 127mm). Z tyłu natomiast - monoshock z pełną regulacją. Aluminiowy wahacz jest jednoramienny.
Za hamowanie odpowiadają przednie dwie pływające tarcze 320 mm i radialnie montowane, 4-tłoczkowe zaciski Brembo oraz tylna tarcza 245mm i 2-tłoczkowe zaciski.
848 Streetfighter stoi na wieloramiennych felgach z lekkich stopów, na które z przodu naciągniętą oponę Pirelli Diablo Corsa 120/70 ZR17, a z tyłu Pirelli Diablo Corsa 180/60 ZR17.
Jak zapewnia producent, po przeprowadzeniu stosownych obliczeń i dokonaniu analiz odległości siedziska od podnóżków oraz kierownicy, potencjalny kierowca otrzymał maksimum komfortu jaki może zaoferwoać naked bike podczas jazdy.
Cena nowego Ducati Streetfighter 848 nie została jeszcze ujawniona (dla przypomnienia obecny model kosztuje: 58 900 zł).
Autor: E. Domańska
Źródło: TopSpeed
Źródło: TopSpeed
0
Komentarze do:2014 Ducati Streetfighter 848 - odświeżona włoska bestia
Dodaj komentarz
- Podobne
- 2016 Triumph Thruxton and Thruxton R - do zakochania jedenk krok!
- Jak dobrze spakować się na podróż motocyklem?
- Obalamy stereotypy i wyjaśniamy kwestie kobiety na motocyklu
- Ducati Multi Tour - druga edycja już w sierpniu
- Ducati Hypermotard SP na 2015 rok
- Nowy Ducati Monster 821 w zbliżeniu
Ducati Streetfighter 848 na 2013 rok
Ducati 1199 Panigale S od Arete Americana
Custom bike: Ducati Diavel Carbon od FCR
Kalendarz na rok 2014 od Confederate Motorcycles
BMW Bezpieczeństwo Custom bike Ducati Harley-Davidson Honda Kaski motocyklowe Kawasaki Kobieta Kobieta na motocyklu Kobieta za kierownicą Motocykl Motocykle Motocykliści Odjechane Premiera motoryzacyjna Skutery Suzuki Triumph Yamaha
Więcej »